Zdar
Po diskuzi s dalšími majiteli N52 325i,jsem uvážil že závada bude nejspíš v disa klapce,neboť se motor při studeném startu občas dusí.Takže bych rád klapky vytáhl a zjistil jak jsou na tom,vyčistil a popřípadě koupil repasní sadu.MÁ někdo nějaké rady či zkušenosti jak postupovat při demontáži,popřípadě na co si dat bacha?Něco už jsem zhlédl na YT a projel na foru a docela dost se toho musi demontovat..Předpokladám že pokud klapku jen zrepasuju,nebudu muset mazat či zadávat nejake kody pres diu..zjistim její funkcnost kdyz strcim klic do zdirky??
Díky za stručné rady.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DISA klapka oprava
Re: DISA klapka oprava
klapky nerepasuj, jsou to vyhozené peníze, do těch motorků se během provozu dostává olej, časem jsou pak zničené, slabé,repasovali jsme několik klapek a nikdy to nefungovalo jak má, bud to šlo pomalu, nebo se to sekalo, nebo to nedojelo až na konec, nebo to prostě už nešlo vůbec.
DISA klapky koupit obě nové v BMW a hotovo. velkou vyměníš zvenku, jen si dáš bokem servonádobku a vyhodíš ji ven, kvuli malé musí ven sání, a tak doporočuju to udělat rovnou se separatorem, hadicema a samozřejmě těsněním sání. a pokud má auto najeto víc jak 150k, rovnou udělat starter, který u N52 moc nevydrží a stejně tak altík, tzn vyndat, zanýst člověku co to dělá, kontrola uhlíků, ložiska apod.
na starter a altík potřebuješ nové hliníkové šrouby.
DISA klapky koupit obě nové v BMW a hotovo. velkou vyměníš zvenku, jen si dáš bokem servonádobku a vyhodíš ji ven, kvuli malé musí ven sání, a tak doporočuju to udělat rovnou se separatorem, hadicema a samozřejmě těsněním sání. a pokud má auto najeto víc jak 150k, rovnou udělat starter, který u N52 moc nevydrží a stejně tak altík, tzn vyndat, zanýst člověku co to dělá, kontrola uhlíků, ložiska apod.
na starter a altík potřebuješ nové hliníkové šrouby.