Stránka 1 z 1
					
				ZF5HP24
				Napsal: čtv 27.05.2021 19:53
				od assassin_89
				Zdravím
Co nejčastěji u převodovky ZF5HP24 (A5S 440z) způsobuje kopance mezi řazením z 3 na 4 a kopnutim při dobržďování ke křižovatce? (z 2 na 1 ?) 
Jo a děje se to pouze pokud je převodovka zahřátá. Diag převodovky bez závad. 
Ptám se jen abych věďel za kolik do toho zase zahučím 

 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: čtv 27.05.2021 22:17
				od Lukas40
				Nacli support válec spojky a hydromenic.
			 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: pát 28.05.2021 07:20
				od martin440
				vymazat adaptační časy a "naučit" jí znova....pokud je v cajku ta krabice
			 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: pát 28.05.2021 15:07
				od assassin_89
				A da se to udelat pres inpu nebo pasoft?? Eventualne co hladina oleje a nasledne prehrivani??  Dnes u nas bylo chladneji a prselo, kdyz jsem jel z prace a prevodovka radila tak jak mela. Je to e39 m62tub44 - olej prevodovky chlazen pres okruh vody. Na aute je termostat 88C/ +86c termostat na chladici prevodovky a tady mi nesedi, ze auto i pri popojizdeni v kolone udrzi teplotu do 93C a pri normalni predpisovy jizde se dostane na 100 kde je to nejznatelnejsi kopani od spajzky koupil jsem to jako rocni stojak s puvodne totalne KO motorem . Motor je ted uplne celej po GO je tedy i eventualne mozne ze si s tim vykonem pred a po nerozumi a adaptace pomohou?? 
A pardon pokud tu melu nesmysly 

 Je to muj 1. Automat a do ted me u tech prevodovek bezne problemy nezajimaly. 

 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: pát 28.05.2021 16:02
				od martin440
				já nevím přesně ..mám 6ti kvalt , ale princip by měl bejt stejnej ..samozřejmě sem měl na mysli...pokud je špajzka v cajku ...tzn i olej(a jakej vubec je )....přes co to ten kluk při výměně dělal, nevím ..... to musíš na nějakýho  elektronika, co se v tom vyzná ...každopádně ty kopance dělaj ty časy .... po vynulování se to musí naučit znova jezdit (aby si ty časy ten počítač nastavil pořádně) je na to postup ...styl jízdy a 
 řazení manual automat ....když to vezmu hodně stručně ...chce to styl total duchodce prvních aspoň 30 km ....naučit ho ručně rozjezdy a dojezdy....přepnout na auto a sledovat chování .... na kvaltech, kde to "zacukne" opakovaně  ručně ho to naučit..... to chce vidět prostě .... ale sou tací, co vylejou olej , nalejou novej bez ničeho a daj tomu hned sodu ....pokud to máš blízko do ml boleslavi je tak nej kluk v republice si troufám tvrdit.....ale jestli Tě vezme  nevim.... má toho až nad hlavu ...fakt machr
			 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: pát 28.05.2021 17:09
				od assassin_89
				No dekuji zatím za rady. Do MB to mam asi 120km a ja nemam problém si za člověkem co umí dojet , ale zatím zkusím ten základ. Adaptace, vymenim filtr, doplnim to cerstvym olejem dle oficialniho postupu a uvidim snad se trosku srovna a nebo zhebne. Protoze pochybuju ze ta spajzka nekdy videla servis. Ono to auto bylo defakto za hubicku a ja jsem blazen, tak si to davam do kupy. Bouzel predchozi majitel stihl za 2 roky co to mel odkraglovat motor tak na sracku, ze jsem z toho ani nebyl nasranej, ale jen jsem se smal 

 Vlastne mi z puvodniho zustala jen elektrika, hlavy a kryty 

 Takze kdyby mel nekdo zajem o blok a pisty z v8 na stolek staci napsat 

 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: pát 28.05.2021 17:27
				od martin440
				taky dobrý... 

 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: pát 28.05.2021 17:57
				od Lukas40
				Tenhle problém určitě nevidím v oleji a filtru. Z vlastní zkušenosti mužů říct že olej a filtr tohle nevyřeší, jsou to vyhozené peníze. Akorát to možná problém oddálí na chvíli než to klekne. Problém dle mého je ve skříni.
			 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: pát 28.05.2021 18:27
				od assassin_89
				Máš SZ
			 
			
					
				Re: ZF5HP24
				Napsal: pát 28.05.2021 18:31
				od Lukas40
				Ty taky.