Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw M E36 3.0 karbon sani
bmw M E36 3.0 karbon sani
Zdravím nemá někdo zkušenost s karbonovým sáním?V nízkých otáčkách nebo i na volnoběh mi motor vynechává jakoby jeden válec.Při rozjezdu do dvou tis.ot. motor se chová jak by přechlastaně a pak chytne kásně až do vysokych ot.při vyčištění klapek se situace lehce zhoršila.Nevim jestli je není třeba seřídit?
Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
Tak ona s50 není zrovna samet na volnoběh, svíčky co 10tis měníš, cívky jsou ok?
Jinak to sání musí být těsné za váhou vzduchu, nevím kterou máš verzi, ale obecně je dole nižší moment. Ideální je kombinace se sériovými nátrubky (rozříznou carbon půlky, vyřezat krátké nátrubky, vlepit oem, slepit sání zpátky).
Jinak to sání musí být těsné za váhou vzduchu, nevím kterou máš verzi, ale obecně je dole nižší moment. Ideální je kombinace se sériovými nátrubky (rozříznou carbon půlky, vyřezat krátké nátrubky, vlepit oem, slepit sání zpátky).
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
carbon MOTORSPORT soft alpha-N bez váhy vzduchu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
vzhledem k tomu že máš bezváhový režim na staré boženě tak je trochu v očekávání, že to pojede jak pumpa na hovna
Ta směs tam lítá furt do bohata u těchto "úprav"
Směs je řízena podle snímače natočení klapek, teplotního senzoru a doregulovávají to lambdy
Takže pokud je problém v zátěži může být problém ve výše uvedeném - za předpokladu, že jsou v cajku cívky, svíčky, a vstřiky nejsou ucpané od dlouhodobého stání
Falešný vzduch v tuto chvíli nehraje takovou roli, protože nepracuješ s MAFkem
Na volnoběh to musí jet normálně jako seriová M3 jelikož klapky jsou zavřené a směs koriguje volnoběžný ventil - pak by mohla být netěsnost například na naprasklé hadici volnoběžného ventilu od kud by si motor bral moc vzduchu a by to ventil nestíhal korigovat


Směs je řízena podle snímače natočení klapek, teplotního senzoru a doregulovávají to lambdy

Takže pokud je problém v zátěži může být problém ve výše uvedeném - za předpokladu, že jsou v cajku cívky, svíčky, a vstřiky nejsou ucpané od dlouhodobého stání


Na volnoběh to musí jet normálně jako seriová M3 jelikož klapky jsou zavřené a směs koriguje volnoběžný ventil - pak by mohla být netěsnost například na naprasklé hadici volnoběžného ventilu od kud by si motor bral moc vzduchu a by to ventil nestíhal korigovat


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
OK díky za info.svice ,civky ted vstríiky cajk.pujdu po tom podtlaku a volnoběžném ventilu
Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
Když by byla netěsná hadice u volnoběžňáku, tak to na volnoběh bude houpat. Nezáleží jestli to má maf, map, alfaN půjde tam víc vzduchu a otáčky stoupaj a řj se pokouší to doregulovat na otáčky nastavené v mapě.
Tobě motor nejde rovně, jestli jsem to dobře pochopil, tak se asi písty přetahují poněvadž je asi jeden válec slabší.
Tobě motor nejde rovně, jestli jsem to dobře pochopil, tak se asi písty přetahují poněvadž je asi jeden válec slabší.
Re: bmw M E36 3.0 karbon sani
budem měřit tlaky tak uvidíme.chová se to na volnoběh jako by opravdu haprovala cívka nebo svíce.při rozjezdu jakoby se vzpamatovali ale od dvou někdy od třech tisíc.musím to vyřešit až tak to nikdy nedělalo