e38 740D - problém se startováním
Napsal: ned 28.07.2019 16:55
Zdravím,
vyskytl se mi problém se startováním při opravě mého 740D a to konkrétně při zpětné montáži, kdy po repase čerpadla i trysek ještě stále vše fungovalo jak mělo a teď k tomu problému....při zapojení kablů do patřičných spotřebičů se mi povedlo zapojit konektor pro vzduchovou váhu do serva od turba. Tím pádem se zjistilo i při dvojnásobné výměně ECU obou jednotek(mam krom originální i dva páry z jiných aut samozřejmě 740D) i s EWS(samozřejmě i s patřičným čipem), že nejde dokonce ani po výměně čidla na vačkové hřídeli, proud na vstřiky. Diagnostika Carsoft, INPA i ISTA D hlásila následující chybu..."Uebervachung drehzahlgeber"...neboli chyba monitorace snímače otáček. Tento snímač otáček koknretně na vačkovém hřídeli mám nový a ani ten nefunguje, resp. ani po té není proud ve vstřikách. Zkoušeli jsme ještě prozkoumat to servo od turba, to jsme vyzkoušeli mechanicky i elektricky a zpět zamontovali do vozu, při spuštění zapalování servo reagovalo, ale stále proud do vstřiků nešel.
Našel by se tu někdo, kdo blíže zná model E38 740D a stalo se mu něco podobného a vyřešil tento problém, nebo ví jak tento problém vyřešit nebo ještě jak by se mohl řešit??? Děkuji.
vyskytl se mi problém se startováním při opravě mého 740D a to konkrétně při zpětné montáži, kdy po repase čerpadla i trysek ještě stále vše fungovalo jak mělo a teď k tomu problému....při zapojení kablů do patřičných spotřebičů se mi povedlo zapojit konektor pro vzduchovou váhu do serva od turba. Tím pádem se zjistilo i při dvojnásobné výměně ECU obou jednotek(mam krom originální i dva páry z jiných aut samozřejmě 740D) i s EWS(samozřejmě i s patřičným čipem), že nejde dokonce ani po výměně čidla na vačkové hřídeli, proud na vstřiky. Diagnostika Carsoft, INPA i ISTA D hlásila následující chybu..."Uebervachung drehzahlgeber"...neboli chyba monitorace snímače otáček. Tento snímač otáček koknretně na vačkovém hřídeli mám nový a ani ten nefunguje, resp. ani po té není proud ve vstřikách. Zkoušeli jsme ještě prozkoumat to servo od turba, to jsme vyzkoušeli mechanicky i elektricky a zpět zamontovali do vozu, při spuštění zapalování servo reagovalo, ale stále proud do vstřiků nešel.
Našel by se tu někdo, kdo blíže zná model E38 740D a stalo se mu něco podobného a vyřešil tento problém, nebo ví jak tento problém vyřešit nebo ještě jak by se mohl řešit??? Děkuji.