Stránka 5 z 7
Napsal: čtv 15.09.2011 11:37
od ThatsMe
Kolečko na vačce není na konusu, je to dovalené na krev, vačku si podržíš klíčem (27?), do šroubu dej kladivem, ať se vzpamatuje, a pak už jen svaly.

Než to dáš zpátky, odmasti radši ty dosedací plochy. Tohle kolečko sundat musíš, kvůli nastavení časování.
Napsal: čtv 15.09.2011 15:57
od radokrno
ThatsMe píše:Kolečko na vačce není na konusu, je to dovalené na krev, vačku si podržíš klíčem (27?), do šroubu dej kladivem, ať se vzpamatuje, a pak už jen svaly.

Než to dáš zpátky, odmasti radši ty dosedací plochy. Tohle kolečko sundat musíš, kvůli nastavení časování.
no musim pokud bude kolečko už jednou měněné tak nemusiím pokud jsem si řetěz nerozpojil a udělal na nom znbačku a stejnou značku jsem protahl až na kolo vačky?
třeba tam bude na jedné straně vůle ,ale to poznám až to nasadim a přiložim přípravek.pravítko.potom budu muset kolo povolit a pootočit vačkou??

Napsal: čtv 15.09.2011 20:06
od ThatsMe
Když to máš rozdělané, tak už to seřiď. I předvstřik. Není to nic složitého a je to znát...
Napsal: pát 16.09.2011 08:54
od ViktorDDD
keď to všetko zložíš, tak kolík do zotrváku a nastaviť vačku podľa pravítka, áno robí sa to tak že povolíš a pootočíš vačkou, predvstrek podľa odchýlkomera a najlepšie by bolo nastaviť aj dávku paliva aby to bolo 100%
Napsal: pát 16.09.2011 12:12
od radokrno
beny-maser píše:ten čep je tam na závit, o kolečka se moc nestarej ať to pak dáš dohromady, čím míň to budeš rozebírat tím líp se ti to pak bude skládat
tak vodící lišta je venku ten čep je tam a drží,závit strženej neni.
ale lišta je prasklá na spodní straně,tedy od hlavy k bloku-na dolní hraně.
Klouže řetěz po tý dolní hraně neustále?
Ona ta voidící lišta je trochu vydřená od řetězu a ten spodek je právě prasklej,mohlo mi toto způsobovat chrastění?protože řetěz mi přijde ok i to kolečko a podle lišt napínacích je to v pořdku a důvod pro komplet výměnu nevidim.
napínací lišta je drobně lízlá od řetězu,ale na víměnu to neni,neni ani hranka od řetězu na tom plastu.
Jde mi o to proč mi to začlo před časem chrastit při vedrech a zda-li to může dělat tato vodící lišta.A proč ta lišta teda dole praskla?
Napsal: pát 16.09.2011 14:20
od ViktorDDD
tú prasknutú lištu samozrejme vymeň, a keď je to už rozobraté tak by bola blbosť nedať nové reťaze, totiž aj keď na nich nevidno ale trochu sú už vyťahané a keď to zložíš tak budeš každú chvíľu nastavovať vačku a predvstrek, s novými reťazmi bude na nejaký čas kľud
Napsal: pát 16.09.2011 16:13
od beny-maser
ViktorDDD píše:tú prasknutú lištu samozrejme vymeň, a keď je to už rozobraté tak by bola blbosť nedať nové reťaze, totiž aj keď na nich nevidno ale trochu sú už vyťahané a keď to zložíš tak budeš každú chvíľu nastavovať vačku a predvstrek, s novými reťazmi bude na nejaký čas kľud
nevidím jedinej rozumnej důvod, proč ho pořát nutíte do výměny rozvodů, když s tím nemá žádné zkušenosti a jemon si naběhne. Pro někoho kdo ten motor měl už pětkrát rozebranej je to práce o ničem, ale pro někoho kdo na tom poprvé mění doma ve stodole těsnění podhlavou a nemá na to pořádnej vercajk je to maturita jak hovado. Nevidím jedinej důvod proč by si začátečník měl rozes... celý auto, když chce vyměnit těsnění pod hlavou.
Pokud ty lišty nejsou vydřený není potřeba ten rozvod měnit. Chrastění mohlo být klidně z venku od pohonu plochýho řemene(jedno z ložisek)
