Ahojte,
prosím o radu - mám benzinový 4 válec N20 2,0 245 koní r.v. 2015. Do cca února bylo vše OK, ale pak se objevila žlutá ikonka motoru, ale vše se mi zdálo OK. Mám 5 letou záruku - objednal jsem se hned do nejmenovaného značkového servisu a tam bylo zjištěn dle dg aktivování nouzového režimu a nízký tlak oleje . Bylo vyměněno nejaké čidlo a separátor, jestli dělali něco s olejovým čerpadlem nevím. Každopádně po opravě motor už žádné chyby nehlásí.
Problém ovšem je, že se při volnoběhu dost třese, když někde čekám na neutrál, tak mě ještě půl dne drkotají zuby... ( s nadsázkou, ale např čtení něčeho na mobilu je už docela nepříjemné). Dřívější tichoučké ševelení je v háji.
Auto jsem dal opět do servisu, auto napíchli na internet a opravu si řídili technici přímo někde v německu. Auto předáno, že by to mělo být spraveno. Skutečnost je taková, že je to úplně stejné, ne-li horší. Němci tvrdí, že je všechno v normě, auto nic nehlásí...Pokud jede auto pod plynem, tak se zdá všechno OK, táhne dobře, propady výkonu necítím. Občas mám pocit při nízké zátěži motoru - např při jízde z kopce, že je chod chvílemi nepravidelný, ale opět nikde žádné chyby...
Co teď? Má nekdo podobné zkušenosti s tímto motorem? Hlavně by mě zajímalo, co se mohlo podělat, protože ze servisu je závěr , že neví co s tím je a že se s tím ještě nesetkali...
Díky, Petr
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 