Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw M E36 3.0 karbon sani

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
daneke38
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 21.07.2009 00:00

bmw M E36 3.0 karbon sani

#1 Příspěvek od daneke38 »

Zdravím nemá někdo zkušenost s karbonovým sáním?V nízkých otáčkách nebo i na volnoběh mi motor vynechává jakoby jeden válec.Při rozjezdu do dvou tis.ot. motor se chová jak by přechlastaně a pak chytne kásně až do vysokych ot.při vyčištění klapek se situace lehce zhoršila.Nevim jestli je není třeba seřídit?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Tak ona s50 není zrovna samet na volnoběh, svíčky co 10tis měníš, cívky jsou ok?
Jinak to sání musí být těsné za váhou vzduchu, nevím kterou máš verzi, ale obecně je dole nižší moment. Ideální je kombinace se sériovými nátrubky (rozříznou carbon půlky, vyřezat krátké nátrubky, vlepit oem, slepit sání zpátky).
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
daneke38
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 21.07.2009 00:00

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

#3 Příspěvek od daneke38 »

carbon MOTORSPORT soft alpha-N bez váhy vzduchu
Uživatelský avatar
daneke38
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 21.07.2009 00:00

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

#4 Příspěvek od daneke38 »

MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

vzhledem k tomu že máš bezváhový režim na staré boženě tak je trochu v očekávání, že to pojede jak pumpa na hovna :D Ta směs tam lítá furt do bohata u těchto "úprav"
Směs je řízena podle snímače natočení klapek, teplotního senzoru a doregulovávají to lambdy ;)
Takže pokud je problém v zátěži může být problém ve výše uvedeném - za předpokladu, že jsou v cajku cívky, svíčky, a vstřiky nejsou ucpané od dlouhodobého stání ;) Falešný vzduch v tuto chvíli nehraje takovou roli, protože nepracuješ s MAFkem :)
Na volnoběh to musí jet normálně jako seriová M3 jelikož klapky jsou zavřené a směs koriguje volnoběžný ventil - pak by mohla být netěsnost například na naprasklé hadici volnoběžného ventilu od kud by si motor bral moc vzduchu a by to ventil nestíhal korigovat ;) ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
daneke38
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 21.07.2009 00:00

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

#6 Příspěvek od daneke38 »

OK díky za info.svice ,civky ted vstríiky cajk.pujdu po tom podtlaku a volnoběžném ventilu
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

#7 Příspěvek od Spejbl »

Když by byla netěsná hadice u volnoběžňáku, tak to na volnoběh bude houpat. Nezáleží jestli to má maf, map, alfaN půjde tam víc vzduchu a otáčky stoupaj a řj se pokouší to doregulovat na otáčky nastavené v mapě.
Tobě motor nejde rovně, jestli jsem to dobře pochopil, tak se asi písty přetahují poněvadž je asi jeden válec slabší.
Uživatelský avatar
daneke38
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 21.07.2009 00:00

Re: bmw M E36 3.0 karbon sani

#8 Příspěvek od daneke38 »

budem měřit tlaky tak uvidíme.chová se to na volnoběh jako by opravdu haprovala cívka nebo svíce.při rozjezdu jakoby se vzpamatovali ale od dvou někdy od třech tisíc.musím to vyřešit až tak to nikdy nedělalo
Odpovědět