Můj problém prvně byl vstřikovací čerpadlo a nabídli cenu 37 tisíc s odkupem mého čerpadla 30t. Nepřijal jsem a přinesl vlastní. Cena montáže se vyšplhala něco kolem 3,5 tisíc za prohlídku motoru, kde musí dolů sání a dále 4t za demontáž a montáž čerpadla, kde musí jít sání dolů opět. Vzali si za stejnou práci dvakrát tolik dostal jsem se k tomu, že platil za práci 10t. Navíc jsem nedostal vlastní čerpadlo a čekal asi měsíc.
Týpek se na mě zhluboka vykašlal, nezajímal se o nějaké seřizování, jen to tam nasadil, vyzkoušel jestli startuje, do protokolu napsal nejde seřídit a pryč z dílny.

V sotea jsem se dohadoval, proč ti mamlasové přebírali vozidlo a já to od nich nechtěl vzít. Pak mi ukázali E39 v TDS a měl to to samý jako já a už neměl slov.

následně po nastartování za studena jsem sotva vyjel z dvorku.

S autem bych už do Frýdku kvůli reklamaci po těch kopcích nedojel a musel jsem to opět rozebírat.
Jak k tomu došlo? Čípek seřizoval čerpadlo podle drážky na řemenici(fixy na dílech) a já měl prasklý klínek a řemenice se protáčela...
