Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW 318D Touring 2,0
Koupě BMW 318D Touring 2,0
Chci se zeptat, zda se toto auto vyplatí koupit. Jak je to s poruchovosti těchto aut. Něco jsem četl, že motor je dost poruchový, chci se zeptat na váš názor.
Rok výroby: 4/2013
V provozu od: 5/2013
Tachometr: 92 000 km
Palivo: nafta
Objem: 1 995 ccm
Převodovka: manuální (6 stupňová)
Výkon: 105 kW (143 koní)
Má najeto pod 100k.
Děkuji moc za každou odpověď-
Rok výroby: 4/2013
V provozu od: 5/2013
Tachometr: 92 000 km
Palivo: nafta
Objem: 1 995 ccm
Převodovka: manuální (6 stupňová)
Výkon: 105 kW (143 koní)
Má najeto pod 100k.
Děkuji moc za každou odpověď-
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Ne, protože má N47 motor což je motor který inženýři v BMW navrhli tak že řekli, zde máme velmi spolehlivý motor M47 minulého pokolení, tak vezmeme všechno co v tom motoru bylo dobrého a spolehlivého, a vyhodíme to do koše.papajos píše:Chci se zeptat, zda se toto auto vyplatí koupit. Jak je to s poruchovosti těchto aut. Něco jsem četl, že motor je dost poruchový, chci se zeptat na váš názor.
Rok výroby: 4/2013
V provozu od: 5/2013
Tachometr: 92 000 km
Palivo: nafta
Objem: 1 995 ccm
Převodovka: manuální (6 stupňová)
Výkon: 105 kW (143 koní)
Má najeto pod 100k.
Děkuji moc za každou odpověď-

N47 je nejvíc známej tím že se na něm rozvodový řetěz nachází zezadu, a už není dvojitej jako byl na M47, a zubatý kolečka jsou nějak blbě vyrobený že často praská. Aby jsi to opravil musíš z auta vyndat celej motor. Kromě toho nejspíš budeš muset vyndat motor aby jsi vyměnil třeba i vačkovou hřídel nebo blbost jako hydroštosy.
Kromě toho N47 má vířivý klapky v sání který se můžou utrhnout když je neodstraníš a zničit ti motor. Má turbo který časem odejde, má dvou hmotovej setrvačník kterej je velmi drahej, DPF filtr kterej se může ucpat sazema a ještě je to common-rail motor tak že bude háklivej na kvalitu nafty a vyměnit blbost jako vstřikovač vyžaduje "naprogramování", nehledě na to že sám vstřikovač je velmi drahej.
Jak si dokážeš už asi představit, všechny tyhle opravy co tě můžou potkat stojí deseti tisíce a pokud tě potkají, proděláš všechno co jsi ježděním na naftu ušetřil - proto tak mladý aut chtějí prodat.

Tak že nekupovat, tohle už není ten starej diesel do kterýho naleješ cokoliv a jedeš za 5 litrů.


Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Tak děkuji za upřímnost.Z téhle odpovědi mi vyjde, že rači nekupovat BMW. Moje představa byla koupit něco od roku 2013 a najeto do 100k za 400k. Ale, teď když to vše čtu asi se tomu vyhnout a koupit Octávku. Vždycky jsme chtěl BMW, ale zas nechci do něj jen investovat. Chtěl bych kvalitu za ty peníze, ale to asi není tak jednoduchý.kalasnikov471 píše:Ne, protože má N47 motor což je motor který inženýři v BMW navrhli tak že řekli, zde máme velmi spolehlivý motor M47 minulého pokolení, tak vezmeme všechno co v tom motoru bylo dobrého a spolehlivého, a vyhodíme to do koše.papajos píše:Chci se zeptat, zda se toto auto vyplatí koupit. Jak je to s poruchovosti těchto aut. Něco jsem četl, že motor je dost poruchový, chci se zeptat na váš názor.
Rok výroby: 4/2013
V provozu od: 5/2013
Tachometr: 92 000 km
Palivo: nafta
Objem: 1 995 ccm
Převodovka: manuální (6 stupňová)
Výkon: 105 kW (143 koní)
Má najeto pod 100k.
Děkuji moc za každou odpověď-![]()
N47 je nejvíc známej tím že se na něm rozvodový řetěz nachází zezadu, a už není dvojitej jako byl na M47, a zubatý kolečka jsou nějak blbě vyrobený že často praská. Aby jsi to opravil musíš z auta vyndat celej motor. Kromě toho nejspíš budeš muset vyndat motor aby jsi vyměnil třeba i vačkovou hřídel nebo blbost jako hydroštosy.
Kromě toho N47 má vířivý klapky v sání který se můžou utrhnout když je neodstraníš a zničit ti motor. Má turbo který časem odejde, má dvou hmotovej setrvačník kterej je velmi drahej, DPF filtr kterej se může ucpat sazema a ještě je to common-rail motor tak že bude háklivej na kvalitu nafty a vyměnit blbost jako vstřikovač vyžaduje "naprogramování", nehledě na to že sám vstřikovač je velmi drahej.
Jak si dokážeš už asi představit, všechny tyhle opravy co tě můžou potkat stojí deseti tisíce a pokud tě potkají, poděláš všechno co jsi ježděním na naftu ušetřil.
Tak že nekupovat, tohle už není ten starej diesel do kterýho naleješ cokoliv a jedeš za 5 litrů.Když chceš dieselový BMW tak si kup jeden z prvních modelů e90 který ještě má M47 motor, nebo face-liftovou e46 (před face-lifotvá e46 320d má pumpu VP44 která je taky drahá a odchází) a nebo e39. A na benzínový motory BMW si taky dej pozor, většina z nich stojí taky za hovno a žerou olej ale s tím už ti poradí.
Ale dík za odpověď
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
bmw dělá fantastická auta, ale todle to fakt není, uber trochu na roku můžeš si i ve tvé cenové relaci vybrat fantastické auto co bude dělat jen radost.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
A ty si myslíš že s Octavkou na tom budeš líp a nebudeš muset nic opravovat? Škodovku vlastní VW, kdybych ti napsal moje zkušenosti s produktama VW tak by ten N47 motor vypadal jako kvalitní, rozumná volba.papajos píše:Tak děkuji za upřímnost.Z téhle odpovědi mi vyjde, že rači nekupovat BMW. Moje představa byla koupit něco od roku 2013 a najeto do 100k za 400k. Ale, teď když to vše čtu asi se tomu vyhnout a koupit Octávku. Vždycky jsme chtěl BMW, ale zas nechci do něj jen investovat. Chtěl bych kvalitu za ty peníze, ale to asi není tak jednoduchý.
Ale dík za odpověď

Auto je závazek na kterým budeš vždycky ztrácet peníze, pokud ho nepoužíváš na nějakou činnost která vydělává víc než na něm ztrácíš. Budeš ztrácet peníze bud na ceně, na opravách a nejspíš na obou dohromady, nehledě na palivo a pojištění. Otázka je kolik peněz budeš ztrácet a co za to budeš mít. S F30 318D budeš ztrácet hodně a moc toho nebudeš mít.
Ale pořád jsou motory který se od BMW dají koupit a nebudeš s tím mít tolik problémů, a budeš mít lepší auto než nějaká předražená plechovka od VW.
Tady na fórumu jsou mechanici kteří ti poradí jakej motor si vybrat, třeba JaraX.

