Stránka 1 z 1

bmw M E36 3.0 karbon sani

Napsal: úte 30.07.2019 13:47
od daneke38
Zdravím nemá někdo zkušenost s karbonovým sáním?V nízkých otáčkách nebo i na volnoběh mi motor vynechává jakoby jeden válec.Při rozjezdu do dvou tis.ot. motor se chová jak by přechlastaně a pak chytne kásně až do vysokych ot.při vyčištění klapek se situace lehce zhoršila.Nevim jestli je není třeba seřídit?

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

Napsal: úte 30.07.2019 14:16
od Hanz
Tak ona s50 není zrovna samet na volnoběh, svíčky co 10tis měníš, cívky jsou ok?
Jinak to sání musí být těsné za váhou vzduchu, nevím kterou máš verzi, ale obecně je dole nižší moment. Ideální je kombinace se sériovými nátrubky (rozříznou carbon půlky, vyřezat krátké nátrubky, vlepit oem, slepit sání zpátky).

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

Napsal: úte 30.07.2019 14:50
od daneke38
carbon MOTORSPORT soft alpha-N bez váhy vzduchu

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

Napsal: úte 30.07.2019 15:00
od daneke38

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

Napsal: úte 30.07.2019 23:20
od MattyX
vzhledem k tomu že máš bezváhový režim na staré boženě tak je trochu v očekávání, že to pojede jak pumpa na hovna :D Ta směs tam lítá furt do bohata u těchto "úprav"
Směs je řízena podle snímače natočení klapek, teplotního senzoru a doregulovávají to lambdy ;)
Takže pokud je problém v zátěži může být problém ve výše uvedeném - za předpokladu, že jsou v cajku cívky, svíčky, a vstřiky nejsou ucpané od dlouhodobého stání ;) Falešný vzduch v tuto chvíli nehraje takovou roli, protože nepracuješ s MAFkem :)
Na volnoběh to musí jet normálně jako seriová M3 jelikož klapky jsou zavřené a směs koriguje volnoběžný ventil - pak by mohla být netěsnost například na naprasklé hadici volnoběžného ventilu od kud by si motor bral moc vzduchu a by to ventil nestíhal korigovat ;) ;)

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

Napsal: stř 31.07.2019 14:54
od daneke38
OK díky za info.svice ,civky ted vstríiky cajk.pujdu po tom podtlaku a volnoběžném ventilu

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

Napsal: stř 31.07.2019 18:21
od Spejbl
Když by byla netěsná hadice u volnoběžňáku, tak to na volnoběh bude houpat. Nezáleží jestli to má maf, map, alfaN půjde tam víc vzduchu a otáčky stoupaj a řj se pokouší to doregulovat na otáčky nastavené v mapě.
Tobě motor nejde rovně, jestli jsem to dobře pochopil, tak se asi písty přetahují poněvadž je asi jeden válec slabší.

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

Napsal: čtv 01.08.2019 14:13
od daneke38
budem měřit tlaky tak uvidíme.chová se to na volnoběh jako by opravdu haprovala cívka nebo svíce.při rozjezdu jakoby se vzpamatovali ale od dvou někdy od třech tisíc.musím to vyřešit až tak to nikdy nedělalo