Stránka 5 z 5

Napsal: pon 21.02.2011 16:05
od jiriik
Zaleží taky hodně na tom, jak kdo auto zahřivá... pokud jak píšete jede někdo těch 8-10km a lechtá při tom pořád volnoběh, tak se mu to zahřeje později, než ten kdo jede kolem 2000 až 3000 ot/m...Není to tak ?Já s mojí 530d, když mám auto studené... hlavně ted v mrazech, tak nepřesáhnu 2000 ot. dokud se mi to nezahřeje... a to je cca těch 10km.Zaleží jestli se pohybuji ve městě, kde porád brzdím a auto lechtá ten volnoběch a nebo jedu po okrskách, kde jedu na nějakých 1500 až 2000 ot. a auto se zahřeje podstatně rychleji. Ještě mi v zahřání motoru pomahají žaluzie v masce :D Dokud se mi to nebude přehřívat a vařit, tak nic řešit s termostatem nebudu, protože si myslím, že toto je uplně normální doba na zahřání.

Napsal: pon 21.02.2011 17:04
od ruza2
Hele ty žaluzie má každá e39 530d?Ještě bych potřeboval poradit,kde je pojistka a relé webasta.Díky.

Napsal: úte 22.02.2011 01:28
od jiriik
ruza2 píše:Hele ty žaluzie má každá e39 530d?Ještě bych potřeboval poradit,kde je pojistka a relé webasta.Díky.


Hele to netuším, protože mám E60, ale myslím, že každá to nemá, protože i u E60 to neni u každé...víc ti nepomůžu :-)

Napsal: úte 22.02.2011 15:01
od ruza2
Ahoj.Tak jsem se byl dneska projet.Teplota ta venku podle čidla -9C,okruh 25km,a ručička vylezla tak max k té ptvní čárce před půlkou (e39 530dA),když jsem přijel dom,tak hadice od webasta ohřátý stejně jak na motoru (webasto mi nechodí),ta spodní hadice co jde z chladiče do pumpy o něco studenější.Tak je asi jasny že budu kupovat noví termostaty.Napadlo mě přiškrtit jednu hadici od webasta,ale jak jsem koukal,dělá to tam okruh.Nebo je to možné?

Napsal: úte 22.02.2011 20:12
od cmelak
ruza2 píše:Hele ty žaluzie má každá e39 530d?Ještě bych potřeboval poradit,kde je pojistka a relé webasta.Díky.


Dej na masku karton z krabice a mas zaluzie vyreseny :lol:

Napsal: čtv 24.02.2011 12:44
od ruza2
Zdravím.Ohledně těch termostatů.Co říkáte na značku BEHR?Oba stojej 1500kč.

Napsal: úte 05.08.2014 18:40
od Kelvin
Zdravim

mam dotaz auto se mi zacalo prehrivat pokud jedu do kopce, jinak topi.klimatizuje a jinak drzi teplotu jak ma.

popisu situaci.

po prve jsem jel po blbe silnici se zarazenou dvojkou otacky volnobeh-na plyn jsem neslapal fakt hnusna silnice mirne do kopce, rucicka vylezla skoro do 3/4,jel jsem sam.

po druhe tento vikend Makov na ctverku do kopcu pod plynem 60-80km/h i se spustenou klimou a rucka s pulky vylezla na 3/4 presne, auto plny.

mam v planu vymenit termostat a pumpu, je otazka jestli nebude spatny treba neco jinyho, kdyz se motor prehreje mel by se pustit ventilator a naporem vzduchu chladit,a to se asi nedelo, byl by to hukot a nic jsem neslysel.
Taky jestli se to muze v techhle situacich prehrivat, ten ventilator je tam spis na situace kdy popojizdite v kolone, motor se turuje, ale jedete krokem.

E39 525i/M54B25

Diky za rady.

Napsal: úte 05.08.2014 22:08
od Lucifer
To co popisuješ vypadá na zarostlej chladič

Napsal: úte 05.08.2014 22:15
od Honzek525
Souhlasím s Luciferem, nedávno jsem na svojí e39 530Da čistil chladiče, nikdo to snad nikdy nedělal, byli hrozně zarostlý, muchama, listím, mazutem. Po vyčištění auto lépe jede (zarostlý intercooler), a sahara spíná jen s klimou.