Stránka 1 z 1
Napsal: pon 24.04.2006 10:45
od Hanz
kdyz jsou tu ty vymeny motoru

))
Tarjei from Norway dynoed his E30 to 1048hp @ 1055nm today. Worlds most powerfull E30 so far.
vic info na
http://www.ssperformance.no/e30.htm
dalsi e30 se singl mazlem, taky kolem 1000PS, k tomu uz zmerena e30 Andreas cca 900PS, myslim, ze tohle leto bude tam na severu na srazech horko

Napsal: pon 24.04.2006 11:21
od RuDoSh
jsou to blazni!

Napsal: pon 24.04.2006 11:41
od Hanz
nn, zasrany čipaři

Napsal: pon 24.04.2006 11:52
od kosh
ten motor čipli až z toho zmodral
Napsal: pon 24.04.2006 15:20
od RuDoSh
Hanz píše:nn, zasrany čipaři

ten motor po tom cipu nejak nabobtnal

Napsal: pon 24.04.2006 21:27
od Baxon
šílenej masakr v takovým autíčku

Napsal: úte 25.04.2006 08:38
od Hanz
vono tech masakru je daleko vic posledni dobou

treba tady se pri sklonenym motoru nevesla turba, tak proste motor postavili

VS Motor ze Svedska "e34 3,8 M5 1100PS+ motor"
Napsal: úte 25.04.2006 14:25
od LOPOLO
a kde mas ty projektik?
Napsal: stř 07.06.2006 08:39
od Hanz
dalsi pocin od VS Motor
cele info:
http://zatzy.com/showthread.php?t=255428
Motor Volume 3.9l,
2 x Turbonetics T66BB turbo,
VS exhaust manifold,
carbonfibre intake manifold with single plenum VS/Fibervac,
Ported head with custom VS Camshafts
Autronic Sm2 management with Msd Dis 4
1640cc injectors
Engine Torque Output (on an engine dyno)
3000 rpm - 420Nm with 0.2 bar
4000 rpm - 510Nm with 0.3 bar
5000 rpm - 900Nm with1.2 bar
6000 rpm - 1610Nm with 2.3 bar
Power 1422Hk/6700rpm Torque 1610Nm/6000rpm
Napsal: stř 07.06.2006 12:18
od major
Hanz píše:dalsi pocin od VS Motor

cele info:
http://zatzy.com/showthread.php?t=255428Motor Volume 3.9l,
2 x Turbonetics T66BB turbo,
VS exhaust manifold,
carbonfibre intake manifold with single plenum VS/Fibervac,
Ported head with custom VS Camshafts
Autronic Sm2 management with Msd Dis 4
1640cc injectors
Engine Torque Output (on an engine dyno)
3000 rpm - 420Nm with 0.2 bar
4000 rpm - 510Nm with 0.3 bar
5000 rpm - 900Nm with1.2 bar
6000 rpm - 1610Nm with 2.3 bar
Power 1422Hk/6700rpm Torque 1610Nm/6000rpm
To jsem sice již viděl, ale je to prostě bomba

Napsal: stř 07.06.2006 12:49
od RuDoSh
by me zajimalo z ceho je prevodovka a zbytek co zvladne 1610Nm

Napsal: stř 07.06.2006 14:58
od Hanz
prevodovky jsou zavodni Getrag a pod, naprava z pickupu (pevna) a kardany z vlaken nebo silnejsi ocelove... jeste 900PS zvlada e34 M5 difec... pak je problem s celkovou pevnosti napravy (klec se trha, ulozeni se vytrhne z kastle a pod)
Napsal: stř 07.06.2006 16:49
od LOPOLO
Hanz píše:prevodovky jsou zavodni Getrag a pod, naprava z pickupu (pevna) a kardany z vlaken nebo silnejsi ocelove... jeste 900PS zvlada e34 M5 difec... pak je problem s celkovou pevnosti napravy (klec se trha, ulozeni se vytrhne z kastle a pod)
rekl bych ze difec je spis o kroutaku nez o konich
Napsal: ned 11.06.2006 22:18
od DOEMIXXX
Borci!!!Ukrutny psycho je ten motor a ty hodnoty co z nej vymackly...
Napsal: sob 02.06.2007 02:19
od EsoRimr
ta e30 je fakt super, tu bych chtel v garáži
