Stránka 5 z 11

Napsal: stř 24.06.2015 08:30
od Francis
Narážka na počet pístků a počet závad byla žert :-)
Výhodou vícepístkových třmenů je rovnoměrnější přítlak desek na kotouč.
I tak si myslím, že na to naše "takové to domácí žvýkání" postačí investice do desek se správnou směsí a správných kotoučů. Preferuju funkci před vzhledem a raději mám 312x28 kotouče M3 s tvarovými ventilačními kanály než 325x25 z E46 330i s radiálními kanály. Vejdou se na ně 16" kola, na denní jízdu pro mě lepší volba.

Napsal: stř 24.06.2015 09:16
od MattyX
Hlavně kotouč E46 325mm vůči E36 M3 je i v litinové (3,0 m3) verze o 1kg těžší :!: Směrové vedení vnitřní ventilace je taky polovina úspěchu :) Proto bych šel do E46/Z4M a na to narouboval brzdiče a bude to TOP :)

XYZ 6 pístek funguje výborně, vzhledem k ceně nového kitu. Po upgradu na mono-block systém se cena zvedla už na docela dost, k ceně kitu si připočti dalších 8500 za desky, které v tom fungují (nevyplatí se připlácet za jejich "race" směs) a jako jsi už skoro na ceně MovIt, StopTech apod. :D

BTW: u jednopístku jsem se zadřením setkal na brzdách, který někdo vůbec neudržoval (bez repasu gumiček, nenamazaný desky v držáku apod. takže jednopístku bych se nebál - sám jezdím písty 60/40 kotouče 312/294 a zastavuje to i čas :) )

Napsal: stř 24.06.2015 10:42
od Francis
MattyX: Máme stejné komponenty a stejné zkušenosti.

Napsal: stř 24.06.2015 16:27
od Alex89
Čekám na cenu toho Brembo kitu - vepředu 4 píst a 320 kotouč a vzadu taky 4 píst kotouč teď nevím :-)

Jinak dneska nahazujeme nové řízení vč. nových tyček.

Napsal: stř 24.06.2015 16:38
od MattyX
4 písty na předek je nic moc, když už za to chceš dát takové peníze, tak do 6 pístu ;) 4 pístek nemá zase o tolik větší desku než jednopístek z M3 :-/

Napsal: stř 24.06.2015 19:13
od Alex89
Ono ten přední kit má větší průměr pístků než ten zadní.

Nechal jsem nacenit i ten 6 pístek, ale nevím nevím jestli ho dostanu do 17". Spíše jen ze zvědavosti, protože to bude cenový nesmysl podle mě.

Nicméně ten 4 pístek od Bremba není špatnej. Mám ho vlastně na daily car v čistě silničním nepískavém setupu z výroby a brzdí slušně. Auto má tak 1520 kg.

Na Nordu začal lehce vadnout až na sjezdu z Adenau (neměl jsem ještě závodní kapalinu). Ostatně ještě jsem nenarazil na sériové brzdy, které by to tam daly :D .

Napsal: úte 30.06.2015 09:48
od MattyX
Tak co novýho ? :)

Napsal: úte 30.06.2015 21:02
od Alex89
Neznáte nějaké solidní pevné silentbloky na diff, převodovku a motor?

Teď nic moc. Čekáme na díly - brzdy, výfuk.

Navíc od zítřka týden dovolená :D

Napsal: úte 30.06.2015 21:52
od MattyX
A co nakonec teda za brzdy? A výfuk ? :)


Na difec mám všechny tři od strongflexu za 1100,- v 80Sh tvrdosti, ty tvrší bych tam nedával...

pod motor můžeš dát tohle peklo...

Obrázek

ale připrav se na to, že auto se bude dost třepat a hlavně se začnou povolovat šroubečky a matičky, co by jsi nevěřil, že se mohou samovolně povolit :D

kus za 2000,-


Pod převodovku nemají... ale leží mi v regále silonový špalíčky co jsem měl pod převodovkou a dal jsem je pryč :) Dají se použít motorové siláče ze staré škodovky - jsou masivnější a výškou sedí :)

Napsal: stř 01.07.2015 01:28
od koki

Napsal: stř 01.07.2015 07:50
od MattyX
už vidím tu zubní sklovinu na sračky :D

Napsal: stř 01.07.2015 22:11
od Alex89
Stále čekám na diferák, uvidím podle toho, jak se bude chovat podvozek.

Nicméně motor, převodovka a diferák budou dělat hrozné věci, to pevné uložení by bylo ku prospěchu.

Úplně se mi nechce mít pak převodovku na místě spolujezdce :D

Napsal: pon 06.07.2015 21:39
od Totic
Ještě k tomu odlehčení co karbonová kapota a/nebo blatníky popř. ty coupé hliníkový dveře. Má to cenu za ty prachy?
Možná ještě škoda zrovna tady na tenhle zachovalej kousek a lak.

Napsal: pon 06.07.2015 22:31
od MattyX
v poměru cena výkon se tyhle nesmysly řeší až tehdy, jestli Brno zajedeš za 2:18 , nebo za 2.18,5 :lol: a navíc máš potom škaredý auto, většina těch věcí je vlnitých a nepasují ;)

Napsal: pon 13.07.2015 12:17
od Alex89
Po krátké dovolené pokračujeme.

Dorazil konečně samosvor nastavenej na 6.5 kilo s poměrem 3.43 a po renovaci.

Jinak začala akce Mishimoto a stala se nám menší nehoda s převodovkou :D

Napsal: pon 13.07.2015 12:20
od Alex89
Ohledně těch "karbonových" dílů. Jsem stejného názoru jako Matty.

Budu mít auto čistě na zábavu a honit vteřinky nebudu. Navíc auto bude na značkách a tyhle díly obvykle homologované nejsou.

Napsal: stř 15.07.2015 12:14
od Alex89
Tak akce Mishimoto pokračuje.

Musíme vyrobit spodní držáky a bohužel překopat celý předek. Otevřenému sání jsem se chtěl vyhnout, ale sériové už se tam nevejde :( .

Přiznám se, že mě zákaznické centrum Mishimoto hodně naštvalo. Vykládali, jak je to celé OEM. Přitom tam vlastně nepasuje vůbec nic...

Napsal: stř 15.07.2015 18:56
od koki
tj k vzteku, poslal bych jim to zpátky! Dával jsem chladič NIS 60623A | NISSENS 17111728907 za cenovku cca 2 500,- s DPH a zatím dobrý. Originál se dával BEHR-HELLA

Napsal: čtv 16.07.2015 11:32
od MattyX
Tak ono mishimoto je jasný kde se vyrábí, tak to se není čemu divit, ze to nepasuje :-D

Napsal: stř 22.07.2015 12:24
od Alex89
Řeším stále ty brzdy. Práce se docela táhnou a auto bude hotové tak v listopadu.

Nemá asi smysl dělat nějakou drahou zástavbu brzd i kvůli zimě.

Jdou nasadit třeba brzdy z E46 M3? Nebo jsou z M3 E36 lepší varianta?