Žiješ v roku 1980.papajos píše:Chtěl bych kvalitu za ty peníze


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
pust si todle
http://www.auto.cz/ojete-bmw-rady-3-sto ... zne-126610
Martin Vaculík mi mluví z duše.
novější koncernové auto bych si nekoupil, to jsou ještě větší vraky jak BMW a ještě to nic neumí.
pokud chceš auto na přepravu z bodu A do bodu B a nezajímá tě nějaká radost z jízdy apod, hledej v něčem japonským, mazda, suzuki, Honda, apod, tam se všude dá vybrat, pokud jsi petrolhead a chceš si jízdu užit, kup si bmw, ale určitě ne 318D F30.
http://www.auto.cz/ojete-bmw-rady-3-sto ... zne-126610
Martin Vaculík mi mluví z duše.
novější koncernové auto bych si nekoupil, to jsou ještě větší vraky jak BMW a ještě to nic neumí.
pokud chceš auto na přepravu z bodu A do bodu B a nezajímá tě nějaká radost z jízdy apod, hledej v něčem japonským, mazda, suzuki, Honda, apod, tam se všude dá vybrat, pokud jsi petrolhead a chceš si jízdu užit, kup si bmw, ale určitě ne 318D F30.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Vy jste fakt borci místo aby jste mu ukázali parádní kousky co Bmw vyrobilo tak jej strašíte ať si nic z Bmw nekupuje.
Za 400k můžeš mít nádherné coupé 330i 190kw dělalo se stimto motorem hodně dlouho. Pokud koupíš s najezdem do 100k a krásnou výbavou budeš BMW milovat.
320d 120kw e91 verze do cca roku 2006 byli taky celkem v pohodě mám tu 3lidi stimto motorem a celkem spokojenost koupíš luxusní kousky kolem 200k
Ideál je pokud chceš 3er ta 3litrova benzinová lehce zajetá e90 sedan či e92 coupe nebo i e91 kombi.
Nekupovat 200kw je to primovstrik a už měl problémové komponenty.
Jinak další generaci fxx či gxx se vyhni jsou už více poruchové a zážitek za volantem už není takový.
Ušetřené prachy schovej na případnej servis a budeš spokojený
Za 400k můžeš mít nádherné coupé 330i 190kw dělalo se stimto motorem hodně dlouho. Pokud koupíš s najezdem do 100k a krásnou výbavou budeš BMW milovat.
320d 120kw e91 verze do cca roku 2006 byli taky celkem v pohodě mám tu 3lidi stimto motorem a celkem spokojenost koupíš luxusní kousky kolem 200k
Ideál je pokud chceš 3er ta 3litrova benzinová lehce zajetá e90 sedan či e92 coupe nebo i e91 kombi.
Nekupovat 200kw je to primovstrik a už měl problémové komponenty.
Jinak další generaci fxx či gxx se vyhni jsou už více poruchové a zážitek za volantem už není takový.
Ušetřené prachy schovej na případnej servis a budeš spokojený
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Filozof píše:Vy jste fakt borci místo aby jste mu ukázali parádní kousky co Bmw vyrobilo tak jej strašíte ať si nic z Bmw nekupuje.
Za 400k můžeš mít nádherné coupé 330i 190kw dělalo se stimto motorem hodně dlouho. Pokud koupíš s najezdem do 100k a krásnou výbavou budeš BMW milovat.
320d 120kw e91 verze do cca roku 2006 byli taky celkem v pohodě mám tu 3lidi stimto motorem a celkem spokojenost koupíš luxusní kousky kolem 200k
Ideál je pokud chceš 3er ta 3litrova benzinová lehce zajetá e90 sedan či e92 coupe nebo i e91 kombi.
Nekupovat 200kw je to primovstrik a už měl problémové komponenty.
Jinak další generaci fxx či gxx se vyhni jsou už více poruchové a zážitek za volantem už není takový.
Ušetřené prachy schovej na případnej servis a budeš spokojený
Děkuji vemu si to k srdci a budu vybírat podle tvého doporučení.
Jinak jak si napsal, že od BMW všichni odarzujou. Taky jsem chtěl napsat, že tady je snad jediná komunita co od značky svého auta odrazuje.
Ještě jednou dík.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Já ho od BMW neodrazuju, jenom od F30 318D.Filozof píše:Vy jste fakt borci místo aby jste mu ukázali parádní kousky co Bmw vyrobilo tak jej strašíte ať si nic z Bmw nekupuje.

To nejsou naše auta, já žádný akcie v BMW nemám, mně nikdo za reklamu neplatí, já platim za náhradní díly stejně jako ostatní, mně v inveltu nenatahanou červenej koberec, tak proč bych neřekl pravdu.papajos píše:Taky jsem chtěl napsat, že tady je snad jediná komunita co od značky svého auta odrazuje.


