Ahoj,
mám vyhlídnuté BMW 4 Gran coupe 430i xdrive z roku 2016. Co jsem koukal, tak by mělo jít o motor B48 (dvoulitr biturbo) 185kW. Samozřejmě 8st. automat. Měl jsem 2x e46 330 150kw a jednu e90 330d 180kw, takže tam o tom něco vím, ale s tímhle benzínem vůbec nevím.
Můžete mi prosím někdo poradit, na co se zaměřit? Co se u těchto modelů(motorů) nejčastěji kazí atd.?
Díky Honza
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 430i xdrive B48 2016
Re: BMW 430i xdrive B48 2016
Čau, zabývám se opravami aut. Převodovek řadu let a z vlastní zkušenosti ti mužů poradit u 8st automatu dát pozor. U toho automatu si dej pozor na kvalitu řazení jak za studena tak za tepla jestli to nekope neskube necuka hlavně při dojezdu do křižovatky. Další věc si dej pozor na kolísání otáček otáčkoměru pokud budou kolísat otáčky a auto bude mít snahu táhnout dopředu na brzdě tak je špatný hydromenic a taky když to bude dusit motor.
Re: BMW 430i xdrive B48 2016
Diky za radu! Co se tyka toho kolisani otacek, tak chapu to spravne, ze kdyz zastavim a stojim na D na brzde, tak v tu chvili by nemely ty otacky kolisat?Lukas40 píše:Čau, zabývám se opravami aut. Převodovek řadu let a z vlastní zkušenosti ti mužů poradit u 8st automatu dát pozor. U toho automatu si dej pozor na kvalitu řazení jak za studena tak za tepla jestli to nekope neskube necuka hlavně při dojezdu do křižovatky. Další věc si dej pozor na kolísání otáček otáčkoměru pokud budou kolísat otáčky a auto bude mít snahu táhnout dopředu na brzdě tak je špatný hydromenic a taky když to bude dusit motor.
Jinak ještě dotaz k motoru - u nafty (hlavne e90) to byly nachylne dily jako vstriky, rozvody, turbo, DPF... Co se tyka podobnych strasaku u toho motoru b48, tak je tam pri najezdu cca tech 80-ti tis. km ceho se nejak zasadne obavat?
Re: BMW 430i xdrive B48 2016
Přesně tak když budeš stát na brzdě v D tak otáčky neměli by a nesmí kolísat. Co se týká toho motoru tak u těch kilometrů co to auto má tak bych se ničeho zásadního nebál. A ještě jedna věc jak si to auto poridis tak určitě v automatu hned vyměnit olej a filtr, a pokud to bude xDrive tak vyměnit olej i v transferu v rozvodovce. Kdybys chtěl vše ti mužů dodat.jeanes píše:Diky za radu! Co se tyka toho kolisani otacek, tak chapu to spravne, ze kdyz zastavim a stojim na D na brzde, tak v tu chvili by nemely ty otacky kolisat?Lukas40 píše:Čau, zabývám se opravami aut. Převodovek řadu let a z vlastní zkušenosti ti mužů poradit u 8st automatu dát pozor. U toho automatu si dej pozor na kvalitu řazení jak za studena tak za tepla jestli to nekope neskube necuka hlavně při dojezdu do křižovatky. Další věc si dej pozor na kolísání otáček otáčkoměru pokud budou kolísat otáčky a auto bude mít snahu táhnout dopředu na brzdě tak je špatný hydromenic a taky když to bude dusit motor.
Jinak ještě dotaz k motoru - u nafty (hlavne e90) to byly nachylne dily jako vstriky, rozvody, turbo, DPF... Co se tyka podobnych strasaku u toho motoru b48, tak je tam pri najezdu cca tech 80-ti tis. km ceho se nejak zasadne obavat?