tunel - když si s tím vyhraješ, tak by to mohlo být ok, chce to pěkně trefit tu hranu,
což se tady vyloženě nepovedlo
https://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikat ... efung.html
anebo to vzít doztracena... no, ale originál je jinde, ok
rozpočet CIC, NBT - tak to je sakra dost
gufera - bez vyndavání těch vaček, jako amíci s přípravkama za balík peněz
tak s M6 si stěžovali, jo, hmm, to se nedivím; prostě zajedu k pumpě a natankuju
cena - kdo je teď skupina lidí, co si to auto koupí? když bylo 6 let starý a za 1,2M, tak to byla jiná skupina než teď, kdy se objevují i jak jsem psal kusy e64 kolem 350K (loni jsi pod 400K nic "bez přiznaného problému"nenašel) a to jak u nás, tak v Německu, každej bude řešit 10titisíce... člověk na to kouká svýma očima, tj. všechno si prověří, koukne na výbavu, ale většina (tj. ti co sem nechodí) ne, prostě to chtěj, koupí a ano, pak se většinou diví, co jim tam chybí, v jakým je to reálně stavu, hlavně, že to stálo co nejmíň
i přesto kdybych já viděl dvě podobný e64 - stavem, výbavou, km, a jedna měla CIC, NBT, tak bych ty peníze výše navíc nedal...
navíc, nevím no, ale za tu dobu co to mám (11/16), jsem e64 potkal dvě, e63 to je jiná, těch je víc (tak na prsty dvou rukou:)), jasně jednak jsou e64 dražší, ale taky lidi tomu plátnu nevěří (zima, zloději, blabla), takže zástup zájemců taky nebude; dále obě ty naše jsou z počátku výroby, jsou to 645Ci, ne 650i (kdo bude dát chtít víc, tak to bude řešit), interiér není takovýhle
https://www.facebook.com/pg/BMWfansBero ... 4130807111
prostě auto, kterých je "dost" a pokud vůbec někdo přijde, tak chce velkou slevu a ty ji musíš dát, pokud chceš prodat
přesto, já jsem spokojenej, není to kritika ani tvojí ani mojí 645Ci, ale střídmý pohled na situaci, občas se z nostalgie na ty inzeráty podívám, ty za 400K a víc už tam byly loni
