Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
martyb
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8201 Příspěvek od martyb »

@kurevtor Superblé 2 vs E65 je rozdíl akorát 10cm v šířce, na délku maj +- 5m oboje. Slepice jsou prostě obyčejný auta pro lidi co si na nic nehrajou, je jedno jestli tsi nebo tdi, oboje umí jezdit za 6l a nic jiného od takových aut nevyžaduješ. Rozvody řemenem atd. ti vymění každej mechanik za hubičku, u starého Bmw to chce mít dobrého mechanika, který ty auta zná a ne vocasa, který rozvíjí svoji kreativitu. Jako víkendovka s pořádným motorem super, ale na daily je lepší smradlavej koncern, pokud fakt nemáš specalisty Jaraxe nebo Snejka v okolí.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8202 Příspěvek od Filozof »

:Kapela: :smich: :smich2: :bomb: :driver: :shutup:



----------------------------------------------
MARTYB jest pravda veliká ... :wink:
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8203 Příspěvek od Stepan1 »

martyb píše:@Stepan1 Všechno pod 2010 už je dneska pravěk. Pokud chceš spolehlivý auto nebo nejsi kutil tak bohužel musíš vzít novější auto s málo km.
Nechci. Kdybych chtěl, vezmu RS ofci za desítku bez daně na operák. A bude mi to stačit. Jenže to je házení peněz z okna jak debil, náklady vlastnění nesmysl, náklady na kilometr (v tomhle případě) taky nesmysl.
Kurevtor: Introš mě nesere, servis by mě právě nesral, protože by (jak to moje vesnická hlavička vymyslela) neměl bejt moc potřeba. Nepřímej vstřik benzínu, prehistorickej automat a to je celý :lol: Hopsat po městě se dá i rozsvícenou palubovkou než na tebe vyjde řada. To ten superb je k nasrání, odejde vstřik a voláš odtah.
Superb II. pod 5 nejezdí, to vim až moc dobře :lol:
Jak to vypadá je právě super, letos sem si napsal ježíškovi o zlatej řetěz :lol:

Ale asi máš recht. Navíc mi to bude líp procházet u chlebodárce.

Ikdyž, ještě mám jeden tajnej tip. Akorát bych musel vyjebat dopíči tu nástavbu na korbě:
https://auto.bazos.cz/inzerat/112323913 ... -47-v8.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/112469292 ... i-hemi.php
:lol: po praze asi nic moc, ale na takový to domácí dojíždění za krávama (jako real krávama, ne do Kozičky) by to mohlo bejt boží! navíc servis co? To je technologicky podobný MPIčku z feliny ne? To bych uměl :lol:


E: teď vidím ty komentáře. Filozof už si koukám připravuje půdu pro nákup dvojkový oktávky v DSGčku a schování 728i do garáže. Aby ho virtuální kámoši z BMW klubu pak moc nehejtovali.
ettore
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 27.12.2006 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8204 Příspěvek od ettore »

kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8205 Příspěvek od kurevtor »

martyB: no, tak ver, ze tech pouhejch 27 cm rozdilu na delce E65 diskvalifikuje z velkyho procenta park. mist, kam bys toho supa normalne poslal. Ale jde i o ten komfort toho, ze se sedmickou proste nevis jestli se vejdes a musis zkouset, protoze proste chces zaparkovat. A proste v praze je to stres, protoze uz za tebou ceka deset aut v ulici a chteji projet. U superba jedes ulici a nechas si asistentem rict kam se vejdes a pak ho tam nechas zajet.

Stepan: jestli jezdis za 5 nebo 6,3 uz je detail. Ve srovnani se spotrebou E65 je to porad jedna tretina az jedna petina.
martyb
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8206 Příspěvek od martyb »

Jarax nebo Snejk jsou specialisté na tydle auta a motory, to se pak není se čeho bát vlastnit takové auto, jezdit k nim na servis a jezdíš vysmátej s V8 za spotřebu smradlavý 2.0tdi. Pokud bys tu E65 dával do 90% servisů, tak budou akorát rozvíjet svoji kreativitu a tahat z tebe peníze. Je to jeden z důvodů proč většina zvolí tuctovej konzert a neriskují.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8207 Příspěvek od kurevtor »

martyb: ty mas E65 / E65? Jezdis na servis ke snejkovi/jaraxovi a mas spotrebu na urovni 2.0 tdi a jezdis vysmatej jo?

