Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#1 Příspěvek od horan »

Ochladilo se, tak si asi má e66 řekla, že bych se měl otužovat a přestala využívat horní polovinu otáček ventilátorů. Jediná možnost, jak z nich dostat maximum je "odmrazovani čelního skla". Jinak můžu točit a mačkat jak chci, ale nad polovinu se nedostanu. Na displeji jsem na maximu.
Otázka zní. Mám v autě taky posiraciho ježka jako je v ostatních modelech z těch let?
Chyby jsem ještě nevyčítal. Je to čerstvá záležitost.
Děkuji.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#2 Příspěvek od horan »

Uložená chyba je jen snímač smradu.
Jinak diagnostikou mohu vše regulovat do maxima, ovladače taky fungují .......
Otázka zní. Má ta popelnice někde možnost zakázat plný výkon ventilátorů aby např. nerušil hluk ředitele na zadní sedačce? Musím prolezt zadní idrive, jestli tam syn něco neodskrtal. :roll:
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#3 Příspěvek od kabyr01 »

Z mé zkušenosti to může dělat slabá baterka, jedna z prvních funkcí, kterou ti to odpojí je právě plný výkon fukaru.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#4 Příspěvek od JaraX »

přes inpu power modul, aktivace, zaregistruj baterku a hned to bude ok
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#5 Příspěvek od horan »

Vyzkouším. Díky.
Že se to tak posralo? I za jízdy když auto dobíjí to omezuje otáčky?
Každopádně zkusím večer znovu zaregistrovat. ;)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#6 Příspěvek od JaraX »

nastudujte si to auto trochu kluci
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#7 Příspěvek od JaraX »

Load-Circuit Peak Reduction
If battery discharge is detected while the engine is running (despite increased idling speed),
the power supply to electrical consumer circuits are gradually reduced or completely shut
off according to a table of priorities. The consumer systems concerned are divided into two
groups: Priority group A and Priority group B.
Priority group A Priority group B
• Rear window heater • IHKA fan (except during defrosting)
• Headlight washing • Rear IHKA fan (only for E66)
• All seat heaters
• Active seat
• Seat ventilation
• Steering wheel heater
• Mirror heater
• Windshield wiper blade heating
• Wet arm (washer hose in wiper arm) heating
Priority A systems are dependent on battery SoC (State of Charge) and generator output
during the operation of the consumer.
Priority B systems are only dependent on the battery SoC.
The Power Module also sends out a telegram indicating the status of the Load-circuit peak
reduction function. The priority level of the message is classified by a number 0 through 6.
• 0 = Normal operation without peak reduction (KL 15 “ON”)
• 1 = Terminal R “ON” without peak reduction OR generator defect or under-voltage
acknowledged.
• 4 = Corresponds to maximum peak reduction.
• 5 = Corresponds to medium peak reduction.
• 6 = Corresponds to minimum peak reduction.
The computation by the Power Module to determine which priority level is necessary is
based on the battery SoC. Example: the threshold for priority level 6 is a 65% SoC.
Current vehicle priority levels can be displayed in the Diagnosis Program.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#8 Příspěvek od horan »

Jsem se jen zeptal no :lol: :lol: :lol:
Diky :thumbsup:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#9 Příspěvek od JaraX »

však v poho :) lepší než nadávat že je sedma nahovno protože nejde dát ventilátor naplno :)
mě právě tydle věci strašně baví, jak je to auto kurva chytrý.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#10 Příspěvek od horan »

Právě že pořád nějak překvapuje, tak jsem uvažoval už o tom "komfortním" nastavení. :lol: :lol:
jurajof
Registrovaný
Příspěvky: 203
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Klubové ID: 3537

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#11 Příspěvek od jurajof »

JaraX píše:nastudujte si to auto trochu kluci
jsou tyhle dokumenty dostupny v nějaky ucelený podobě v jednom pdf třeba ?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#12 Příspěvek od Filozof »

jurajof
Registrovaný
Příspěvky: 203
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Klubové ID: 3537

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#13 Příspěvek od jurajof »

Diky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#14 Příspěvek od JaraX »

Filozof píše:v AJ máš pěkně tady ;)

https://www.bmwsections.com/docs/7series/
to jsou jen manualy k autu ne?
PetoK
Registrovaný
Příspěvky: 987
Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
Bydliště: Žilina, SK

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#15 Příspěvek od PetoK »

Filozof, nepis sem furt pitchoviny ako obycajne a chod uz konecne dpc, nikto tu tvoje hovna nepotrebuje citat :!: :!: :!:

tu su training manualy :arrow: https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... p?t=659194

Ku.r.wa, dajte uz konecne niekto tomu retardovi banan
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#16 Příspěvek od horan »

Kabyr, Jarax: klobouk dolů. Bylo to přesně jak píšete. Zaregistroval jsem znovu baterku a opět foukam naplno. Poznatek je, že jsem při odjezdu z práce zkusil zaregistrovat baterku Boschem, proběhla, ale stejně se nic nezměnilo. Až inpou to pomohlo.
Teď další otázka. Pokud jsem se dostal do fáze omezování spotřeby energie, tak co mám teď udělat? Mám vyměnit baterku? Nebo se zaměřit na dobíjení?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#17 Příspěvek od JaraX »

- uspává se to jak má? nemáš v PM nějakou chybu?
- bosch je nahovno, to E65 nedělá dobře ale díky za zpětnou vazbu že to je k ničemu
- nic víc nedělej, pokud jinak to auto funguje tak to neřeš,
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#18 Příspěvek od horan »

Auto jinak funguje, usíná, probouzí se sáhnutím na kliku.....
Když tak přemýšlím:
Jednou za čas (třeba 1x za měsíc) ho musím odemknout dálkou. Je v kómatu :D
Když vypnu motor a děti koukají vzadu na pohádku, tak po pár minutách vyskočí upozornění na baterku, ale nikdy není problém se startem.
Asi stejně tu baterku vyměním.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#19 Příspěvek od JaraX »

neměn dokud to není třeba, radši to procestuj.
ted po registraci se určitě ta hláška oddálí, uvidíš jak moc.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66

#20 Příspěvek od Jaris330D »

No, nebylo by lepsi tu baterku zaregistrovat, az po uplnem nabiti? Kdyz se zaregistruje ve fazi, kdy neni uplne nabita, tak PM nepozna, kdy je plne nabita ne?

Horan: kdyz ti auto spadne do komatu, tak nejspis neusnulo ne? To by mel PM zapsat, jako chybu.
Odpovědět