
A zahřátej motor potřebuješ tak jako tak - měřit na studeno by neprošlo nic...
 . Zbytek je tuning po česku, tedy Euro 4 - DPF = skoro legální Euro 3.
. Zbytek je tuning po česku, tedy Euro 4 - DPF = skoro legální Euro 3.nechapu tu otázku, čistění stojí 5000kč, dpf se vymontuje, naleje se specialni vodička, necha pusobi, pak se to cely vyplachne a je to zase jako novy, další možnost ja zavíst DPF do firmy kde ti ho vyčistí a nebo ti ho vypečou v peci, vždy je cela akce kolem 5000kč s prací, takže zanedbatelna částká při provozu naftovyho motoru, ale vím že vše funguje jak má.Joshuax píše:Jo to "vycistis", to je asi ten zasadni problem, no ni ?Proc by to stalo takovej ranec, kdyzy to slo takhle lehce "vycistis"... Na netu je to samej koumes, ale to abych uzavrel dalsi 3 zivotni pojistky, kdyz se na to divam
 
  poraďte mi kerej benzin mi dá takovej výkon a krouťák a nízkou spotřebu nafty a možná začnu přemýšlet i o benzinu .. díky.. vlastně je to teď i aktuální
 poraďte mi kerej benzin mi dá takovej výkon a krouťák a nízkou spotřebu nafty a možná začnu přemýšlet i o benzinu .. díky.. vlastně je to teď i aktuální  ps než něco koupím mám na ježdění 2x e46 330d 1x eu3 a 1x eu4 co hulí jak piče a e28 524td taky hulí ... černu zdar.
 ps než něco koupím mám na ježdění 2x e46 330d 1x eu3 a 1x eu4 co hulí jak piče a e28 524td taky hulí ... černu zdar. )
 )Hele nedělej mi v tom hokej... já už to beru tak, že 98 % bordelu prostě vysublimuje a tím pádem DPF jsou funkční a ospravedlnitelná udělátka.JaraX píše:nezmizí ale shoříZdenda530d píše:Týýý jo, 98 procent prostě zmizí.
OK v tom případě máš/te naprostou pravdu. Volám na univerzitu ať tam přestanou lidem rvát do hlav ty hovadiny s fyzikálními zákony.
Díky za osvětuuž je mi vše jasný.