Nechapu zda mluvis o sve zkusenosti nebo o svem ocekavani reality....
ettore
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 27.12.2006 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8208 Příspěvek od ettore »

Kurevtore, tys zapomněl spotřebu porovnat s variantou LPG...
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8209 Příspěvek od kurevtor »

a kolik je prosim 6 litru dieslu prevedeno na el pee gee?

Na spotrebu 6 litriku el pee gee, se kterou jezdi Fylozofovo plynar to asi nedosahne, ale porad je to dost skok oproti tem dvaceti litrum sedmicky.
niceriki
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: čtv 05.01.2012 01:00
Bydliště: Praha

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8210 Příspěvek od niceriki »

Ja mam 2001 a slape jako hodinky :-) Spis z ni mam jeste vetsi radost tim, jak je stara. A kdyz se nekdo zepta a ja reknu 2001 tak to je taky jeste vetsi wtf moment.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8211 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:29, celkem upraveno 1 x.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8212 Příspěvek od Michal595 »

Co myslite tym problemovym sparovanim telefonu?
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8213 Příspěvek od Jaris330D »

Pokud chcete Superba II, tak jedině TDI 77 KW. Nic jiného nemá cenu. Ostatní je čekající časovaná bomba. Benzíny to vůbec neumí. Vím o čem mluvím, FSI? TSI? Vše umírá na rozvody (vše řetěz a oprava dost finančně krutá), podpalujou se ventily, vydíraj se vysokotlaké čerpadla. A ne, neumí to opravovat každej. Zrovna u těch benzínu je to vše přímovstřik, EGR a ty kouzelný rozvody.
Nejlepší benzín, co byl vyroben u VW byl 1,8 Turbo MPI a potom 2,8 V6 MPI, 4,2 V8 MPI.
Nejlepší nafťák, 1,9 TDI 66 KW. (ten měl spotřebu z vesmíru a vydržel nesmysl)

Jo a ještě jedna věc, tyhle motorizace neměli nic moc vybavu a s tím bylo spojené i odhlučnění. Je velky rozdil, jestli jedete v holotě nebo natřískané.

Jen pro představu rozvody na 1,6 FSI stojej 40 000 kč. Z originálních dílů. Na 3,6 FSI neco podobného a na TSI malinko levnější, ale ne o moc.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8214 Příspěvek od JaraX »

cheater píše:Podle mě kurevtor nenapsal vůbec nic špatnýho. Ten superb sice nikdy nedosáhne komfortu té staré E65, už jen proto že nenabízí V8 motor. Jenže z dnešního pohledu to auto dává pro většinu lidí větší smysl než stará E65. Už jen to spárování telefonu bez kterýho si většina lidí nedokáže představit žít.
Jarax: Mě se libí jak ty to dokážeš odrovnat tím že známýho superb ho minimalně jednou do roka někde nechá, nebo jak když byla diskuze na octavky 3 jak tam strašně odchází radiátory a pod. V E65 se rozhodně líp svezeš ale rozhodně né levnějš.
hele, klidně tomu kamarádovi můžeš zavolat a zeptat se ho jak je to spolehlivé auto, jelikož spolu často jezdíme na výlety, tak vím jaky s tím má problemy, před 14ti dnama jsme se viděli a zase se mu cosi posralo, tuším turbo, paradoxní je že na tom superbu se neserou velky, ale spíš maly pičoviny, ktery jsem na BMW nikdy neměnil, třeba nějaky rele, ktery odstaví cely auto.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8215 Příspěvek od JaraX »

niceriki píše:Ja mam 2001 a slape jako hodinky :-) Spis z ni mam jeste vetsi radost tim, jak je stara. A kdyz se nekdo zepta a ja reknu 2001 tak to je taky jeste vetsi wtf moment.
ale nemáš tlačítko menu,to je v prdeli :lol: :lol: :lol:
bouloclo
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: sob 04.06.2016 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8216 Příspěvek od bouloclo »

Jaris330D píše:Pokud chcete Superba II, tak jedině TDI 77 KW. Nic jiného nemá cenu. Ostatní je čekající časovaná bomba. Benzíny to vůbec neumí. Vím o čem mluvím, FSI? TSI? Vše umírá na rozvody (vše řetěz a oprava dost finančně krutá), podpalujou se ventily, vydíraj se vysokotlaké čerpadla. A ne, neumí to opravovat každej. Zrovna u těch benzínu je to vše přímovstřik, EGR a ty kouzelný rozvody.
Nejlepší benzín, co byl vyroben u VW byl 1,8 Turbo MPI a potom 2,8 V6 MPI, 4,2 V8 MPI.
Nejlepší nafťák, 1,9 TDI 66 KW. (ten měl spotřebu z vesmíru a vydržel nesmysl)

Jo a ještě jedna věc, tyhle motorizace neměli nic moc vybavu a s tím bylo spojené i odhlučnění. Je velky rozdil, jestli jedete v holotě nebo natřískané.

