Zdravím
Na benzin si veme 16-17 mesto, okresky
A na LPG si klidne veme 20, dálky nedostanu pod 15-16.
Co sem získal informace od ostatnich majitelů, tak dálky má žrát cca kolem 11-12 a město 15 na LPG.
Mam pocit ze je neco spatne. Cas od casu se hodí hláška ze je to udajně chudé. Viz přílohy
BTW ja myslel ze N62N netrpí na falešný vzduch.
A z hodnot diag neregistruji nic spatneho zásadně. Jelikoz s nima nemam tak velké zkušenosti, nevím kde zacit.
Mám zkušenosti s M62 kde sem si to dokázal víceméně najít ale u N62 jsou rozpětí jiná a nevím ideální stavy dat. Aneb u M62 to šlo v hodnotách -100 až +100 u aditivních a u multplikativních a integrátoru -80 až 80. Což zde je v rámci čísel 0-5 (popř -5 až 5)...
Jenže u N62 je to vše jinak.A k tomu navíc napětí a rozpětí lambda sond je 0 - 5V narozdíl od předchůdce kde bylo rozpětí 0 - 1V a idealni smes byla 0,3-0,7V. Tady je to jinak a nevím co je ideální. Ale to asi není nyní důležité. Z logiky by měla být pulzace napětí lambda sond hádám -1,5 až 1,5V.
Ze získaných hodnot live dat, mám mírně záporné Additivní adaptace. Což jediné na co mi asi hraje je horší spalování? Tedy svíčky, cívky nebo tesnění ventil víka - tesnění kolem svíček. Či špatný podtlak ale ten již neřídí regulaci paliva jako u předchůdce M62.
Motor je po GO (předchozí majitel delal rozvody, hlavy, gufera, tesnení a snad i vodní trubku) Motor kdyz necham bezet 15min a prošlápnu, nejde ani obláček z výfuku
Spotřeba oleje je v intervalu 10tkm cca 1L oleje. Palivový filtr je také nový v kterém je regulátor tlaku paliva (od MANN). A jsou i nové ODMA (separatory)
Tak co je špatně ze mi to tak zere? Snad někdo poradí. Popř řekne informace jak mají být hodnoty live dat a co výkyvy značí. Opomínám, že když resetuji adaptace benzínu a jezdím jen na benzín (cca 130km) tak to žere i tak furt hodně.
Jak by se případně projevila netěsnost svodů? Napadá mě ještě to, že jsou zkresleny údaje výfukových plynů kvůli falešnému vzduchu u svodů
Díky moc za případné rady. Sem schopen zaplatit za pomoc případně
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E65 750i adaptace problém? Prosím pomoc
Re: BMW E65 750i adaptace problém? Prosím pomoc
Spíš ti to vůbec nejede na valvetronik. Stejně s tím budeš muset za někým, a v Praze máš Snejka..
- RealD
- Registrovaný
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 13.07.2012 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E65 750i adaptace problém? Prosím pomoc
Nejel valvetronic? ale hodnoty žádoucí a aktuální na Valvetronicu jsou ok. Podle čeho soudíš valvetronic? Snejka zkusím, ale chci ho vždy brát až jako nouzi pač sem tak nějak to vždy vyřešil co sem řešil ale svoje aneb kovářova kobyla - tam sem vždy mimo a ty N62N nemám tak nastudované.
Re: BMW E65 750i adaptace problém? Prosím pomoc
první to řeš na benzín, pak terpve LPG, máš tam chudou i bohatou směs zaráz, takže to bude celý rozhašený,
většina plynařu vyvrtá trysky moc vysoko, a pak je problém, musí být přimo u benzínového vstřiku, hadičky musí být co nejkratší.
až to budeš mít cajk na benzín bez chyb, s VVT ok a dobrým zdvihem tak pak řeš teprve benzín. ale jak říká tanner, Snejk bude za 5 min vědět.
většina plynařu vyvrtá trysky moc vysoko, a pak je problém, musí být přimo u benzínového vstřiku, hadičky musí být co nejkratší.
až to budeš mít cajk na benzín bez chyb, s VVT ok a dobrým zdvihem tak pak řeš teprve benzín. ale jak říká tanner, Snejk bude za 5 min vědět.