já nikoho neodrazoval, prostě jsem je svezl v mé 745Li, posadil jsem je do merina, nappy, nascy, ukázal jsem jim zadní idrive, roletky na oknech, komforty p+z, rozdíl v krátké a longu, nivo, šíbr, vyhřívaný volant, dvd changer, no a at se pak sami rozhodnou co chcou a co nechcou. zrovna třeba Individual je z logickýho hlediska uplná blbost, protože si prostě proti odbodbné sedmě připlácíš cca 100k jen za jiný vzhled. což někdo chce a někdo ne.
někdo chce třeba co nejvíc odolnou kůži s co nejlepším odvětráváním (merino má slabé odvětrávání) a volí nascu. někdo chce zase pohodlné sedačky.
i když jsem prodával briketu za 120k, tak jsem prostě svezl pána v dalších sedmičkách, aby věděl co může mít za víc peněz apod.
základ je prostě lidem ukázat možnosti a ti at se sami rozhodnou co chcou a co ne.
zrovna tento týden tu byla uplně holá 730i, pán za mnou přijel protože s ním všude vydrbali, nechal si namontovat LPG, dali mu 80L válec, protože toroid by prý vešel jen 60L

prostě Fedor

no a v kufru udělali obrovskou díru do bočního tapecu, vedením doničili co mohli, tankování samozřejmě s redukcí, u motoru strašněj bastl, přepínač navrtanej do tunelu, ale né do popelníku, ale přímo v tunelu, a ještě tak šikovně že kvuli tomu nejde otvírat nápojáč

no a kam pán přijel se sedmou, tak s ním vyjebali, rožlo se mu DSC, tak mu v nějakym BMW specialized servisu vyměnili 4x ABS čidlo, než laskavě zkusili DSC jednotku, potom mu nešlo webasto z duvodu špatné baterky, tak výměna webasta a pak ještě i montáž nějakého startu na webasto za 10k

a když mu tekl olej pod výměníkem, tak mu tam taky udělali jakousi paseku, no a poslední tečka byla výměna baterky, kdy mu nějaký odborník vyměnil baterku stylem že ve předu u motoru napojil druhou baterku, pak vzadu vyměnil tu puvodní za nějakou noname non AGM a hotovka. a pán se divil že mu to furt hází chybu. tak výměna baterky po týdnu znova, za správnou AGM včetně registrace. no a když jsem byl v tom tak jsem mu řekl co mu kde nejde apod. a co mu mužu nakodovat, a když jsem mu říkal že mu nakoduju kufr tak aby ho jedním stisknutím na klíčku zavřít, tak byl uplně nadšenej, jaké bylo ale moje zklamání když jsem zjistil že to auto nemá hydrokufr

a samozřejmě nemá ani 90 procent další výbavy, stálo to 260k + nějaké další opravy asi za skoro 100k včetně LPG, takže výsledek je ten že pán má sedmu za 360k která neumí nic, ani logica, ani dynamic, ani EDC, ani SCA, ani hydrokufr, prostě nic, 360k za takovou popelnici která žere 15L LPG tzn uplně stejně jako 750Li kterou by měl za stejny prachy uplně vonavou. jo a to mu prej při plnym plynu na 4ku vyskočí kvalt
