Panove mam dotaz a problem zaroven...
posledni tyden se mi deje nasledujici vec....rozsviti se zluta kontrolka baterie a nasledne zacne svitit i zluta kontrolka DTC. Hlasi mi to chybu ve smyslu toho, ze je nekde problem s trakci vozu a odpovida tomu i chovani auta...auto nezabira tak jak by melo a pri dosazeni urcitych poctu otacek zacne auto ztracet vykon (musim vic slapnout na plyn aby se auto rozjelo). Po vypnuti motoru nekdy tahle chyba uplne zmizi a auto jede zase normalne. Dneska mi tam zacala svitit zase zluta baterka, ale uz bez problemu DTC...vubec netusim co by to mohlo byt...napada me bud baterka nebo alternator, ale ten byl menenej za uplne novej zhruba pred rokem, tak si rikam, ze v tom by problem byt nemusel...nemate s tim nekdo zkusenosti nebo netusite cim by to mohlo byt, ze nekdy to proste zacne svitit a nekdy uplne v pohode ?
diky za info
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Exx 1xx problem s baterii a systemem kontroly trakce
nerikam, ze je to baterii, ale zkusit se to muze, protoze ta bmw na slabou baterku reaguji obcas zajimave (napriklad kdyz je vymlacena, tak se po otoceni klicku rozsviti xenony, i kdyz nejsou zaply a dalsi)
1)pri vypnutem aute zmerit napeti baterie (primo na baterii), mela by mit mezi 12 a 13,5 volty, jestli ma mene, je na vymenu
2)pri nastartovanem aute zmerit napeti baterie (primo na baterii), mela by mit mezi 13 a 14 volty, jestli ma mene (nebo stejne jako baterka v nenastartovanem stavu), tak je altik na vymenu
1)pri vypnutem aute zmerit napeti baterie (primo na baterii), mela by mit mezi 12 a 13,5 volty, jestli ma mene, je na vymenu
2)pri nastartovanem aute zmerit napeti baterie (primo na baterii), mela by mit mezi 13 a 14 volty, jestli ma mene (nebo stejne jako baterka v nenastartovanem stavu), tak je altik na vymenu
vlevo je matal
a vpravo Killca 

