Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
@kurevtor Superblé 2 vs E65 je rozdíl akorát 10cm v šířce, na délku maj +- 5m oboje. Slepice jsou prostě obyčejný auta pro lidi co si na nic nehrajou, je jedno jestli tsi nebo tdi, oboje umí jezdit za 6l a nic jiného od takových aut nevyžaduješ. Rozvody řemenem atd. ti vymění každej mechanik za hubičku, u starého Bmw to chce mít dobrého mechanika, který ty auta zná a ne vocasa, který rozvíjí svoji kreativitu. Jako víkendovka s pořádným motorem super, ale na daily je lepší smradlavej koncern, pokud fakt nemáš specalisty Jaraxe nebo Snejka v okolí.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat






----------------------------------------------
MARTYB jest pravda veliká ...

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Nechci. Kdybych chtěl, vezmu RS ofci za desítku bez daně na operák. A bude mi to stačit. Jenže to je házení peněz z okna jak debil, náklady vlastnění nesmysl, náklady na kilometr (v tomhle případě) taky nesmysl.martyb píše:@Stepan1 Všechno pod 2010 už je dneska pravěk. Pokud chceš spolehlivý auto nebo nejsi kutil tak bohužel musíš vzít novější auto s málo km.
Kurevtor: Introš mě nesere, servis by mě právě nesral, protože by (jak to moje vesnická hlavička vymyslela) neměl bejt moc potřeba. Nepřímej vstřik benzínu, prehistorickej automat a to je celý

Superb II. pod 5 nejezdí, to vim až moc dobře

Jak to vypadá je právě super, letos sem si napsal ježíškovi o zlatej řetěz

Ale asi máš recht. Navíc mi to bude líp procházet u chlebodárce.
Ikdyž, ještě mám jeden tajnej tip. Akorát bych musel vyjebat dopíči tu nástavbu na korbě:
https://auto.bazos.cz/inzerat/112323913 ... -47-v8.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/112469292 ... i-hemi.php