Jen pro představu rozvody na 1,6 FSI stojej 40 000 kč. Z originálních dílů. Na 3,6 FSI neco podobného a na TSI malinko levnější, ale ne o moc.
Sorry, ale tohle jsou uplný nesmysly, total bullshit. Mám doma 1.6 MPI LPG, 2.8 V6 LPG i 3.6 FSI. Vše kupováno jako ojeté cca 150-200k km a ty motory vubec nic nechtěj. Nejlepší motor do SUPa II je 3.6 FSI, ten řetěz naprosto v pohodě vydrží 400k km+ a pokud by teda někdo chtěl měnit řetěz, do 30k se vleze v pohodě a jinak to chce jen olej, filtry a benzín. Jo, to že karbonujou, je známá věc, ale kdo to nemá jen na couračky po městě, tak ten motor s tim nemá problém. O motorech kde mám LPG se nemusím ani vyjadřovat, protože na jednom je 250k km a na druhym přes 500k km a oba běžej jako hodinky a nic nechtěj a jezděj zadarmo. Když jsem byl letos s 1.6 u známýho na emisích, tak čumel na ty hodnoty na PC a říká mi, tam je novej katalyzátor co? A já na něj čumim a ptám se ho jestli nemá horečku. Do tohodle šrotu investovat? Tam je původní a jen čuměl a nechápal, co z toho leze za hodnoty po 250k km.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8217 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:29, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8218 Příspěvek od Filozof »

kluci to nejde porovnávat po jednom dvou kusech ... to je stejné jak v BMW co odchází nafty pak sem přijde M3maniac a každému vysvětlí že jeho 730d s tak problémovým motorem v pohodě dala 280-300tis km bez sebevětších problémů... prostě jen kvalitní servis preventivní a kvalitní palivo ...a asi dobrej kus z německa po prvním majiteli ... a možná ty dálkové trasy a velmi slušné chování řidiče....těžko říci.

Stejně tak Snejk potvrdil že jsou majitelé 730d a 530d co jezdí statisíce a ty auta prostě fungují ...pak jsou lidé co zase jen opravují a jsou z nich neštastní ... chtělo by to vypozorovat co je u těch spokojených společný...aby si člověk udělal obrázek. Případně co je u těch neštastníků taky za společný element ....zda kruté zacházení či nekvalitní palivo případně městská jízda apod.

Nevím taky vlastně zda je někde nějaká databáze nejlepších a nejhorších motorů/aut ....nějaká BIBLE automobilová kde se člověk dočte vše co potřebuje ... snad by něco mohlo někde existovat výcuc z servisních středisek ...co se kdy sere.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8219 Příspěvek od Jaris330D »

Bouloclo: vzdyt to tam pisu ne, ze se povedli jedine motory 1.8T, 2.8 V6 a 4.2 V8, ale MPI. Motor 3.6 FSI neni zadna hitparada. Na rozvody trpej stejne, jako 1.6 FSI. Neda se to zaplynovat. Musis cist, psal jsem, ze u 1.6 FSI je to hodne drahy a u 3.6 FSI podobny. Takze zas tak v poho to neni. 1.9 TDI je nejlepsi. Ty motory jsou jeste bez DPF a je jich vsude, jak najebano. FSIcek moc neni.
Na ty rozvody proste trpej. Nekomu to zacne rachtat v 200 000 km a nekomu 250 000 a vys. Navic tam byvaj problemy i s tlakem oleje. Pak ma nizky tlak prednastavovac vackove hridele. U 1.6 FSI vecny problem, proto jsou ty rozvody drahy a 3.6 FSI netusim.
martyb
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8220 Příspěvek od martyb »

1.9 TDI byla kvalita a seženeš za 15k ty motory na každým rohu. Ty novější CR sice jsou tišší a mají větší výkon, ale najedou 200-300 a chtějí vyměnit vstřiky, čerpadlo a všechno možný.

Todle je prdel Fóbie 2017 1.0 TSI 81kw tříválec s klackem a 90tis km ročně to najezdilo :lol:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... /18539236?
Odpovědět