zdravim opet ! blizi se mi interval na predni desticky a kotouce uz maj taky hranku. da se to vymenit podomacku nebo jsou s tim nejaky patalie ? zvladne to clovek co umi delat brzdy treba na e60 nebo jinych starsich autech ? mam adaptivni tempomat a takovy veci, nevim jestli to ma na brzdy nejakej vliv
pak se chci zeptat jaky mate nazor na dirovany kotouce znacky ZIMMERMANN s drazkama. vim o dvou lidech jeden je ma na e61 a druhej na f11 a oba jsou moc spokojeni a myslim ze jsou levnejsi nez originaly. ale tu na foru jsem cetl nekolikrat nekdo psal ze na Fka jedine origo, no takze jak to teda je ? ten s f11 rikal ze najel s nima uz tak 20 tisic a supr.
mrkni na návod na youtube je jich několik snad to stačí jinak přes palubák se resetují brzdové destičky.
U e60 přes palubák věřím že i u novější Fka to bude podobný. Jo zvládneš to v pohodě pokud jsi to dělal na e60 je to podobné.
Origo vydrží dle mého nejvíce ale i ty děrované zimmermany vydrží dost cca 150tis km na e60.
Možná originál vydrží 200-250tis km těžko říci o kolik více a taky záleží jak jezdíš a jakým stylem ...
Jde o to jaký je tam cenový rozdíl ale hádám bude propastný.
byl to nástřel já měl kotouče 115k ...desky se rychle sjedou kotouče vydrží daleko více.
Já jezdím na ATE klasika ale čekal bych u originálů že vydrží déle ...kolik těžko říci ... Fka jasně tam jde vše sráááát za 50k no
Tak u Fka sorry tam prej když to vydrží rok a 30-50k budeš rád. Já beru svoji starou e38 kde to vše vydrží roky a sto tisíc bez problémů.
no to trochu odbihame od tematu ale, a ma smysl se ridit tema intervalama a menit desky (popripade s nima i kotouce) az to napise auto ? je tam interval nakych 40k ale dycky jak zbejva jen 5 tisic do vymeny tak tech pak delsi dobu stoji nez to pak ukaze min.. asi tam je nejaky cidlo
co je na tom divnyho mit 200-250 na kotouce.... ja na nich ujel mnohem vic a dobry... pak sem je vymenil a od ty doby uz je menil jak ponozky, porad zkrouceny sracky... zlaty origo ziletky po 300tkm ty se ani nehnuly...
Maji nejakou predepsanou min. tloustku. Treba na 530xd F11 28,4mm.
Anebo zacnou pri brzdeni kupat hazet...
Ja mam problem s kazdym BMW, na vsech sem oddelal kotouce...parkrat tvrdy brzdeni pri jizde nad zakonnymi limity a z klidnych brzd se staly neklidny.
Proto by me zajimalo nejaky reseni (myslim tim jaky kotouce namontovat) pro obcasnou agesivni jizdu..
Filozof píše:matiz jsi fakt vtipnej ... cituji : Možná originál vydrží 200-250tis km těžko říci o kolik více a taky záleží jak jezdíš a jakým stylem ...
Píšu těžko říci kolik asi vydrží ...to netuším mě osobně to něco přes sto tisíc vydrží ... u Fka ??? velký otazník?
Snad jsi pochopil psaný text a nebudeš si tady někde vyhrabávat vymyšlené tvé houno ze kterého se snažíš udělat bič ...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JAZET: Tak snejk potvrdil že to vydrží dle stylu jízdy i ty KM co jsem psal.
Jen se holt musí resetovat palubák několikrát protože prostě je nastavený interval tak aby si servis vydělal. Brzdové destičky se taky ozvou dříve o x tisíc.
U starých BMW je prostě čidlo ktere se probrzdí a rožne se kontrolka na palubní desce...
U novějších BMW už mají nastavený interval podle nájezdu km ale stále je to nesmysl když třeba desky mají ještě pulku či třetinu života před sebou. Zase servisní vyjebávka.
Je to stejné jak třeba u tiskáren některých výrobců kde stačí vyresetovat počítadlo a funguje dál bez omezení. Mám to tady od technika co nám spravuje tiskárny. Vždy dá reset a jede to další rok či dva bezproblémů.
Prostě servisně to tak nastavili aby si servis BMW vydělal. Vždy je dobré to očima zkontrolovat kolik je na kotouči či destičkách to je krásně vidět at už mám 20leté auto nebo 5leté.
neplet jabka z hruskama, interval resetujes jen na desticky, to je snad logicky ze ho resetujes vickrat, nebo snad interval znamena menit desticky a kotouce zaroven nebo co si chtel rict?
proste jezdis tolik desticek kolik chces, kotouc si vymenis az kdyz je sjety, autu je to uplne uprdele to ti nerika kdy mas menit kotouce... a kotouc vzdycky z prehledem prezije dvoje troje desticky i vic...