E: teď vidím ty komentáře. Filozof už si koukám připravuje půdu pro nákup dvojkový oktávky v DSGčku a schování 728i do garáže. Aby ho virtuální kámoši z BMW klubu pak moc nehejtovali.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
martyB: no, tak ver, ze tech pouhejch 27 cm rozdilu na delce E65 diskvalifikuje z velkyho procenta park. mist, kam bys toho supa normalne poslal. Ale jde i o ten komfort toho, ze se sedmickou proste nevis jestli se vejdes a musis zkouset, protoze proste chces zaparkovat. A proste v praze je to stres, protoze uz za tebou ceka deset aut v ulici a chteji projet. U superba jedes ulici a nechas si asistentem rict kam se vejdes a pak ho tam nechas zajet.
Stepan: jestli jezdis za 5 nebo 6,3 uz je detail. Ve srovnani se spotrebou E65 je to porad jedna tretina az jedna petina.
Stepan: jestli jezdis za 5 nebo 6,3 uz je detail. Ve srovnani se spotrebou E65 je to porad jedna tretina az jedna petina.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jarax nebo Snejk jsou specialisté na tydle auta a motory, to se pak není se čeho bát vlastnit takové auto, jezdit k nim na servis a jezdíš vysmátej s V8 za spotřebu smradlavý 2.0tdi. Pokud bys tu E65 dával do 90% servisů, tak budou akorát rozvíjet svoji kreativitu a tahat z tebe peníze. Je to jeden z důvodů proč většina zvolí tuctovej konzert a neriskují.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
martyb: ty mas E65 / E65? Jezdis na servis ke snejkovi/jaraxovi a mas spotrebu na urovni 2.0 tdi a jezdis vysmatej jo?
Nechapu zda mluvis o sve zkusenosti nebo o svem ocekavani reality....
Nechapu zda mluvis o sve zkusenosti nebo o svem ocekavani reality....
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Kurevtore, tys zapomněl spotřebu porovnat s variantou LPG...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
a kolik je prosim 6 litru dieslu prevedeno na el pee gee?
Na spotrebu 6 litriku el pee gee, se kterou jezdi Fylozofovo plynar to asi nedosahne, ale porad je to dost skok oproti tem dvaceti litrum sedmicky.
Na spotrebu 6 litriku el pee gee, se kterou jezdi Fylozofovo plynar to asi nedosahne, ale porad je to dost skok oproti tem dvaceti litrum sedmicky.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ja mam 2001 a slape jako hodinky
Spis z ni mam jeste vetsi radost tim, jak je stara. A kdyz se nekdo zepta a ja reknu 2001 tak to je taky jeste vetsi wtf moment.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Co myslite tym problemovym sparovanim telefonu?
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Pokud chcete Superba II, tak jedině TDI 77 KW. Nic jiného nemá cenu. Ostatní je čekající časovaná bomba. Benzíny to vůbec neumí. Vím o čem mluvím, FSI? TSI? Vše umírá na rozvody (vše řetěz a oprava dost finančně krutá), podpalujou se ventily, vydíraj se vysokotlaké čerpadla. A ne, neumí to opravovat každej. Zrovna u těch benzínu je to vše přímovstřik, EGR a ty kouzelný rozvody.
Nejlepší benzín, co byl vyroben u VW byl 1,8 Turbo MPI a potom 2,8 V6 MPI, 4,2 V8 MPI.
Nejlepší nafťák, 1,9 TDI 66 KW. (ten měl spotřebu z vesmíru a vydržel nesmysl)
Jo a ještě jedna věc, tyhle motorizace neměli nic moc vybavu a s tím bylo spojené i odhlučnění. Je velky rozdil, jestli jedete v holotě nebo natřískané.
Jen pro představu rozvody na 1,6 FSI stojej 40 000 kč. Z originálních dílů. Na 3,6 FSI neco podobného a na TSI malinko levnější, ale ne o moc.
Nejlepší benzín, co byl vyroben u VW byl 1,8 Turbo MPI a potom 2,8 V6 MPI, 4,2 V8 MPI.
Nejlepší nafťák, 1,9 TDI 66 KW. (ten měl spotřebu z vesmíru a vydržel nesmysl)
Jo a ještě jedna věc, tyhle motorizace neměli nic moc vybavu a s tím bylo spojené i odhlučnění. Je velky rozdil, jestli jedete v holotě nebo natřískané.
Jen pro představu rozvody na 1,6 FSI stojej 40 000 kč. Z originálních dílů. Na 3,6 FSI neco podobného a na TSI malinko levnější, ale ne o moc.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
hele, klidně tomu kamarádovi můžeš zavolat a zeptat se ho jak je to spolehlivé auto, jelikož spolu často jezdíme na výlety, tak vím jaky s tím má problemy, před 14ti dnama jsme se viděli a zase se mu cosi posralo, tuším turbo, paradoxní je že na tom superbu se neserou velky, ale spíš maly pičoviny, ktery jsem na BMW nikdy neměnil, třeba nějaky rele, ktery odstaví cely auto.cheater píše:Podle mě kurevtor nenapsal vůbec nic špatnýho. Ten superb sice nikdy nedosáhne komfortu té staré E65, už jen proto že nenabízí V8 motor. Jenže z dnešního pohledu to auto dává pro většinu lidí větší smysl než stará E65. Už jen to spárování telefonu bez kterýho si většina lidí nedokáže představit žít.
Jarax: Mě se libí jak ty to dokážeš odrovnat tím že známýho superb ho minimalně jednou do roka někde nechá, nebo jak když byla diskuze na octavky 3 jak tam strašně odchází radiátory a pod. V E65 se rozhodně líp svezeš ale rozhodně né levnějš.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
ale nemáš tlačítko menu,to je v prdeliniceriki píše:Ja mam 2001 a slape jako hodinkySpis z ni mam jeste vetsi radost tim, jak je stara. A kdyz se nekdo zepta a ja reknu 2001 tak to je taky jeste vetsi wtf moment.



Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Sorry, ale tohle jsou uplný nesmysly, total bullshit. Mám doma 1.6 MPI LPG, 2.8 V6 LPG i 3.6 FSI. Vše kupováno jako ojeté cca 150-200k km a ty motory vubec nic nechtěj. Nejlepší motor do SUPa II je 3.6 FSI, ten řetěz naprosto v pohodě vydrží 400k km+ a pokud by teda někdo chtěl měnit řetěz, do 30k se vleze v pohodě a jinak to chce jen olej, filtry a benzín. Jo, to že karbonujou, je známá věc, ale kdo to nemá jen na couračky po městě, tak ten motor s tim nemá problém. O motorech kde mám LPG se nemusím ani vyjadřovat, protože na jednom je 250k km a na druhym přes 500k km a oba běžej jako hodinky a nic nechtěj a jezděj zadarmo. Když jsem byl letos s 1.6 u známýho na emisích, tak čumel na ty hodnoty na PC a říká mi, tam je novej katalyzátor co? A já na něj čumim a ptám se ho jestli nemá horečku. Do tohodle šrotu investovat? Tam je původní a jen čuměl a nechápal, co z toho leze za hodnoty po 250k km.Jaris330D píše:Pokud chcete Superba II, tak jedině TDI 77 KW. Nic jiného nemá cenu. Ostatní je čekající časovaná bomba. Benzíny to vůbec neumí. Vím o čem mluvím, FSI? TSI? Vše umírá na rozvody (vše řetěz a oprava dost finančně krutá), podpalujou se ventily, vydíraj se vysokotlaké čerpadla. A ne, neumí to opravovat každej. Zrovna u těch benzínu je to vše přímovstřik, EGR a ty kouzelný rozvody.
Nejlepší benzín, co byl vyroben u VW byl 1,8 Turbo MPI a potom 2,8 V6 MPI, 4,2 V8 MPI.
Nejlepší nafťák, 1,9 TDI 66 KW. (ten měl spotřebu z vesmíru a vydržel nesmysl)
Jo a ještě jedna věc, tyhle motorizace neměli nic moc vybavu a s tím bylo spojené i odhlučnění. Je velky rozdil, jestli jedete v holotě nebo natřískané.
Jen pro představu rozvody na 1,6 FSI stojej 40 000 kč. Z originálních dílů. Na 3,6 FSI neco podobného a na TSI malinko levnější, ale ne o moc.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
kluci to nejde porovnávat po jednom dvou kusech ... to je stejné jak v BMW co odchází nafty pak sem přijde M3maniac a každému vysvětlí že jeho 730d s tak problémovým motorem v pohodě dala 280-300tis km bez sebevětších problémů... prostě jen kvalitní servis preventivní a kvalitní palivo ...a asi dobrej kus z německa po prvním majiteli ... a možná ty dálkové trasy a velmi slušné chování řidiče....těžko říci.
Stejně tak Snejk potvrdil že jsou majitelé 730d a 530d co jezdí statisíce a ty auta prostě fungují ...pak jsou lidé co zase jen opravují a jsou z nich neštastní ... chtělo by to vypozorovat co je u těch spokojených společný...aby si člověk udělal obrázek. Případně co je u těch neštastníků taky za společný element ....zda kruté zacházení či nekvalitní palivo případně městská jízda apod.
Nevím taky vlastně zda je někde nějaká databáze nejlepších a nejhorších motorů/aut ....nějaká BIBLE automobilová kde se člověk dočte vše co potřebuje ... snad by něco mohlo někde existovat výcuc z servisních středisek ...co se kdy sere.
Stejně tak Snejk potvrdil že jsou majitelé 730d a 530d co jezdí statisíce a ty auta prostě fungují ...pak jsou lidé co zase jen opravují a jsou z nich neštastní ... chtělo by to vypozorovat co je u těch spokojených společný...aby si člověk udělal obrázek. Případně co je u těch neštastníků taky za společný element ....zda kruté zacházení či nekvalitní palivo případně městská jízda apod.
Nevím taky vlastně zda je někde nějaká databáze nejlepších a nejhorších motorů/aut ....nějaká BIBLE automobilová kde se člověk dočte vše co potřebuje ... snad by něco mohlo někde existovat výcuc z servisních středisek ...co se kdy sere.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Bouloclo: vzdyt to tam pisu ne, ze se povedli jedine motory 1.8T, 2.8 V6 a 4.2 V8, ale MPI. Motor 3.6 FSI neni zadna hitparada. Na rozvody trpej stejne, jako 1.6 FSI. Neda se to zaplynovat. Musis cist, psal jsem, ze u 1.6 FSI je to hodne drahy a u 3.6 FSI podobny. Takze zas tak v poho to neni. 1.9 TDI je nejlepsi. Ty motory jsou jeste bez DPF a je jich vsude, jak najebano. FSIcek moc neni.
Na ty rozvody proste trpej. Nekomu to zacne rachtat v 200 000 km a nekomu 250 000 a vys. Navic tam byvaj problemy i s tlakem oleje. Pak ma nizky tlak prednastavovac vackove hridele. U 1.6 FSI vecny problem, proto jsou ty rozvody drahy a 3.6 FSI netusim.
Na ty rozvody proste trpej. Nekomu to zacne rachtat v 200 000 km a nekomu 250 000 a vys. Navic tam byvaj problemy i s tlakem oleje. Pak ma nizky tlak prednastavovac vackove hridele. U 1.6 FSI vecny problem, proto jsou ty rozvody drahy a 3.6 FSI netusim.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
1.9 TDI byla kvalita a seženeš za 15k ty motory na každým rohu. Ty novější CR sice jsou tišší a mají větší výkon, ale najedou 200-300 a chtějí vyměnit vstřiky, čerpadlo a všechno možný.
Todle je prdel Fóbie 2017 1.0 TSI 81kw tříválec s klackem a 90tis km ročně to najezdilo
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... /18539236?
Todle je prdel Fóbie 2017 1.0 TSI 81kw tříválec s klackem a 90tis km ročně to najezdilo

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... /18539236?