Mám tady dotaz za kamaráda co přemýšlí nad úpravou jeho 325i e90 160kw na cca 190kw 330i a nechce se mi to složitě hledat a zjištovat pokud tady jsou tací co stím mají zkušenosti. Vím že se to tady před časem řešilo někde.
Vím že stačí vyměnit pár komponent a upravit jednotku remap ( motor by měl být stejný jen je snížený výkon z výroby) zda si tím někdo tady prošel a dokázal by vyjmenovat co vyměnit a kde nechat upravit aby to jelo jako 330i. cca 190kw.
Jde hlavně taky o cenu na kolik to přijde.
Díky.
Naposledy upravil(a) Filozof dne stř 13.03.2019 19:38, celkem upraveno 2 x.
Jestli to má N52 tak tam je 2,5 vs. 3litr. Takže z toho 190kW neudělá. Když by to měl škrcenou N53 tak tam ano. Tam rozdíl mezi 325i a 330i je sání a jednotka (co se výkonu týče). Tam by se z těch 160kW na 200kW dostat mohl.
Bohužel je to N52 tak se nic levného nekoná. Já blbec si to spletl s tou pošahanou N53.
No nic sypu si popel na hlavu. U té N53 je to za pakatel potom.
U N52 snad pomůže jedině ten DIFF protože to má strašně dlouhé převody. Pak by to mohlo mít daleko lepší akceleraci a celkově odezvu na plyn. Remapp jednotky snad jen 10-15kw za moc peněz případně sportovní výfuk co dá taky 10-25hp za moc peněz.
Přitom taková E36 M52B28 AC Schnitzl byla naladěná taky kolem 215koní (ano už v '90s) pocitově kmitala very sporty. Je to o převodech, elektronice pak je ten feeling jinej. Ale jinak 160kW na 2,5l je do lehčího Báwa sympatickej výkon.