Led kroužky, Bi-xenon, planžetový stěrače, rozprašovací ostřikovače s výhřevem, Dešťový senzor, EL. sklopná zrcátka s výhřevem, zrcátka zatmavovací všechny 3, zadní PDC, světla originál HELLA, El. pojezd sedačky lámací komforty s výhřevem, 4 ramenný volant s výhřevem, Multifunkční volant, tempomat, všechna okna v eletrice, centrál, velké BC, Nivo, ŠÍBR, ASC (které umí brzdit i prokluzující kola) Digitál dvou zona klima, originál 16:9 Navi MK3 v kufru changer, Černá stropnice, Exlusiv Edice vnitřní dekorační lišty, posuvná otevírací loketní opěrka s kastlíkem, 2 klíče. M-Paket nárazníky včetně M paketových venkovních lišt.
-----
Motor má odměřených 143kw a 291Nm
základ 142kw a 280Nm
+ Jsou dopsané veškeré rozměry kol.
Na voze jsou Styling 5 z E34 ET20 jak má být, středové díry jsou vyfrézované. Disky jsou osazené Continentál TS 860. DOT konec roku 2019
Interier je vyčištěn. Protože lesklá kůže, není čistá kůže...
Nikam to netáhne, nehází, nic nebouchá, nehučí... Neteče do toho a jde to bez problému kde koliv zvednout...
Co bylo děláno, no asi bych řekl všechno. Rozhodně by byl kratší seznam toho co nebylo děláno...
Přední světla: Bi-xenon (vozidlo má teď 4 dálková světla) nové plexy, nové UHP Led V3 žlutý kroužky, osazeny ztlumovacím modulem od Falcona
Nové čelní sklo s bausetem.
Rozpraš ostřiky, planžetové stěrače, rozleštěná karoserie.
→Motor...Uff
Nové pístní kruhy,těsnění pod hlavou,preventivně srovnaná a udělaná komplet GO hlavy, ventily, gufera, vodítka, atd...
Motor komplet přetěsněn, nové rozvody.
Nové příslušenství na motoru, to je Vodní pumpa, Alternátor, Servo pumpa, napínáky, řemeny.Hadice od serva.
Komplet nový chladící okruh: Hadice, termostat, vodní pumpa, chladič s expanskou, víčko, Antifreez do -40°c.
→Podvozek
Nové uložení tlumiču, nové Sachs pružiny. Snížené -40 přidám k vozu.
Nová ramena, osazená StrongFlexama, 2 měsíce stará Geometrie srovnaná na 99,9%
Nivo funguje,se taky někdo vyřádil, nový hadice atd.
Stejně tak jako naklápění xenonu.
Auto na diag bez chyby, vše funguje.
Auto má nástřik podvozku. A je více méně bez koroze, netvrdím žě tam někdo něco nemůže být nebo že by se na heveru nějaká ta """"olezlá"""" věc nenašla... 100% to nebude... Ale 100% není ani rok stará ojetina... Je to 23let starý auto

LPG→↓
Magic, Jede stejně benzín / plyn. Tankování u benzínu schované.
Plyn se nevypne ani v 6 tisících otáčkách, respektive abych byl přesný. Tlak na reduktoru nespadne pod 0,8 baru, to znamená že soustava je dostatečně silná aby tu 528i uživila v celém spektru otáček s pedálem na podlaze.
Dojezd na plyn můj rekord 580km. Nádrž 63l.
Šlo by určitě za míň ale já když vim že jedu za cenu 4,3l na 100km tak se neuhlídám a neřeším to.
Dokáže-li s tím někdo jet za 9l LpG je to 120kč na 100km.
Za 120kč si koupíte 3,75 litru
VÍCE INFO TEL 731 112 350
Cena 110 000,-kč
https://auto.bazos.cz/inzerat/116079137 ... ouring.php


