Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Ochladilo se, tak si asi má e66 řekla, že bych se měl otužovat a přestala využívat horní polovinu otáček ventilátorů. Jediná možnost, jak z nich dostat maximum je "odmrazovani čelního skla". Jinak můžu točit a mačkat jak chci, ale nad polovinu se nedostanu. Na displeji jsem na maximu.
Otázka zní. Mám v autě taky posiraciho ježka jako je v ostatních modelech z těch let?
Chyby jsem ještě nevyčítal. Je to čerstvá záležitost.
Děkuji.
Otázka zní. Mám v autě taky posiraciho ježka jako je v ostatních modelech z těch let?
Chyby jsem ještě nevyčítal. Je to čerstvá záležitost.
Děkuji.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Uložená chyba je jen snímač smradu.
Jinak diagnostikou mohu vše regulovat do maxima, ovladače taky fungují .......
Otázka zní. Má ta popelnice někde možnost zakázat plný výkon ventilátorů aby např. nerušil hluk ředitele na zadní sedačce? Musím prolezt zadní idrive, jestli tam syn něco neodskrtal.
Jinak diagnostikou mohu vše regulovat do maxima, ovladače taky fungují .......
Otázka zní. Má ta popelnice někde možnost zakázat plný výkon ventilátorů aby např. nerušil hluk ředitele na zadní sedačce? Musím prolezt zadní idrive, jestli tam syn něco neodskrtal.

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Z mé zkušenosti to může dělat slabá baterka, jedna z prvních funkcí, kterou ti to odpojí je právě plný výkon fukaru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
přes inpu power modul, aktivace, zaregistruj baterku a hned to bude ok
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Vyzkouším. Díky.
Že se to tak posralo? I za jízdy když auto dobíjí to omezuje otáčky?
Každopádně zkusím večer znovu zaregistrovat.
Že se to tak posralo? I za jízdy když auto dobíjí to omezuje otáčky?
Každopádně zkusím večer znovu zaregistrovat.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
nastudujte si to auto trochu kluci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Load-Circuit Peak Reduction
If battery discharge is detected while the engine is running (despite increased idling speed),
the power supply to electrical consumer circuits are gradually reduced or completely shut
off according to a table of priorities. The consumer systems concerned are divided into two
groups: Priority group A and Priority group B.
Priority group A Priority group B
• Rear window heater • IHKA fan (except during defrosting)
• Headlight washing • Rear IHKA fan (only for E66)
• All seat heaters
• Active seat
• Seat ventilation
• Steering wheel heater
• Mirror heater
• Windshield wiper blade heating
• Wet arm (washer hose in wiper arm) heating
Priority A systems are dependent on battery SoC (State of Charge) and generator output
during the operation of the consumer.
Priority B systems are only dependent on the battery SoC.
The Power Module also sends out a telegram indicating the status of the Load-circuit peak
reduction function. The priority level of the message is classified by a number 0 through 6.
• 0 = Normal operation without peak reduction (KL 15 “ON”)
• 1 = Terminal R “ON” without peak reduction OR generator defect or under-voltage
acknowledged.
• 4 = Corresponds to maximum peak reduction.
• 5 = Corresponds to medium peak reduction.
• 6 = Corresponds to minimum peak reduction.
The computation by the Power Module to determine which priority level is necessary is
based on the battery SoC. Example: the threshold for priority level 6 is a 65% SoC.
Current vehicle priority levels can be displayed in the Diagnosis Program.
If battery discharge is detected while the engine is running (despite increased idling speed),
the power supply to electrical consumer circuits are gradually reduced or completely shut
off according to a table of priorities. The consumer systems concerned are divided into two
groups: Priority group A and Priority group B.
Priority group A Priority group B
• Rear window heater • IHKA fan (except during defrosting)
• Headlight washing • Rear IHKA fan (only for E66)
• All seat heaters
• Active seat
• Seat ventilation
• Steering wheel heater
• Mirror heater
• Windshield wiper blade heating
• Wet arm (washer hose in wiper arm) heating
Priority A systems are dependent on battery SoC (State of Charge) and generator output
during the operation of the consumer.
Priority B systems are only dependent on the battery SoC.
The Power Module also sends out a telegram indicating the status of the Load-circuit peak
reduction function. The priority level of the message is classified by a number 0 through 6.
• 0 = Normal operation without peak reduction (KL 15 “ON”)
• 1 = Terminal R “ON” without peak reduction OR generator defect or under-voltage
acknowledged.
• 4 = Corresponds to maximum peak reduction.
• 5 = Corresponds to medium peak reduction.
• 6 = Corresponds to minimum peak reduction.
The computation by the Power Module to determine which priority level is necessary is
based on the battery SoC. Example: the threshold for priority level 6 is a 65% SoC.
Current vehicle priority levels can be displayed in the Diagnosis Program.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Jsem se jen zeptal no