- Pavel525
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Ahoj
Přesně tohle auto mám. Také jsem se ho bál, protože pověst tyhle motory nemají opravdu dobrou. Mám najeto 122000km a rok 10/2013. S autem jsem spokojený až na to, že bere cca 1,5l oleje na 15000km, ale to je dnes normální. Spotřeba je 5l a zatím jsem do něj nemusel nic investovat Ťuk ťuk. Pokud se o to staráš a dáváš tomu trochu péče tak ti bude sloužit. Servis max 15000km.
Předtím jsem měl E61 šestivál také v naftě a tohle auto (F31) je určitě slabší zážitek.
ale na normální ježdění je plně dostačující. Rozhodně je pohodlnější než Octavka.
Přesně tohle auto mám. Také jsem se ho bál, protože pověst tyhle motory nemají opravdu dobrou. Mám najeto 122000km a rok 10/2013. S autem jsem spokojený až na to, že bere cca 1,5l oleje na 15000km, ale to je dnes normální. Spotřeba je 5l a zatím jsem do něj nemusel nic investovat Ťuk ťuk. Pokud se o to staráš a dáváš tomu trochu péče tak ti bude sloužit. Servis max 15000km.
Předtím jsem měl E61 šestivál také v naftě a tohle auto (F31) je určitě slabší zážitek.

Naposledy upravil(a) Pavel525 dne pon 28.01.2019 20:34, celkem upraveno 1 x.
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
To je pravda, a jsem rád, ale asi bych čekal nějakou alternativu.
. Ale stejně dík všem otevřeli jste mi oči. A nenapsat sem, asi bych to auto koupil. Te'd se snim jen projedu a řeknu nemám zájem. Samozřejmě jsem rád, za všechny recenze. Jen mi přišlo divný, že ani jedná kladná recenze.

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
osobně bych doporučil jen tyto auta tyto pokud bych nebyl proti naftě jako že mi nevoní tak vypíšu seznam. Probírám 3er.
320d 120kw e90 - e91 ekonomická nenáročná verze - jedna z nejčastějších
330d 170kw e90 - e91 mezi naftama jede velice pěkně je to 3litr ( spotřeba cca o 1,5L v pruměru více ja 2L)
330i 190kw e90 - e91 - e92 fajn zážitek řidičský surová atmosfera 3litr.
335i 225kw e90 - e91 - e92 super zážitek twinturbo 3litr ( člověk může přijít rychle o papíry a je o něco více žíznivější jako 3litr)
Mpaket je moc fajn. Sportovní paket na BMW auto je sportovně naladěno a má sportovní doplnky.
Pokud pominu poruchové 5er kde bych vzal jen 530i 190kw a 545 - 550i V8 e60 - e61 tak skočím na 7er verzi e65.
745i e65 nebo 750i facelift. Tady jde především o výbavu co nejvyšší a nejlepší stav.
Věřím že 7er je veliké sousto a kvalitně servisovat to umí pár lidí v ČR je to spíše pro fajnšmejkry co si klidně připlatí na servisu.
Všechny auta vybírat s odborníkem mechanikem BMW.
Studuj jaké auto by bylo nejlepší pro tebe záleží kolik najezdíš zda jsi sám nebo máš rodinu atd.
Dobře vyber u 3er bylo hodně aut bez výbavy tak se dívej i na výbavu auta i stav aby byl TOP. Pak budeš spokojenej a těšit se každý den na jízdu s autem.
Znám to žiji BMW už 18let.
PS: U 3er preferuji 6válec ideálně a 5-7er V8. Pokud spořit finance tak LPG to vyřeší.
Mnohem větší radost jako z nafty.
320d 120kw e90 - e91 ekonomická nenáročná verze - jedna z nejčastějších
330d 170kw e90 - e91 mezi naftama jede velice pěkně je to 3litr ( spotřeba cca o 1,5L v pruměru více ja 2L)
330i 190kw e90 - e91 - e92 fajn zážitek řidičský surová atmosfera 3litr.
335i 225kw e90 - e91 - e92 super zážitek twinturbo 3litr ( člověk může přijít rychle o papíry a je o něco více žíznivější jako 3litr)
Mpaket je moc fajn. Sportovní paket na BMW auto je sportovně naladěno a má sportovní doplnky.
Pokud pominu poruchové 5er kde bych vzal jen 530i 190kw a 545 - 550i V8 e60 - e61 tak skočím na 7er verzi e65.
745i e65 nebo 750i facelift. Tady jde především o výbavu co nejvyšší a nejlepší stav.
Věřím že 7er je veliké sousto a kvalitně servisovat to umí pár lidí v ČR je to spíše pro fajnšmejkry co si klidně připlatí na servisu.
Všechny auta vybírat s odborníkem mechanikem BMW.
Studuj jaké auto by bylo nejlepší pro tebe záleží kolik najezdíš zda jsi sám nebo máš rodinu atd.
Dobře vyber u 3er bylo hodně aut bez výbavy tak se dívej i na výbavu auta i stav aby byl TOP. Pak budeš spokojenej a těšit se každý den na jízdu s autem.
Znám to žiji BMW už 18let.

