Stránka 1 z 1

Napsal: pát 15.03.2013 00:26
od magg0t
Zdarec lidi,
mám docela problém se zprovozněním nově koupenýho rádia...ISO konektor mám, zapojím, ale po srčení klíče do zapalování se jenom rádio jakoby inicializuje (zachroustá). Rádio nejde vůbec zapnout, CD tam v pohodě zajede, jenomže displej nesvítí a nehraje to...
Netuším už čím to může být :?

Jinak na obrázku, červeně označeno není žádnej kablík ale na ISO je proti-kabel červenej. A žlutě označeno je červenej kablík ale na ISO žlutej...Může to být tím?

Díkec!

Napsal: pát 15.03.2013 15:33
od magg0t
Nikdo nic? Sakra..:(

Napsal: pát 15.03.2013 15:54
od matiz
Uz ctu v nadpisu ze neorigo... Ono to ma totiz takovy maly hacek, radio komunikuje se zbytkem auta a je mozne ze mu zapina napajeni na konektoru az mu po sbernici prijde pozadavek " zapni napajeni radia" ...

Nedam za to ruku do ohne, nejake napajeni tam byt asi bude a at ti da navod ten kdo ti prodal redukci.

Muzu se zeptat na duvod proc tam davas neorigo radio? Nedovedu si predstavit nejake ktere by tam designove pasovalo.

Napsal: pát 15.03.2013 16:15
od Vlasta
magg0t píše:Může to být tím?

Může, jedno je klíčkový plus 12V a druhý stálejch 12V. Standardně je A4 trvalé a A7 klíčkové. A4 a A7 bývá na některých konektorech nebo redukcích často přehozeno.

Napsal: pát 15.03.2013 21:11
od magg0t
No protože mému business přestala jet CD mechanika + chci usb a tohle je jednoduché řešení...i když..
A za 6 000 novej proffesinal fakt nechci..:(

Podle tohoto obrázku je klíčové A16 a stálé A15, což by měly být ty 2 vpravo dole...
Na ISO je A16 červenej (klíč) a A15 žlutej (baterka)...v autě je A16 prázdá a A15 červenej...
// Ajo..z druhého konce to je jak říkáš, A4 žlutý a A7 červený
Takže asi bude chyba tady co?


Ale dík za rady

/// Začínám si fakt myslet že je chyba v tom ISO konektoru...jestli nebude potřeba přepinovat, takže je potřeba asi nějakej elektrikář :D na tohle si už netroufám..

Napsal: pát 15.03.2013 22:35
od matiz
Hele, business sezenes v pohode jiny... Jenze to asi nechces. Ja ti nevim, mne by to svedomi nedovolilo, je mozna nekdo kdo to auto ma jako ja nevim jak to rict, vyrobni prostredek, pracovni nastroj, ale ja bych to proste nemoh udelat ze bych tam narval nejakou fuj jednotku. Budes muset poresit i zamek. Zpravidla to budou ty nejhrubsi kabely, s nejvetsi pravdepodobnosti cerveny, zluty neco a hnedy. Mne se to nechce hledat a rozjizdet cely system. Navic budes potrebovat i nejaky zaslepovaci ramecek, protoze standartni jednotky maji jine rozmery.

Zajed za nekym kdo tomu alespon elementarne rozumi a je to operace na par minut. Ja predpokladal ze sis koupil redukci z bmw na iso konektor. Pokud jsi koupil spravnou, tak by to melo jit ihned. A do nespravne by to nemelo jit strcit.

Bohuzel sis nekoupil felicii, takze nemuzes cekat ceny nahradnich dilu jak na ni.

Napsal: ned 17.03.2013 20:10
od magg0t
No nakonec to asi fakt pořeším jiným businessem...
Píšou, že i umí mp3, tak jsem zvědav. Ale jako ono to neorigo rádio tam nevypadá zas až tak strašně :wink: a s tím rámečkem jsem počítal. Usb zkusím vyřešit nějak externě.
A jojo, tu redukci jsem si koupil, jenže i tak je to divné. Nechápu..

Samozřejmě chápu, že to není levná záležitost, ale proč nějak neušetřit, že? :)

No dík za rady..