Stránka 1 z 1

Napsal: stř 10.05.2006 22:52
od kosh
a jak si to řešil s geometrii?

Napsal: čtv 11.05.2006 18:54
od abdul
to ze supnes podlozky se geosky nedotkne...
kdyz das kola s jinym ET taky nejdes delat geometrii, vsechno je pri starem...

Napsal: čtv 11.05.2006 19:33
od kosh
no více méně jo, ale nějaká odchalka ti tam vznikne

Napsal: čtv 11.05.2006 20:21
od abdul
jaka odchylka? :) od ceho odchylka? :) vsechno stejny, s nicim se nehybe :)

Napsal: čtv 11.05.2006 22:00
od stanley07
Jasně, veškerý nastavení zůstává. To bys musel dělat geometrii pokaždý, jak bys sundal kola. Jinej rozchod se toho fakt netkne :wink:

Napsal: čtv 11.05.2006 22:16
od kosh
no ja mám jinou zkušenost. Ono taky záleží o kolik to roztahuješ. V našem případě to bylo 45mm

Napsal: čtv 11.05.2006 23:54
od error-motohanz
no jo ale to uz jsou podlozky skoro na offroada.... :wink:

Napsal: pát 12.05.2006 13:18
od abdul
kosh píše:no ja mám jinou zkušenost. Ono taky záleží o kolik to roztahuješ. V našem případě to bylo 45mm


to je nejaky divny draku, zmena ET se geometrie nedotkne... to nema nic spolecnyho se sbihavosti rozbihavosti odklonem atd...

Napsal: pát 12.05.2006 13:34
od momento
má to vliv jen ten, že se ti změní bod průniku rejdovýho čepu a osy pneu....správně má být na vozovce, když není, tak ti vzniká tah do volantu od nerovností.....stejný je to se změnou ET disku

Napsal: pát 12.05.2006 13:58
od kosh
jsem se o tom právě bavil s kramskym,
no a když to auto moc roztáhneš nějakých 40mm na stranu tak ono si trošku sedne dolů takže se ti změní odklon

Samozřejmě že když tam šupneš 5mm podložku tak se nic neděje

Napsal: pát 12.05.2006 14:01
od momento
....změní odklon?.......změní se ti maximálně světlá výška, ale odklon ani náhodou!!!!

Napsal: pát 12.05.2006 14:06
od RuDoSh
momento píše: prosím?....změní odklon?...jak na to pan krámský přišel?....změní se ti maximálně světlá výška, ale odklon ani náhodou!!!!


si trosku protirecis, ne? :lol:

Napsal: pát 12.05.2006 14:16
od momento
....odklon zůstává stejný...co se ale při změně šířky mění je "záklon".... a mění se tím víc, čím je větší odklon kola a čím víc se auto rozšiřuje....ale taky záleží, jak je velký rozvor náprav...protože změna záklonu je dána rozdílem poklesu auta na přední nápravě a na zadní...když klesne na obou nápravách stejně (přední i zadní náprava stejný odklon a stejné rozšíření-což asi není-různé odklony), zůstává stejný i záklon!!!!....hlavní je ale ta změna styčnýho bodu-auto pak na nerovnostech plave!!!!....jinak sorry, mění se i záklon, ale v těch rozšířeních, co se používají pro běžný auta, jen nepatrně

Napsal: sob 13.05.2006 11:03
od kosh
abdul píše:me stacilo 2,5cm na kazdou stranu, vsem garantuju ze se nic nezmenilo, auto jede presne rovne jako predtim, nikam netahne, na nerovnostech neplave a ani si nesedlo :)
to kosch: ty 4 cm podlozky si daval pruchozi nebo uz sroubovaci?


průchozí duralové

Napsal: sob 13.05.2006 14:45
od kosh
to bylo jen na zimu. Na léto jsmě měli kola z 5er a podložku 5 a 10 mm

Napsal: úte 30.05.2006 15:46
od Hanz
momento píše:co se ale při změně šířky mění je "záklon".... a mění se tím víc, čím je větší odklon kola a čím víc se auto rozšiřuje....změna záklonu je dána rozdílem poklesu auta na přední nápravě a na zadní...když klesne na obou nápravách stejně (přední i zadní náprava stejný odklon a stejné rozšíření-což asi není-různé odklony), zůstává stejný i záklon!!!!....hlavní je ale ta změna styčnýho bodu-auto pak na nerovnostech plave!!!!....

vzdy jsme mel za to, ze zaklon je uhel sklonu rejdoveho cepu, takze pokud neposunes ulozeni McPersnu nahore nebo neohnes cast naboje, nicim ho nezmenis... proc pises o poklesu auta (vlivem podlozek?) ??

(presunu to jinam, at nezasireme prodej)