Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

naše 6er

Vše o o E24, E63/E64, F06, F12/F13, G32
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#81 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

ta trubka, když si to tu někdo celý pročte o N62, tak trubka je pořád někde zmiňovaná, a že preventivně atd.... že je to tak častý jak gufera a ostatní těsnění... že když už tak už...
teprve když jsem se na to začal ptát, tak se dozvídám, že se to stalo jednou , dvakrát... což neni vůbec špatná zpráva ;)

s tim CCC, nevím na kolik to vyjde opravit a nechat to tam, ale když to tak čtu a nejsi rozhodnutej, že si to auto necháš, tak změna je docela voser...
Uživatelský avatar
Kolafa
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Praha 14
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#82 Příspěvek od Kolafa »

[quote="zddan01"]ta trubka, když si to tu někdo celý pročte o N62, tak trubka je pořád někde zmiňovaná, a že preventivně atd....

jj, taky me trubkou vystresovali :-D
kdyz mam pod autem louži, tak to olizuju, jestli je to z deště / myčky / chladič :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#83 Příspěvek od JaraX »

- jezdí mi sem cca 60ks N62, 3-5 lidi řešilo trubku, cca 20-25 lidí řešilo gufera. takže asi tak.
- CCC oprava - 2,5k ale nejspíš to nespravím, 8k - spravím to a asi se to zas posere, 12k - to už se asi neposere moc brzo, 12k starší CCC, každopádně cokoliv z toho je dle mýho vyházování peněz za opravu nesmyslnýho krámu, kterej se debilně ovládá, nic neumí, je pomalej atd. nejradši bych tam nějak implementoval idrive z E65, ale ten tam nedostanu.
- nevím jesli si 6er nechám, oproti E36 to není prostě 5x lepší auto, sedačky to má stejně nepohodlný, kravál je v tom taky, hudba tomu stejně nehraje, jen to prostě kurevsky líp jede a sedí a má lepší střechu, ale prostě když jsem dva dny jezdil v 6er a pak sedl do E36, tak jsem si neřekl "ty voe, to je krám" takže prostě z toho odvařenej nechci, a jako auto na ježdění kolem baráku to nechci, ale zase dálka se v těch sedačkách moc jet nedá, navíc to chce LPG, takže prostě až to dám dohromady, tak v tom pojezdím a uvidíme které auto půjde z domu a které si necham. už ted jsem v tom přes 300 a obávám se že až to bude top tak za to lidi 400k stejně nebudou chtít dát.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#84 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

já taky furt čučel pod kapotu, když jsem tam viděl stékat zepředu chladící kapalinu, tak jsem si pomalu oddechnul, že už mě to konečně taky potkalo ;) a ono stačilo jen přitáhnout objímku na hadičce pod krytem
statistika (trubka) - super:)

ty gufera JaraXi budeš dělat, tak jak popisuješ tady?
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... d#p1041153
nebo máš už i jednodušší postup jen se sundáním vík?

já nic jinýho než tohle CCC neviděl, tak mi to nějak nevadí, ale jezdím jen krátký trasy... chápu, že to CIC je min za 20 - tunel a další serepetičky a NBT tak za 30, co?

napsal jsi to sám, kurevsky líp jede a sedí a má lepší střechu, to je ten V8 a DD, oproti 3 je tam taky to zadní okno jako deflektor, to je za mě velký plus... jako pracovní nástroj na cesty křížem Evropou jako limuzína to dělaný primárně nebylo, přijde mi, že se to o GT jen říká a v reálu to takhle používá málokdo, ikdyž ten německej asfalt je jinde než D1

400 ti nikdo nebude chtít dát, ani za top kus, jsou prostě kusy v nabídce za nižší cenu, v horším stavu a po opravě vyjdou samozřejmě na víc... prostě o to auto se teď zajímá ten kdo peníze řeší (i můj případ)... jiná situace nastane až většina e63/4 vyhyne a zbyde pár těch, o který se někdo staral...
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

Re: naše 6er

#85 Příspěvek od vita11 Moderátor »

JaraX píše:CIC je do e6x drahý, z E9x a 7x nejde použít, navíc ten tunel a trim, výhod málo, NBT má víc výhod, ale opět tunel, trim a navíc ještě adapter na NBT za 15k, no a EVO je to samy, ale navíc to ještě debilně vypadá ty dlaždice.
Tunel němci řeší takovýmto workaroundem
Přílohy
CIC4.jpg
CIC4.jpg (80.94 KiB) Zobrazeno 5669 x
CIC3.jpg
CIC3.jpg (74.52 KiB) Zobrazeno 5669 x
CIC2.jpg
CIC2.jpg (53.97 KiB) Zobrazeno 5669 x
CIC1.jpg
CIC1.jpg (63.48 KiB) Zobrazeno 5669 x
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#86 Příspěvek od JaraX »