PS: U 3er preferuji 6válec ideálně a 5-7er V8. Pokud spořit finance tak LPG to vyřeší.
Mnohem větší radost jako z nafty.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
jj to už mu rovnou můžeš doporučit N63, taky s tím je pár lidi spokojených. a 122tkm mi nepřijde moc referenční, to musí najet aji jednoválec.Pavel525 píše:Ahoj
Přesně tohle auto mám. Také jsem se ho bál, protože pověst tyhle motory nemají opravdu dobrou. Mám najeto 122000km a rok 10/2013. S autem jsem spokojený až na to, že bere cca 1,5l oleje na 15000km, ale to je dnes normální. Spotřeba je 5l a zatím jsem do něj nemusel nic investovat Ťuk ťuk. Pokud se o to staráš a dáváš tomu trochu péče tak ti bude sloužit. Servis max 15000km.
Předtím jsem měl E61 šestivál také v naftě a tohle auto (F31) je určitě slabší zážitek.ale na normální ježdění je plně dostačující. Rozhodně je pohodlnější než Octavka.
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Tak tohle je masakrpapajos píše:Tak děkuji za upřímnost.Z téhle odpovědi mi vyjde, že rači nekupovat BMW. Moje představa byla koupit něco od roku 2013 a najeto do 100k za 400k. Ale, teď když to vše čtu asi se tomu vyhnout a koupit Octávku.


- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Já si myslím že by měl vybrat raděj starší auto..a tam je schopen najít fakt ještě kvalitu...Poslední 2 roky zaznamenávám že ,dřív jak lidem starší auta nevadila...a hledali je...tak dnes díky různým mediálním masážím a pseudokauzám každý chce co nejnovější...Marně jin člověk vysvětluje že dnes už v ničem nejde najít ani obsah 1.6...max tak tdi...je to samé 1.0 v lepším případě 1.2... než bych koupil toto raději budu jezdit vlakem
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Koukám po těch starších modelech do roku 2007, ale tam jsou horzný nájezdy. CCa 220k km, to mi přijde hrozně moc. A na německých stránkách tomu moc nevěřím, tam myslém, že 99% aut bude stočených. Ta myšlenka se mi, ale líbí. Budu koukat a snad něco najdu. Je reálný tyhle auta najít aby měli poctivě do 100k najeto?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
no najdeš ale jedno z tisíce.
Spíše bych povolil limit na 150k nájezd. Ty auta najedou v pohodě 400-500k.
Servis větší se řeši po 300k až nájezdu a dál ... jinak auto co má 100-150k najeto bych se nebál.
Nafty mají nahrkáno moc protože 99procent naft jezdí hodně a málokdo si kupuje naftu s malým nájezdem.
Kompromis místo 330i 190kw je nejspodnější hranice a tím je 325i 160kw. Je to auto které ještě jede dobře a má i výkon který zaujme. Nebudeš z toho tak paf ale budeš spokojenej snad i stím. Přestavět se dá lehce na 330i 190kw má jen pár jiných komponent a hlavně jsou levnější.
Dá se najít kus kolem 150k nájezdem a trochu méně ale chce to hledat a hledat třeba i 2-3měsíce. Nebude to hned.
Každej den si projít inzerci na několika webech a oni se postupně ted z jara začnou ukazovat. Ty pěkné jsou v garážích schované.
Spíše bych povolil limit na 150k nájezd. Ty auta najedou v pohodě 400-500k.
Servis větší se řeši po 300k až nájezdu a dál ... jinak auto co má 100-150k najeto bych se nebál.
Nafty mají nahrkáno moc protože 99procent naft jezdí hodně a málokdo si kupuje naftu s malým nájezdem.
Kompromis místo 330i 190kw je nejspodnější hranice a tím je 325i 160kw. Je to auto které ještě jede dobře a má i výkon který zaujme. Nebudeš z toho tak paf ale budeš spokojenej snad i stím. Přestavět se dá lehce na 330i 190kw má jen pár jiných komponent a hlavně jsou levnější.
Dá se najít kus kolem 150k nájezdem a trochu méně ale chce to hledat a hledat třeba i 2-3měsíce. Nebude to hned.
Každej den si projít inzerci na několika webech a oni se postupně ted z jara začnou ukazovat. Ty pěkné jsou v garážích schované.

Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Tak díky budu hledat a snad něco najduFilozof píše:no najdeš ale jedno z tisíce.
Spíše bych povolil limit na 150k nájezd. Ty auta najedou v pohodě 400-500k.
Servis větší se řeši po 300k až nájezdu a dál ... jinak auto co má 100-150k najeto bych se nebál.
Nafty mají nahrkáno moc protože 99procent naft jezdí hodně a málokdo si kupuje naftu s malým nájezdem.
Kompromis místo 330i 190kw je nejspodnější hranice a tím je 325i 160kw. Je to auto které ještě jede dobře a má i výkon který zaujme. Nebudeš z toho tak paf ale budeš spokojenej snad i stím. Přestavět se dá lehce na 330i 190kw má jen pár jiných komponent a hlavně jsou levnější.
Dá se najít kus kolem 150k nájezdem a trochu méně ale chce to hledat a hledat třeba i 2-3měsíce. Nebude to hned.
Každej den si projít inzerci na několika webech a oni se postupně ted z jara začnou ukazovat. Ty pěkné jsou v garážích schované.

- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Jak jsem už říkal v jenom vlákně. Měl by jsi si vybrat takový auto jaký se ti libí a dává finanční smysl pro tebe. Moje pravidlo je kupuj si auta, a ostatní věci v životě když je pro tebe jejich cena nepodstatná. To znamená například že si těch aut můžeš v keší koupit minimálně ještě 5 protože. Například máš v bance 500,000kč, to znamená že si můžeš dovolit koupit auto maximálně do 150,000kč. Máš v bance našetřeno 100,000 kč, můžeš si dovolit koupit akorát Favorita za 5000 -10,000kč. Důvod je matematika ze základní školy, máš 500,000kč, koupil jsi si auto za 450,000kč, auto se rozbilo stálo to 10,000kč, ztratil jsi práci, došlo love, a už si bereš dluh, exekuce atd... Když jsi si koupil auto za 150,000kč, pořád máš skoro půl milionu rezervu.Giovany1971 píše:Já si myslím že by měl vybrat raděj starší auto..a tam je schopen najít fakt ještě kvalitu...Poslední 2 roky zaznamenávám že ,dřív jak lidem starší auta nevadila...a hledali je...tak dnes díky různým mediálním masážím a pseudokauzám každý chce co nejnovější...Marně jin člověk vysvětluje že dnes už v ničem nejde najít ani obsah 1.6...max tak tdi...je to samé 1.0 v lepším případě 1.2... než bych koupil toto raději budu jezdit vlakem

Samozřejmě že mediální masáže tě budou nabádat aby jsi si koupil nový auto, drahý auto na splátky a k tomu ještě televizi atd... protože médie a 'celebrity' vlastní a sponzorujou firmy který to používají jako marketingový instrument a útočí na emoce lidí aby si něco koupili, půjčili peníze atd... protože tak vydělávají peníze.




Ty jsi člověk, máš největší mozek na planetě, musíš přemýšlet logikou ne emocema.




