Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e61 M5 LPG
e61 M5 LPG
Krásne vianoce a štastný nový rok všetkým.
Nechcem písat do sekcie M lebo tam mi asi nikto neodpíše.
Hladám najvhodnejšiu možnú variantu aby som mal LPG a nestratil kufor ktorý potrebujem, možno zakazkova výroba nádrže, maličké úpravy kufru, už niečo mám poladené, premiestnené a vymyslené + hladám plynaře čo vie urobit LPG do M5 s 800poníkmi tak aby LPG stíhalo aspon do 600konou.
M5 nebude mat váhy a budu offnute lambdy a výfuky ESM nemajú katiky, EMU/ECU original ESS ku kompresoru
Nechcem písat do sekcie M lebo tam mi asi nikto neodpíše.
Hladám najvhodnejšiu možnú variantu aby som mal LPG a nestratil kufor ktorý potrebujem, možno zakazkova výroba nádrže, maličké úpravy kufru, už niečo mám poladené, premiestnené a vymyslené + hladám plynaře čo vie urobit LPG do M5 s 800poníkmi tak aby LPG stíhalo aspon do 600konou.
M5 nebude mat váhy a budu offnute lambdy a výfuky ESM nemajú katiky, EMU/ECU original ESS ku kompresoru
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: e61 M5 LPG
To je nějaká M5 G-power, nebo kde se tam vzaly ty koně?
Na takový výkon už asi 4kolku a pro plynaře výzva. Bude to trochu vývoj.project.


Re: e61 M5 LPG
Jojo trochu G a trochu ESS, par doplnkou z F90
Nechci AWD
Zatial mi všetci povedali že LPG do max 600HP a aj to s nejakým udelátkem, ale tak zase ta EMU mi dáva možnost
V1 500 s LPG
V2 650 bez LPG
V3 800 bez LPG
primárne budem jazdit V1 a ked k tomu pride MDM bude V3 a tam sa to samo vypína takže cestu som už našiel.
Nechci AWD

Zatial mi všetci povedali že LPG do max 600HP a aj to s nejakým udelátkem, ale tak zase ta EMU mi dáva možnost
V1 500 s LPG
V2 650 bez LPG
V3 800 bez LPG
primárne budem jazdit V1 a ked k tomu pride MDM bude V3 a tam sa to samo vypína takže cestu som už našiel.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: e61 M5 LPG
Zkusil bych LPG Vanek, kdyz jsem u nej byl, delali auto na zavody s plynem. Treba te alespon nasmeruje 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e61 M5 LPG
Nevidím v tom problém ale více ti napisu za pár dni
Re: e61 M5 LPG
Neviem sa dočkať nových informácií o prestavbe S85 na LPG je to z môjho uhla pohľadu veľmi zaujímavá téma ,kedže som fanúšik LPG a hlavne BMW 

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: e61 M5 LPG
Co tam muze byt za zradu? Snad jedine vstriky, ne? Neni problem dat 2 reduktory. Teoreticky i ty vstriky by sly zdvojit, pokud se daji nejak rozumne sesynchronizovat, ne? :-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e61 M5 LPG
tak konečně mám chvilku, v zaplynování M5 nevidím problém, samozřejmě
- nádrž musí válec do kufru, nebo prostě překopat elektriku a dát baterku do kufru, nebo předělat vyfuk jen na jednu stranu
válec se dá do kufru dát i podélně místo napříč, aby to nezabralo celý kufr a šlo dát věci na dlouho sklopením sedačky. daly by se dát i dva válce nad sebe
- pro výkon 600ps to chce dva reduktory, to taky není problém, reduktory se sensynchronizují, to není problém, tuším že se dá sehnat i jeden reduktor s takovým výkonem, M5 bude potřebovat lepší reduktory než sedma se stejným výkonem,díky teplotě vody, čím menší teplota vody, tím menší učinnost reduktoru.
- pro takový výkon bych zdvojil i vstřikovače, nemusí se nic synchronizovat, prostě se dají dva vedle sebe a hotovo
- ladění motoru bez lambdy bude horší, ale někdo by tam musel na brzdě udělat mapu benzínu, takže by se na té brzdě dala naladit i mapa LPG. ostatně už jsme pár aut na brzdě ladili.
- já osobně bych to udělal tak že na LPG by to jelo je do 300PS, tzn akcelerace by byla na benzín, maximální výkony, odpadají problémy s laděním atd, nad 300ps by to jelo na benzín, plynule by to přeslo do benzínu a byl by klid. takže prostě 90 procent by to jelo na LPG a 10 procent na benzín, to by mi přišlo OK a nemusí se nic dvojit, krom jednotek, ty se musí použít dvě.
todle by pak stačilo
https://www.lpgprofi.cz/product/redukto ... -s-el/2441
- nádrž musí válec do kufru, nebo prostě překopat elektriku a dát baterku do kufru, nebo předělat vyfuk jen na jednu stranu