- rozpočet na CIC je tak 30, na NBT je tak 40, na EVO 45
- jak jednodušeji bys chtěl měnit gufera? jednodušší cesta není.
- jj je to lepší, ale to nestojí za 250k rozdíl v ceně těch aut,
- nejde mi o pracovní nástroj, ale prostě o to že si dám třeba víkend v Chorvatsku, jinak Řecko si nechávám na 7er, ale prostě aspon to chorvatsko, ale uvidím po první velké trase ale určitě by tam šlo LPG, protože dojezd na benzín je tragickej navíc, proč má to sakra tak malou nádrž, už vím proč si lidi s M6 stěžovali na dojezd, to auto mělo být o 10cm dělší a mělo mít o 30l větší nádrž.
- no pokud to za 400 nebude prodejný s CIC nebo NBT tak jsem teda pěkně prodělal
- ta uprava tunelu je dost bastl.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

Re: naše 6er

#87 Příspěvek od vita11 Moderátor »

říkal jsem si to samé, když jsem to viděl :D
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#88 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

tunel - když si s tím vyhraješ, tak by to mohlo být ok, chce to pěkně trefit tu hranu,
což se tady vyloženě nepovedlo https://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikat ... efung.html
anebo to vzít doztracena... no, ale originál je jinde, ok

rozpočet CIC, NBT - tak to je sakra dost

gufera - bez vyndavání těch vaček, jako amíci s přípravkama za balík peněz :)

tak s M6 si stěžovali, jo, hmm, to se nedivím; prostě zajedu k pumpě a natankuju

cena - kdo je teď skupina lidí, co si to auto koupí? když bylo 6 let starý a za 1,2M, tak to byla jiná skupina než teď, kdy se objevují i jak jsem psal kusy e64 kolem 350K (loni jsi pod 400K nic "bez přiznaného problému"nenašel) a to jak u nás, tak v Německu, každej bude řešit 10titisíce... člověk na to kouká svýma očima, tj. všechno si prověří, koukne na výbavu, ale většina (tj. ti co sem nechodí) ne, prostě to chtěj, koupí a ano, pak se většinou diví, co jim tam chybí, v jakým je to reálně stavu, hlavně, že to stálo co nejmíň
i přesto kdybych já viděl dvě podobný e64 - stavem, výbavou, km, a jedna měla CIC, NBT, tak bych ty peníze výše navíc nedal...

navíc, nevím no, ale za tu dobu co to mám (11/16), jsem e64 potkal dvě, e63 to je jiná, těch je víc (tak na prsty dvou rukou:)), jasně jednak jsou e64 dražší, ale taky lidi tomu plátnu nevěří (zima, zloději, blabla), takže zástup zájemců taky nebude; dále obě ty naše jsou z počátku výroby, jsou to 645Ci, ne 650i (kdo bude dát chtít víc, tak to bude řešit), interiér není takovýhle
https://www.facebook.com/pg/BMWfansBero ... 4130807111
prostě auto, kterých je "dost" a pokud vůbec někdo přijde, tak chce velkou slevu a ty ji musíš dát, pokud chceš prodat
přesto, já jsem spokojenej, není to kritika ani tvojí ani mojí 645Ci, ale střídmý pohled na situaci, občas se z nostalgie na ty inzeráty podívám, ty za 400K a víc už tam byly loni :(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#89 Příspěvek od JaraX »

- no jo, ale to CIC i NBT alespon něco umí alespon trochu dobře se to ovládá, i když je to taky blbý ale ne tolik jak CCC, nechápu proč zrušili vibrační odezvu a ty "konce" seznamů

gufera - a co si jako pomůžeš tim že nevyndáš vačky? časově to je víc práce když se s tím budeš mrzet pod vačkama, než když je vyndáš, máš víc místa a uděláš to líp, navíc stejně potřebuješ nastavit rozvod, takže stejně pak budeš do vaček rýpat, a sundávat víka a nenastavit vačky, to je dost kravina

ad cena - mě totiž přijde že cena 6er je základ a je vlastně jedno v jakym je to stavu, většina lidi si 6er kupuje jen aby se ukazovala, většina zákazníků s 6er co to byla to tak měla


navíc, nevím no, ale za tu dobu co to mám (11/16), jsem e64 potkal dvě, e63 to je jiná, těch je víc (tak na prsty dvou rukou:)), jasně jednak jsou e64 dražší, ale taky lidi tomu.
cabrio chce určitě mín lidí, je to prostě jiný auto, E63 a E64 nejde ani srovnavat, mají společny jen nepohodolný sedačky, blbý CCC, nehrající idrive a to že občas shoří :D
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: naše 6er

