Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 11.02.2010 00:07
od VRsix
Vim ze bixenony maj denni sviceni, kdy vnitrni krouzek sviti jasneji. Jak je to u xenonu? Taky ty krouzky sviti tak jasne nebo ne?
Napsal: pát 19.02.2010 20:24
od VRsix
Nikdo to asi nevi, takze jsem to zjistil a odpovim si sam. U obyc xenonu ten krouzek neni pouzitelnej pro denni sviceni. Treba se tahle informace bude nekomu hodit.
Napsal: pát 19.02.2010 20:35
od Jarouch
Ty tady řikáš možná rozdíl mezi Faceliftem a před faceliftem a ne rozdíl mezi xenonem a bixenonem...

Napsal: pát 19.02.2010 20:43
od Slavisimo
Z toho teda plyne ze denni sviceni aka Angel Eyes maji modely po Faceliftu

Napsal: ned 21.02.2010 21:17
od VRsix
Jarouch píše:Ty tady řikáš možná rozdíl mezi Faceliftem a před faceliftem a ne rozdíl mezi xenonem a bixenonem...

a nechces me to teda osvetlit?
a jeste by me zajimalo, jestli nekdo nevi jestli je rozdil v konektoru mezi obyc halogeny a xenony? myslim hlavni konektor ke svetlu
Napsal: pon 22.02.2010 16:54
od Mrzak
Podle mě je rozdíl mezi xenonem a bixenonem v přepínání lampy- ve změně ohniskové vzdálenosti. U Xenonu máš dálkový vedlejší světlo, kdežto bixenon se přepíná v jednom světlě a vedle je jen výpomocný světlo. Změna barev kroužků- to vidim jako tuning, i když nejnovější modely už svítěj bíle z výroby, dřív to bylo žlutý (nechal jsem si to upravit). Možná ale kecám, nejsem si jistej.
Napsal: pon 22.02.2010 21:29
od capri
klasickej xenonovej světlomet má potkávačky xenonovy a dálkový klasický halogeny a bixenon přepíná v jedny parabole u jeny vybojky mezi dálkou a potkávačkou
Napsal: úte 23.02.2010 00:32
od Killca
bixenony jsou u pred FL verze i u pofacelift verze, to na to snad vliv nema, ale proste starsi 1er maj kruhy slabsi a novejsi uz maj kruhy vhodne pro daylight no a bixenonovy jsou podle me oboje dvoje verze
Napsal: úte 23.02.2010 01:37
od ivezcordoba
když máš zaplý denní svícení tak ti kroužky svítí silněji, než když máš zaplý xenony, to se pak ztlumí, ale je to myslím až u novějších kroužků a řek bych že i u xenonů i bixenonů
Napsal: úte 23.02.2010 18:31
od VRsix
Kluci, ale ja jsem se vubec neptal na rozdil mezi xenonem a bixenonem. Samozrejme ze vim, ze to pracuje na principu elektromagnitecke clonky. Ptal jsem se pouze na to, u kterych typu je DRL. Ted uz to vim, ze pouze u FL a at to jsou x nebo bix, coz mi zodpovedel Killca a ivezcordoba

dekuju
a nevi nekdo jestli je rozdil v konektoru u halogenu a u xenonu?
Napsal: úte 23.02.2010 22:49
od Slavisimo
VRsix píše:Kluci, ale ja jsem se vubec neptal na rozdil mezi xenonem a bixenonem. Samozrejme ze vim, ze to pracuje na principu elektromagnitecke clonky. Ptal jsem se pouze na to, u kterych typu je DRL. Ted uz to vim, ze pouze u FL a at to jsou x nebo bix, coz mi zodpovedel Killca a ivezcordoba

dekuju
a nevi nekdo jestli je rozdil v konektoru u halogenu a u xenonu?
A taky Slavisimo, diky mu moc

Napsal: stř 24.02.2010 03:37
od Killca
u jinych typu bmw v tomto konektoru rozdil neni, naprikladu e46 jde prepojit konektor pro potkavaci halogeny do xenonoveho balastu, tak pocitam, ze to bude stejne u 1er
Napsal: stř 24.02.2010 13:29
od VRsix
Killca píše:u jinych typu bmw v tomto konektoru rozdil neni, naprikladu e46 jde prepojit konektor pro potkavaci halogeny do xenonoveho balastu, tak pocitam, ze to bude stejne u 1er
aha, jedna se mi o dodelani origo xenonu... myslis ze pujde konektor prepojit tak, ze bude fungovat sklapeni z kabiny?
Napsal: stř 24.02.2010 15:24
od Killca
u novych e46 je to tak, ze vsechny maj naklapeni svetel automaticke i kdyz maj halogen ale halogeny maj jeste k tomu nastaveni vysky svetel na kolecku v interieru, tedy, kdyz zapjis xenony, staci to trochu preprogramovat v lichtmodulu (s tim by ti pomohl zdejsi clen Miguel zde
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ile&u=1152 ) a vrci to a melo by to jit i s origo konektorem, kdyz ne, tak se prepaji jiny, to jsou vechno veci, ktery se daj predelat k obrazu svemu pomoci pajky a na kvalite to neubere
Napsal: pát 26.02.2010 09:58
od VRsix
Killca píše:u novych e46 je to tak, ze vsechny maj naklapeni svetel automaticke i kdyz maj halogen ale halogeny maj jeste k tomu nastaveni vysky svetel na kolecku v interieru, tedy, kdyz zapjis xenony, staci to trochu preprogramovat v lichtmodulu (s tim by ti pomohl zdejsi clen Miguel zde
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ile&u=1152 ) a vrci to a melo by to jit i s origo konektorem, kdyz ne, tak se prepaji jiny, to jsou vechno veci, ktery se daj predelat k obrazu svemu pomoci pajky a na kvalite to neubere
diky, konecne nejaka fundovana odpoved

a to to resim i na nemecky 1er foru

nemci o tom vedi prd, u nich kdyz se to resi, tak se pocita s tim, ze to bude stat 2000E a bude to slozeny z origo dilu od A do Z

Napsal: pát 26.02.2010 10:22
od Jarouch
Proto ty auta od nich tak vyadaj...

To jen u nás se bastlí....
Taky to řešim tak nejsem blázen...