Diky



Diky

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
však v poho
lepší než nadávat že je sedma nahovno protože nejde dát ventilátor naplno 
mě právě tydle věci strašně baví, jak je to auto kurva chytrý.


mě právě tydle věci strašně baví, jak je to auto kurva chytrý.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Právě že pořád nějak překvapuje, tak jsem uvažoval už o tom "komfortním" nastavení.



Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
jsou tyhle dokumenty dostupny v nějaky ucelený podobě v jednom pdf třeba ?JaraX píše:nastudujte si to auto trochu kluci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
to jsou jen manualy k autu ne?
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Filozof, nepis sem furt pitchoviny ako obycajne a chod uz konecne dpc, nikto tu tvoje hovna nepotrebuje citat
tu su training manualy
https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... p?t=659194
Ku.r.wa, dajte uz konecne niekto tomu retardovi banan



tu su training manualy

Ku.r.wa, dajte uz konecne niekto tomu retardovi banan
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Kabyr, Jarax: klobouk dolů. Bylo to přesně jak píšete. Zaregistroval jsem znovu baterku a opět foukam naplno. Poznatek je, že jsem při odjezdu z práce zkusil zaregistrovat baterku Boschem, proběhla, ale stejně se nic nezměnilo. Až inpou to pomohlo.
Teď další otázka. Pokud jsem se dostal do fáze omezování spotřeby energie, tak co mám teď udělat? Mám vyměnit baterku? Nebo se zaměřit na dobíjení?
Teď další otázka. Pokud jsem se dostal do fáze omezování spotřeby energie, tak co mám teď udělat? Mám vyměnit baterku? Nebo se zaměřit na dobíjení?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
- uspává se to jak má? nemáš v PM nějakou chybu?
- bosch je nahovno, to E65 nedělá dobře ale díky za zpětnou vazbu že to je k ničemu
- nic víc nedělej, pokud jinak to auto funguje tak to neřeš,
- bosch je nahovno, to E65 nedělá dobře ale díky za zpětnou vazbu že to je k ničemu
- nic víc nedělej, pokud jinak to auto funguje tak to neřeš,
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Auto jinak funguje, usíná, probouzí se sáhnutím na kliku.....
Když tak přemýšlím:
Jednou za čas (třeba 1x za měsíc) ho musím odemknout dálkou. Je v kómatu
Když vypnu motor a děti koukají vzadu na pohádku, tak po pár minutách vyskočí upozornění na baterku, ale nikdy není problém se startem.
Asi stejně tu baterku vyměním.
Když tak přemýšlím:
Jednou za čas (třeba 1x za měsíc) ho musím odemknout dálkou. Je v kómatu

Když vypnu motor a děti koukají vzadu na pohádku, tak po pár minutách vyskočí upozornění na baterku, ale nikdy není problém se startem.
Asi stejně tu baterku vyměním.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
neměn dokud to není třeba, radši to procestuj.
ted po registraci se určitě ta hláška oddálí, uvidíš jak moc.
ted po registraci se určitě ta hláška oddálí, uvidíš jak moc.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
No, nebylo by lepsi tu baterku zaregistrovat, az po uplnem nabiti? Kdyz se zaregistruje ve fazi, kdy neni uplne nabita, tak PM nepozna, kdy je plne nabita ne?
Horan: kdyz ti auto spadne do komatu, tak nejspis neusnulo ne? To by mel PM zapsat, jako chybu.
Horan: kdyz ti auto spadne do komatu, tak nejspis neusnulo ne? To by mel PM zapsat, jako chybu.