válec se dá do kufru dát i podélně místo napříč, aby to nezabralo celý kufr a šlo dát věci na dlouho sklopením sedačky. daly by se dát i dva válce nad sebe
- pro výkon 600ps to chce dva reduktory, to taky není problém, reduktory se sensynchronizují, to není problém, tuším že se dá sehnat i jeden reduktor s takovým výkonem, M5 bude potřebovat lepší reduktory než sedma se stejným výkonem,díky teplotě vody, čím menší teplota vody, tím menší učinnost reduktoru.
- pro takový výkon bych zdvojil i vstřikovače, nemusí se nic synchronizovat, prostě se dají dva vedle sebe a hotovo
- ladění motoru bez lambdy bude horší, ale někdo by tam musel na brzdě udělat mapu benzínu, takže by se na té brzdě dala naladit i mapa LPG. ostatně už jsme pár aut na brzdě ladili.
- já osobně bych to udělal tak že na LPG by to jelo je do 300PS, tzn akcelerace by byla na benzín, maximální výkony, odpadají problémy s laděním atd, nad 300ps by to jelo na benzín, plynule by to přeslo do benzínu a byl by klid. takže prostě 90 procent by to jelo na LPG a 10 procent na benzín, to by mi přišlo OK a nemusí se nic dvojit, krom jednotek, ty se musí použít dvě.
todle by pak stačilo
https://www.lpgprofi.cz/product/redukto ... -s-el/2441
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: e61 M5 LPG
Takze bezne neni problem s tim, ze jeden vstrik otevre/zavre driv nez druhy (pokud je to v ramci jednoho valce)? Prece jen 100% stejny paerametry mit nemuzou, pokazdy tam, bude nejaka tolerance a muze se stat, ze zrovna budes mit kazdy z "jiny strany" te tolerance, takze uz muze byt problem, nebo ne? :-)JaraX píše: - pro takový výkon bych zdvojil i vstřikovače, nemusí se nic synchronizovat, prostě se dají dva vedle sebe a hotovo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e61 M5 LPG
ty vstřiky maji schodnost cca 98 procent, a ty dvě procenta se tam ztratí. však na jinych valcich maš taky ruzne vstřiky, to je to samy. naopak si myslím že je to lepší, protože to snižuje tu toleranci.
Re: e61 M5 LPG
Jakoob - Jojo pýtal som sa Vanka na inštalaciu prave, nechce mi to spravit, inak vždy do každého BMW mi robil LPG práve Vanek.
JaraX, dakujem moc, dobré to je, moc super, práve ta otázka kam nádrž.
Nemožem si dovolit ju nechat v kufry, fakt ho potrebujem, navyše ked jazdím na hory, mám sklopenú malu čast zadnej opierky a tam mam naskladané bordy. Takto sa mi tam vojdu dve deti dozadu (pohodlie nič moc), full bagáž a hlavne 4x SNB, ale... mám v pláne upravit zadnú opierku v mieste skivaku tak že to asi vyrežem aby som tam mohol skladat SNB naseba a ostali mi zadne sedačky plnohodnotné, samozrejme loketku chcem zachovat.
Ano ja viem som magor, vyriešil by som to inteligentne keby hodim na strechu priečniky a box alebo jednoducho držák SNB ale to nechcem a tým nevyriešim potrebu kufru.
JaraX, dakujem moc, dobré to je, moc super, práve ta otázka kam nádrž.
Nemožem si dovolit ju nechat v kufry, fakt ho potrebujem, navyše ked jazdím na hory, mám sklopenú malu čast zadnej opierky a tam mam naskladané bordy. Takto sa mi tam vojdu dve deti dozadu (pohodlie nič moc), full bagáž a hlavne 4x SNB, ale... mám v pláne upravit zadnú opierku v mieste skivaku tak že to asi vyrežem aby som tam mohol skladat SNB naseba a ostali mi zadne sedačky plnohodnotné, samozrejme loketku chcem zachovat.
Ano ja viem som magor, vyriešil by som to inteligentne keby hodim na strechu priečniky a box alebo jednoducho držák SNB ale to nechcem a tým nevyriešim potrebu kufru.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: e61 M5 LPG
[quote="Popp"]Jakoob - Jojo pýtal som sa Vanka na inštalaciu prave, nechce mi to spravit, inak vždy do každého BMW mi robil LPG práve Vanek.
zkus Poura. www.levnelpg.cz. Myslím, že dřív dělali s Vankem dohromady.
zkus Poura. www.levnelpg.cz. Myslím, že dřív dělali s Vankem dohromady.
Re: e61 M5 LPG
tak pak jedině bombu na střechu, jako v dobách dřevoplynuPopp píše:...
Nemožem si dovolit ju nechat v kufry, fakt ho potrebujem, navyše ked jazdím na hory, mám sklopenú malu čast zadnej opierky a tam mam naskladané bordy. Takto sa mi tam vojdu dve deti dozadu (pohodlie nič moc), full bagáž a hlavne 4x SNB, ale... mám v pláne upravit zadnú opierku v mieste skivaku tak že to asi vyrežem aby som tam mohol skladat SNB naseba a ostali mi zadne sedačky plnohodnotné, samozrejme loketku chcem zachovat.
Ano ja viem som magor, vyriešil by som to inteligentne keby hodim na strechu priečniky a box alebo jednoducho držák SNB ale to nechcem a tým nevyriešim potrebu kufru.



