Chci se zeptat od kdy a v jaké logice BMW zavedlo aktivaci diagnostického módu k tomu aby bylo možné vozidlo načíst?
U řady E stačilo napříč jednotkami připojit DCAN nebo ICOM kabel, zmáčknout start/stop (popř nastartovat motor) a diagnostika běžela
U řady F (kde uz jde diag napichnout jen pres ICOM nebo ENET) jsem poprvé jiný přístup k aktivaci diagnostického módu (zavřené dveře, 3xrychle start/stop) zaregistroval u faceliftového F31 2015 s B58 a měl jsem za to že to vzniklo až po těch faceliftech s novými motory a DME
Předtím a potom jsem potkal pár F10 a F30 2011/2 s N55 popř N57 které aktivaci diagnostického módu nechtěly (a na načtení vozu do ISTA stačil podobný postup jako u řady E)
Včera jsem ale diagnostikoval F25 2011 s N55 a ta aktivaci diag módu k mému překvapení chtěla
Souvisí to nějak s úrovní výbavy vozidla (třeba ta F25 měla bezklíčové zatím co ty F10/F30 byly myslím ještě klasika), nebo s verzí software popř variantou DME, nebo je to vypínatelná funkce podobně jako ASS (auto startstop)?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.