Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
FestikCZ
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 15.07.2020 23:03

E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

#1 Příspěvek od FestikCZ »

Ahoj machři,

v chladných teplotách mě trápí startování. Když je třeba cca 8 - 10 stupňů, tak auto při prvním nastartováním hrozně špatně drží volnoběh a z výfuku se vyvalí nespálená nafta, auto smrdí jako liazka. Myslel jsem si že je to žhavičkama, tak jsem je vyměnil + jednotku žhavení. Nyní žhavičky nehlásí chybu, ale problém je furt stejný.

Nesetkal se s tímto někdo? Diagnostika mi píše toto viz. screen
Obrázek
FestikCZ
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 15.07.2020 23:03

Re: E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

#2 Příspěvek od FestikCZ »

Zde je video, které jsem natočil u mého auta:
FestikCZ
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 15.07.2020 23:03

Re: E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

#3 Příspěvek od FestikCZ »

Tak jsem měřil hodnoty přes DIAG, vstřiky jsou celkem v pohodě podle mě, nebo se pletu? Ale problém je s tlakem paliva v railu, hrozně kolísá. Vrchní hodnota je reálná hodnota co tam je a spodní hodnota je očekávaná.

Hodnota v railu (tlak paliva):
Obrázek

Vstřiky:
Obrázek
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

#4 Příspěvek od JaraX »

tak ty vstřiky budou evidentně KO, pošli je na test na stolici a uvidíš.
co to DPF? a co ten EGR?
FestikCZ
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 15.07.2020 23:03

Re: E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

#5 Příspěvek od FestikCZ »

DPF vím že je prasklý, ale zatím jen občas spadne do nouzáku a STK normálně procházím, jelikož to je ještě v nějaké toleranci ta kouřivost. Ty vstřiky mě taky napadli že budou KO, ale chci se zeptat jestli je možné že se to vyskytuje jen při teplotách třeba 8 - 10 stupňů, v létě a když jsou teploty fakt třeba 18 - 20 stupňů, tak nic a auto chytá na drba.

Dále bych se chtěl zeptat jestli ten tlak v railu je normální že tak lítá a jestli nemá být ustálenější.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

#6 Příspěvek od JaraX »

podle mě to tak lítat nemá, tam je cca 50 barů, to je hrozně moc, nějakej vstřik bude pouštět do přepadu. určitě začni otestováním vstřiků
proč nedáš druhý DPF?
FestikCZ
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: stř 15.07.2020 23:03

Re: E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

#7 Příspěvek od FestikCZ »

Vyzkouším, vím že si Jaraxi od Olomouce a že děláš jen Benzíny, ale nevěděl by si o nějaké firmě co se zabývá testováním případně repasem vstřiků v okolí?:)

Dpf furt se na to chystám, ale když to zatím funguje, tak na to prdím :D. DPF mi nepřijde až tak důležitý :), když stejně s tím projdu :).
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E91 N47 130 KW 320D Bílý kouř po nastartování

#8 Příspěvek od JaraX »

jenže nafta je takovy složitý živoucí organismus, všecko to musí fungovat dohromady, jeden nahovno EGR, termostat, vstřik, to cely pošle do sraček.
když jsme dělali nafty tak nam vstřiky děla pan Ondřej RUSZ a přijde mi že se mu dá věřit, i když u nás se nedá věřit nikomu. je někde kolem ostravy.
to DPF je duležity, pokuš máš černej vyfuk tak je to prostě špatně, krom toho že to není moc zdravy to ma nějakej duvod, muže tam litat kus toho DPF a měnit odpor, ve vysledku ti to může třeba rozhodit ten rail.
Odpovědět