Ahoj,
Mám e39 525d 2003
Začala blbnout elektrika, za jízdy z ničeho nic jako by se vždy na chvilku uplně ztratilo napětí, zhasnou světla, i motor škobrtne a cca do 1 vteřiny vše zase naskočí. ? Kontakty na baterii jsou dotažené, kostra na motoru se zdá ok. Starty jsou v pořádku takže myslím, že špatným kontaktem to nebude
Jediné co mě napadá je, že by blbla spínačka, musím ověřit jestli zhasíná i podsvětlení budíků, pokud ne, vidím to na spínačku...
Díky za případně tipy, třeba už jste se s tím někdo setkal... Dám vědět, když se mi to povede vyřešit
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 Výpadky proudu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: E39 Výpadky proudu
Nejprve si zkontrolujte bezpečnostní kontakt na baterce. Někdy se stane, že se uvolní a pak se auto chová podobně. Je to nejjednodušší na kontrolu.
Tady je video jak to uvnitř vypadá:
Pokud váš kontakt nedrží pevně, nejjednoduší oprava je odstranit pyropatronu místo ní tam navrtat šroub, co to bude držet pevně pohromadě.
Tady je video jak to uvnitř vypadá:
Pokud váš kontakt nedrží pevně, nejjednoduší oprava je odstranit pyropatronu místo ní tam navrtat šroub, co to bude držet pevně pohromadě.
Re: E39 Výpadky proudu
Tak nový poznatek - zhasíná komplet všechno včetně podsvětlení budíků, takže spínačka to nebude.
Tu patronu na baterce jsem kontroloval cca před rokem, když mi přišlo že při pouštění dálkových světel jakoby pohasnou na chvilku potkávačky z nedostatku proudu, patronu jsem odstrojil od těch plastů ale působila solidně, nebyla volná a pak to přestalo zlobit tak jsem to neřešil. ještě ji prohlídnu.
Edit: koukám na to video, zkusím to teda rozdělat a vyčistit, myslel jsem že to je v sobě nějak fest nacvaklé a nepůjde to tak snadno.
Jinak dobře na to pasuje obyčejný bateriový konektor co koupíš v autodílech, jen musíš dát delší šrouby, obejmeš s ním přímo ten váleček a nemusíš nic vrtat, dělal jsem to na jednom auťě po nehodě.
Tu patronu na baterce jsem kontroloval cca před rokem, když mi přišlo že při pouštění dálkových světel jakoby pohasnou na chvilku potkávačky z nedostatku proudu, patronu jsem odstrojil od těch plastů ale působila solidně, nebyla volná a pak to přestalo zlobit tak jsem to neřešil. ještě ji prohlídnu.
Edit: koukám na to video, zkusím to teda rozdělat a vyčistit, myslel jsem že to je v sobě nějak fest nacvaklé a nepůjde to tak snadno.
Jinak dobře na to pasuje obyčejný bateriový konektor co koupíš v autodílech, jen musíš dát delší šrouby, obejmeš s ním přímo ten váleček a nemusíš nic vrtat, dělal jsem to na jednom auťě po nehodě.