anebo stylovej BMW Multi trailer

https://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1503650

vážně, ty snb tam máš nějak připevněný? na lyže/snowboardy v autě jsem rezignoval, šly do rakve na střechu ikdyž jsem skivak dodělal, dám tam k nim i přezkáče, ono se ve finále veze ve 4 hodně věcí, když se jede i na 3 dny a plnit se mi kufr až nahoru ke střeše nechci

Re: e61 M5 LPG
https://www.m5board.com/threads/anyone- ... m6.215310/
Odporúčam je to na dlhé čítanie a pátranie , .
LPG má čistejšie horenie v spaľovacej komore ,
https://lpg-forum.pl/wybor-instalacji-d ... 77-15.html
Odporúčam je to na dlhé čítanie a pátranie , .
LPG má čistejšie horenie v spaľovacej komore ,
https://lpg-forum.pl/wybor-instalacji-d ... 77-15.html
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: e61 M5 LPG
Taknějak nevozím bomby & rakve na střeše a lyžování nejradši uložené v kufru. Jednu věc od soudruhů z NDR ale nepochopím, úhlopříčka skivak díry se od E36 ani E60 prakticky nezměnila a neprotáhneš tama jeden širší SNB. Nevím proč není díra na celou výšku opěráku? Tak by zůstali 4 plnohodnotný místa a sedadla. Nejradši bych to prořezal flexou. 

Re: e61 M5 LPG
ty túžiš po laktovej opierke ktorá bude končiť na konci šeforej opierky ? mazecTotic píše:Taknějak nevozím bomby & rakve na střeše a lyžování nejradši uložené v kufru. Jednu věc od soudruhů z NDR ale nepochopím, úhlopříčka skivak díry se od E36 ani E60 prakticky nezměnila a neprotáhneš tama jeden širší SNB. Nevím proč není díra na celou výšku opěráku? Tak by zůstali 4 plnohodnotný místa a sedadla. Nejradši bych to prořezal flexou.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: e61 M5 LPG
Klidně.. U E60 už máš sklopnou opěrku až povrch spolu s hlavovou opěrkou. Ale pod tým se ukrývá skromné okénko len tak na 2x lyže. Nakkt. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: e61 M5 LPG
prý je dobrý jen KME GOLD - zkušenost od plynařů a rovnou dát dva goldyJaraX píše:tak konečně mám chvilku, v zaplynování M5 nevidím problém, samozřejmě
- nádrž musí válec do kufru, nebo prostě překopat elektriku a dát baterku do kufru, nebo předělat vyfuk jen na jednu stranu
válec se dá do kufru dát i podélně místo napříč, aby to nezabralo celý kufr a šlo dát věci na dlouho sklopením sedačky. daly by se dát i dva válce nad sebe
- pro výkon 600ps to chce dva reduktory, to taky není problém, reduktory se sensynchronizují, to není problém, tuším že se dá sehnat i jeden reduktor s takovým výkonem, M5 bude potřebovat lepší reduktory než sedma se stejným výkonem,díky teplotě vody, čím menší teplota vody, tím menší učinnost reduktoru.
- pro takový výkon bych zdvojil i vstřikovače, nemusí se nic synchronizovat, prostě se dají dva vedle sebe a hotovo
- ladění motoru bez lambdy bude horší, ale někdo by tam musel na brzdě udělat mapu benzínu, takže by se na té brzdě dala naladit i mapa LPG. ostatně už jsme pár aut na brzdě ladili.
- já osobně bych to udělal tak že na LPG by to jelo je do 300PS, tzn akcelerace by byla na benzín, maximální výkony, odpadají problémy s laděním atd, nad 300ps by to jelo na benzín, plynule by to přeslo do benzínu a byl by klid. takže prostě 90 procent by to jelo na LPG a 10 procent na benzín, to by mi přišlo OK a nemusí se nic dvojit, krom jednotek, ty se musí použít dvě.
todle by pak stačilo
https://www.lpgprofi.cz/product/redukto ... -s-el/2441

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: e61 M5 LPG
gold je jen na 250kW, takže i dva jsou málo
Re: e61 M5 LPG
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m5-e6 ... d388975c82
za 23 000 euro tak zachovalú M5 som ešte nevidel teda podla fotiek ked pozerám CZ SVK tak to tie naše sú žumpy mi to tak príde
ved táto je ako nová tie sedačky žasnem
za 23 000 euro tak zachovalú M5 som ešte nevidel teda podla fotiek ked pozerám CZ SVK tak to tie naše sú žumpy mi to tak príde
