Ahoj,
Prosím mám na vás takovou prosbu zda-li jste tento problém někdo už neřešil.
Asi před měsícem z ničeho nic na silnici auto v jízdě zdechlo a podařilo se mi ho nahodit asi po 20tém pokusu s mírnou pomoci (roztlačením partnerky).
Na co sem si sám troufl byl palivový filtr , auto už nezdechalo ale při zahřátém motoru byl problém nastartovat.
Diagnostika hlásí něco s kolísáním tlaků nafty.
Vyměnilo se podávácí čerpadlo v nádrži ale problém pořád přetrvával.
Za studena auto chytí na brnk , žádný divný zvuk , za stude jede jak má.
Problém přichází za tepla , auto ztrácelo výkon a nechtělo jet. (otáčky ve volnoběhu drží).
Před pár dny byl problém i za studa kdy sem sešlápl plyn a auto cukalo , nechtělo táhnout.
Říkám aha ,tohle už opravdu bude asi jen vstřikama.
Po cestě do servisu auto zase jelo jak mělo bez žádného problému.
Udělá samozřejmě přepadový test a uvidí se , ale já jsem tak trošku nervozní.
Myslíte ,že to opravdu může být vstřikem? (diagnostika stále hlásí kolísání tlaku nafty).
Jsem už z toho docela unavenej a co jsem tak četl tak lidé mají se špatným vstřikem o trošku jiné problémy ,ale i stejné jako je cukání při akceleraci.
Samozřejmě jako každý bych se nejradši vstříkům vyhl.
Neřešil někdo něco podobného?.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39-Vstřiky. 530d 142kw
Re: E39-Vstřiky. 530d 142kw
Podle popisu to vypadá na propouštějící vstřiky. Udělat test přepadů a hned budeš vědět.
Re: E39-Vstřiky. 530d 142kw
Aky je podavaci tlak? Ak mas menej ako 3.5bar, vymen zakladnu vec, a to podavacie cerpadlo pod podlahou, pod soferom...
To byva najcastejsi problem...
To byva najcastejsi problem...
Re: E39-Vstřiky. 530d 142kw
Tak díky moc borci.
Vyměnilo se podávácí čerpadlo pod řidičem a je klid. Uvidíme jak dlouho.
Mějte se a ještě jednou díky (y)
Vyměnilo se podávácí čerpadlo pod řidičem a je klid. Uvidíme jak dlouho.
Mějte se a ještě jednou díky (y)