Máš pravdu, většina aut z německa jsou stočený. Mně se líbí systém v Beligii kde zapisujou nájezd do databáze podůe VIN čísla. Jinak u nafty bych nádezd do 500,000km vůbec nebral v potaz pokud všechno funguje a motor nežere olej.Giovany1971 píše:CCa 220k km, to mi přijde hrozně moc. A na německých stránkách tomu moc nevěřím, tam myslém, že 99% aut bude stočených.
Re: Koupě BMW 318D Touring 2,0
Vemu to je krátce, moc pěkně napsaný. Máte super vyjadřovací schopnosti. Asi by to tak mělo být, ale pochybuji, že se stím víc jak 5% lidí řídí.kalasnikov471 píše:Jak jsem už říkal v jenom vlákně. Měl by jsi si vybrat takový auto jaký se ti libí a dává finanční smysl pro tebe. Moje pravidlo je kupuj si auta, a ostatní věci v životě když je pro tebe jejich cena nepodstatná. To znamená například že si těch aut můžeš v keší koupit minimálně ještě 5 protože. Například máš v bance 500,000kč, to znamená že si můžeš dovolit koupit auto maximálně do 150,000kč. Máš v bance našetřeno 100,000 kč, můžeš si dovolit koupit akorát Favorita za 5000 -10,000kč. Důvod je matematika ze základní školy, máš 500,000kč, koupil jsi si auto za 450,000kč, auto se rozbilo stálo to 10,000kč, ztratil jsi práci, došlo love, a už si bereš dluh, exekuce atd... Když jsi si koupil auto za 150,000kč, pořád máš skoro půl milionu rezervu.Giovany1971 píše:Já si myslím že by měl vybrat raděj starší auto..a tam je schopen najít fakt ještě kvalitu...Poslední 2 roky zaznamenávám že ,dřív jak lidem starší auta nevadila...a hledali je...tak dnes díky různým mediálním masážím a pseudokauzám každý chce co nejnovější...Marně jin člověk vysvětluje že dnes už v ničem nejde najít ani obsah 1.6...max tak tdi...je to samé 1.0 v lepším případě 1.2... než bych koupil toto raději budu jezdit vlakem![]()
Samozřejmě že mediální masáže tě budou nabádat aby jsi si koupil nový auto, drahý auto na splátky a k tomu ještě televizi atd... protože médie a 'celebrity' vlastní a sponzorujou firmy který to používají jako marketingový instrument a útočí na emoce lidí aby si něco koupili, půjčili peníze atd... protože tak vydělávají peníze.Ptáš se proč útočí na emoce? Protože většina lidí je ovládaná emocemi, i ty protože ti vadí co si o tobě myslí lidi.
Médie řeknou máš malý svaly a lidi běží do posilovny, řeknou máš starý auto a běžíš si koupit nový na který nemáš, řeknou ti tenhle politik je špatnej a už jsi nasranej.
Podívej se kolem sebe, proč lidi dělají to co dělají, proč je ten chlap s tou ženskou která ho akorát sere, proč vlastní ten drahej crossover? Proč kouří cigarety? Proč má novej iPhone? Proč má půjčku na věci který nepotřebuje a zbytečně se stresuje? Proč se obléká tak jak se obléká? Protože je ovládádanej emocema a kvůli tomu naprogramovaný médiema a snaží se zapadnou mezi dav který je stejně jako on naprogramovaný.
![]()
Ty jsi člověk, máš největší mozek na planetě, musíš přemýšlet logikou ne emocema.Proto si kup to na co máš, co tě nebude finančně zatěžovat, co si sám v klidu opravíš a nemusíš nic zdůvodňovat ani vysvětlovat mně, nikomu na tomhle fóru, svý rodině, svým kamarádům, sousedům ani cizím lidem, protože nikdo z nás ti nepomůže až budeš mít finanční problémy.
Když se to někomu nelíbí nech je ať si koupí to na co nemají a zapadnou do davu, hlupáky, ať jsou to muži nebo ženy v životě k ničemu nepotřebuješ, pokud nevlastníš nějakou médii.
![]()
![]()
Máš pravdu, většina aut z německa jsou stočený. Mně se líbí systém v Beligii kde zapisujou nájezd do databáze podůe VIN čísla. Jinak u nafty bych nádezd do 500,000km vůbec nebral v potaz pokud všechno funguje a motor nežere olej.Giovany1971 píše:CCa 220k km, to mi přijde hrozně moc. A na německých stránkách tomu moc nevěřím, tam myslém, že 99% aut bude stočených.
To samé se říká, že hypotéka by měla zabrat 15% z přijmu atd. Jinak ještě jednou děkuji a já se dám na cestu bezradného hledání vysněného auta