#90 Příspěvek od TANN3R »

Zddan01: Proč zrovna tebe, jako zákazníka, by mělo zajímat, jestli budu při výměně gufer sundávat vačky? Krom toho, že s těma super americkejma pripravkama to tak parádně funguje jen na videu. Často nejde tak lehce odlepit ten talířek s pružinou od dorazu..
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#91 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

gufera - zajímá mě to, nechci skončit u toho, že vím, že se tam tankuje benzín, nebo max, že mi to kouří... zajímá mě jak věci fungují a jaké jsou možnosti opravy, alles... konkurovat se vám ale ve vašem byznysu rozhodně nechystám;)

cena a ostatní - právě, lidem je jedno, v jakém je auto stavu atd. tady to nikdo nezaplatí - moje zkušenost, když jsme prodávali naše třetí auto, probereme to třeba v Kácově, až se tam sejdeme, sem to psát nebudu...
reálný budou ty ceny tak po odečtení 40-50K a to ještě u těch levnějších kusů

když si to třeba nakonec necháš, tak to je jiná
Uživatelský avatar
Wozejk
Registrovaný
Příspěvky: 217
Registrován: úte 21.06.2016 00:00

Re: naše 6er

#92 Příspěvek od Wozejk »

Prosim nema nekdo tohle pneu bud 2 pnenu 275/40r18..... A nebo jedno pneu 275/40r18,103v,pirelli,sottozero,xl1 ks ???
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#93 Příspěvek od JaraX »

btw ale jsou věci ve kterých je i ta E36 lepší než E64
např.
E36 má tlačítko na otevření a zavření všech oken, nemusí se to nejdřív stupidně přepnout přepínačem jako u E64
E36 po zamčení auta dálkou při otevřené střeše zamkne i kastlík spolujezdce, E64 nemá kastlík zamykací vůbec

E63 a E64 mají zámek v zadní přihrádce co zamkne kufr a přední přihrádku, funguje vám to? zkoušel jsem to u dvou 6er a ani u jedné to nešlo.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#94 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

a musíš to tlačítko na zavírání všech oken celou dobu držet při zavírání tak jako u e64, nebo je one-touch? jo, je to pruda, už jsem to někde psal, řešení je smarttop modul (na ten one-touch), to předmáčknutí zůstává

e64 zamkne kaslík pod loketní opěrkou, odtud jsem vyhodil professional telefon a používám ji na vše potřebné, je docela objemná, zmínil jsem to tady, bod 13 cca uprostřed
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=27&t=93968
že se nezamkne ta u spolujezdce taky nechápu, to samé určitý diskomfort s tou střechou a okny... mohli to vymyslet líp

hotel zámek, nebo jak to nazývají, mě to chodí, otočím kličem o 90° a zamkne se loketka, nádrž a kufr, pak dá klíče poskokovi aby ti zaparkoval a jdeš si zahrát do kasína ;) klíčem se dá otočit až o celých 180°, ale pak nejde vyndat, nechápu...

taky jsem řešil tu střechu na dálku klíčem, ale nakonec mi max vyhovuje delším držením jen vytáhnout okna a sklopit zrcátka, člověk to vnímá tak nějak bezpečněji, že jsou okna vytažená, když jde od otevřeného auta pryč, střechu natahuji jen když jdu někam na delší dobu tlačítkem v autě, řešení je ten smarttop, ale mám i jiné finanční priority než auto, třeba jídlo pro děti ;))
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#95 Příspěvek od JaraX »

u toho tlačítka na všechny okna my nevadí že to musím držet, ale že to musím přepínat, je to strašně debilní systém, jak kdyby nemohlí udělat 2 další ovladače, chcu si otevřit 5tý okno, ale nemam to přeplý a nebo to mam přeplý a přenu to zpět a otevřu PZ okno, pak chcu všechny a jede jen levý, to bych rozkopal. to vymyšlel idiot

aha, to musím zkusit jeslti se mi zamkne loketka, beztak tam někdo lezl a ukurvil to.

jj zamčeny auto s oknama nahoře a střechou je určitě víc v bezpečí, přes ty okna tam nikdo moc nepoleze, to by nebyl moc nenápadnej, proti tomu když se tam zohne nebo skočí když tam okna nejsou.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#96 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

je to o zvyku, manželka s tím bojuje, vyjíždí ji LZ okýnko a já teču... ;) F12 už má tlačítek 6 a je to...

