e92 N54 vs. N55
Napsal: sob 07.03.2020 14:55
ozivim tema,
rozdily mezi motory jsou popsany na linku nize celkem dobre, plus poruchy na N54 take.
https://www.bmwn54tuners.com/n54-vs-n55-comparison/
https://www.bmwn54tuners.com/8-most-com ... -problems/
Kdyz to shrnu, tak se tam pise, ze n54 trpel na mouchy, ale mel vyrazne vetsi potencial na tuneni. Tyhle 2 veci bych si rad vyjasnil, protoze 335 shanim, ale ideal N54 s LCI xichtem je problem najit (asi jen 04/2010 - 01/2011). Cip nechci, 225kw staci. Ale je fajn mit tu moznost, kdych nekdy chtel.
Vykon
- na N54, kam az se da jit s cipem a kde se lame vykon vs. negativni vliv na zivotnost?
- jake jsou moznosti cipu na N55?
- jinak fyzicky se asi daji menit filtry a cert vi co, coz predpokladam ze lze delat u obou motoru
Spolehlivost
- n54 poruchy v turbech a wastegate, vstriky a jejich cerpadlo, vodni pumpa. N55 to same bez turba a vstriku. Takze n54 s puvodnim turbem a vsriky index 10 ma problemy a novejsi programovatleny index 11 a 12 uz celkem drzi?
- turba a wastegate netusim, jestli je to novejsi 1 twin-scroll alespon spolehlivejsi, plus wastegate jestli je stejne reseny a muze rachtat i v n55?
- cerpadlo na vstriky kolem 10 aftermarket? Je nejaky rok od kdy je uz odlazene a mene poruchove?
rozdily mezi motory jsou popsany na linku nize celkem dobre, plus poruchy na N54 take.
https://www.bmwn54tuners.com/n54-vs-n55-comparison/
https://www.bmwn54tuners.com/8-most-com ... -problems/
Kdyz to shrnu, tak se tam pise, ze n54 trpel na mouchy, ale mel vyrazne vetsi potencial na tuneni. Tyhle 2 veci bych si rad vyjasnil, protoze 335 shanim, ale ideal N54 s LCI xichtem je problem najit (asi jen 04/2010 - 01/2011). Cip nechci, 225kw staci. Ale je fajn mit tu moznost, kdych nekdy chtel.
Vykon
- na N54, kam az se da jit s cipem a kde se lame vykon vs. negativni vliv na zivotnost?
- jake jsou moznosti cipu na N55?
- jinak fyzicky se asi daji menit filtry a cert vi co, coz predpokladam ze lze delat u obou motoru
Spolehlivost
- n54 poruchy v turbech a wastegate, vstriky a jejich cerpadlo, vodni pumpa. N55 to same bez turba a vstriku. Takze n54 s puvodnim turbem a vsriky index 10 ma problemy a novejsi programovatleny index 11 a 12 uz celkem drzi?
- turba a wastegate netusim, jestli je to novejsi 1 twin-scroll alespon spolehlivejsi, plus wastegate jestli je stejne reseny a muze rachtat i v n55?
- cerpadlo na vstriky kolem 10 aftermarket? Je nejaky rok od kdy je uz odlazene a mene poruchove?