zámek loketky - ze svazku kablíků, co vede pode dnem kaslíku k tomu profi telefonu odbočují asi 2 směrem dopředu, mají konektor, který je zapojen do zámku loketky, tak to třeba někdo odpojil...
Uživatelský avatar
El_Fuego Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 422
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Praha 4

Re: naše 6er

#97 Příspěvek od El_Fuego Člen Klubu »

zddan01 píše:
hotel zámek, nebo jak to nazývají, mě to chodí, otočím kličem o 90° a zamkne se loketka, nádrž a kufr, pak dá klíče poskokovi aby ti zaparkoval a jdeš si zahrát do kasína ;) klíčem se dá otočit až o celých 180°, ale pak nejde vyndat, nechápu...
Loketku mi to zamyká, kufr a nádrž jsem nevěděl, že to má zamykat, to musím vyzkoušet :D
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: naše 6er

#98 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

ještě k tomu dodám, že plastový/rezervní klíček (podle toho co píší v návodu) nepasuje do toho hotel zámku (ani do zámku kufru), tzn. parkovačovi dáš právě jen ten plastový a on si to neodemkne;), jen dveře a zámek na volantu... Strašně se to hodí, hrozně to u nás na venkově používám :-P
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: naše 6er

#99 Příspěvek od JaraX »

tak už se to u mě pohlo, z mojí 6er jsem zdemontoval hromadu různých krabiček, od jakysiho hypersuper antiradaru, přes redukci MOST - cinch, odblok videa za jízdy, DVD přehrávač, DVB-T tuner, no pěkná hromada krabiček a kabelů. ted jsem dva dny dělal po praci po večer jen 6er, výsledek je
- namontován obšitý volant, bohužel u vyhřívaného nejdou dodělat bicepsy, nevadí, ještě časem dořeším pádla pokud si auto necham.
- vyměněná vodní pumpa
- výměnený 2ks vodních hadic
- vyměněné vodní ventily, ale přijde že to topí furt, diag jsem nedělal, ale vypadá to na problém v elektrice (no že se divím, ta elektrika z E60 je peklo)
- opravné otvírání kufru které nešlo na kufru a muselo se bud klíčem nebo tlačítkem v interieru
- doplněné některé origo šrouby místo neorigo, plus objednány nějaké další origo šroubky.
- vyměněné světýlka na osvětlení SPZ.
- vyměněn olej za 10W40 s výplachem a aditivem, vypadá to že gufera zatím počkají než bude volněji
- vyměněn tlumič v kastlíku
- windshot na místě
- nastaven VVT na 0,3, což dost zlepšilo chování motoru.
- auto zapůjčeno Tannerovi na testovácí jízdu aby porovnal rozdíl mezi cábrem a coupečkem

největší problém toho auta zůstava že mi nejde entertainment, ještě že to auto má aspon poladěné výfuky :)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: naše 6er

#100 Příspěvek od TANN3R »

S tím topením myslíš že topí furt i se střechou nahoře? Se střechou dole mi to přišlo ok, vzhledem k teplotě venku..

Osobně teda kabrio nemusím a nikdy by mě nenapadlo koupit auto bez střechy, prostě v tom nic nevidím. Ale pokusím se to srovnat co možná nejvíc objektivně, jelikož sem dnes hned po projížďce s Jaraxovou E64 najel asi 100km svojí E63.

Takže srovnaní 645Ci, E64 vs E63. Obojí s dynamikem, automatem a sport. sedačkama:
- kabrio má lehce horší dynamiku, vzhledem k vyšší hmotnosti. Prostě rozdíl, jako když jedu sám nebo vezu dva lidi, žádná hrůza u V8.
- jízdní vlastnosti, průjezdy a přilnavost v zatáčkách do dejme tomu 90km/h mi přijde nastejno. Čím vyšší rychlost, tím víc chybí tuhost kastle E63. Na kabrio je E64 hodně tuhá, ale prostě se už vytrácí ta nekompromisní reakce na jakýkoliv pohyb volantu, co nabízí E63 s DD. Zas na druhou stranu, E63 je v tomhle docela extrém, nenapadá mě žádné jiné auto s podobnými vlastnostmi.
- největší mínus má kabrio na rozbité cestě. Tam se naplno projeví ta větší tvárnost kastle, kdy jsou větší nerovnosti cítit ve volantu i podlaze, což u E63 úplně chybí.
- naopak největší plus je pro mě spojení kabria s V8. Bez střechy si člověk ten zvuk vychutná mnohem víc, a hlavně stačí výletní tempo. Tenhle pocit v E63 neexistuje.

Na E64 mě ještě příjemně překvapila relativní pohoda se střechou dole i přes 130km/h s windschotem. Fouká do toho asi jako do Oct I se zavřenými okny :D
Odpovědět