Poškozenou lištu kup samozřejmě novou. Když nebudeš hejbat s rozvodama tak máš alespoň jistotu že to nastartuješ pokud nastavíš správně vačku a to není zase tak těžký. Doporučuju udělat přípravek z plocháče na vačku. Vytahaností řetězu se nezabejvat a přípravek nepodkládat. Já to taky neřešil a jezdí to jak bejk a motor má najeto 400tis.
Napsal: pát 16.09.2011 16:40
od radokrno
beny-maser píše:ViktorDDD píše:tú prasknutú lištu samozrejme vymeň, a keď je to už rozobraté tak by bola blbosť nedať nové reťaze, totiž aj keď na nich nevidno ale trochu sú už vyťahané a keď to zložíš tak budeš každú chvíľu nastavovať vačku a predvstrek, s novými reťazmi bude na nejaký čas kľud
nevidím jedinej rozumnej důvod, proč ho pořát nutíte do výměny rozvodů, když s tím nemá žádné zkušenosti a jemon si naběhne. Pro někoho kdo ten motor měl už pětkrát rozebranej je to práce o ničem, ale pro někoho kdo na tom poprvé mění doma ve stodole těsnění podhlavou a nemá na to pořádnej vercajk je to maturita jak hovado. Nevidím jedinej důvod proč by si začátečník měl rozes... celý auto, když chce vyměnit těsnění pod hlavou.
Pokud ty lišty nejsou vydřený není potřeba ten rozvod měnit. Chrastění mohlo být klidně z venku od pohonu plochýho řemene(jedno z ložisek)
Poškozenou lištu kup samozřejmě novou. Když nebudeš hejbat s rozvodama tak máš alespoň jistotu že to nastartuješ pokud nastavíš správně vačku a to není zase tak těžký. Doporučuju udělat přípravek z plocháče na vačku. Vytahaností řetězu se nezabejvat a přípravek nepodkládat. Já to taky neřešil a jezdí to jak bejk a motor má najeto 400tis.
já to asi provedu tak jak píše beny-možná bych to dal,ale nemíním to posrat eště víc než to je ,,samozřejmě chci vyměnit to co je nutný,ale víc asi ne,nevim času dost,auto je v depozitu a už ted je tu dost věcí na zkouknutí.
to chrastění možná dělal i vodní pumpa,tedy konkrétně ložisko ,páč i když vodu honila tak o proti novýmu po zatřesení s ní chrastila hodně,opravdu hodně,ale to chrastění jsem samozřejmě po výměně vypustil páč jsem řešil to těsnění takže uvidíme až,nebo spíš když to složim-podotýkám ,že sám to neskládám,jsme dva páč v jednom bych to nedal,nezvedl bych hlavu a nestřhl(obrazně)pod ní řetěz k sobě,a už vůbec bych pak na tý sundaný hlavě nepovolil vstřiky a v jednom se hrozně bvlbě dělá a přeci kolega má víc motorových znalostí,sám vlastní 328 LPG kombi.
Napsal: pát 16.09.2011 18:43
od radokrno
lišta objednána 480 kč s dph
Napsal: stř 21.09.2011 20:49
od radokrno
hlava prasklá na 3 místech,,dvě prasklinky na vrchu jedna pod sedlem a to je zlý,,,raději bych sehnal nějakou jinou se zárukou .nevěděl by někdo
Napsal: stř 21.09.2011 21:26
od radokrno
jakou hlavu lze schánět z E-34 od jakého roku a z E-39 do kterýho roku?děkuji moc
Napsal: stř 21.09.2011 23:27
od radokrno
možnost koupě od člena karovab za 3000kč se zárukou 30 dní.je nejspíš z 39,je to možný použít?díky
Napsal: stř 21.09.2011 23:35
od oldaf
radokrno píše:možnost koupě od člena karovab za 3000kč se zárukou 30 dní.je nejspíš z 39,je to možný použít?díky
Záleží jaký máš sání, pokud hliníkový tak ti z E39 nepůjde. Můžeš použít i z opla 2,5td. A že ti do toho kecám, radši bych koupil celej motor a přehodil to, motor dneska koupíš komplet i za 5000kč třeba i s autem. Já teď koupil celý auto za 4000kč pojízdný, motor si jen vrní, auto je nabouraný z obou boků a zezadu. Motor je přehozenej rychlejc než se párat z hlavou, a vyhazovat peníze za hlavu a těsnění.
Napsal: stř 21.09.2011 23:49
od radokrno
oldaf píše:radokrno píše:možnost koupě od člena karovab za 3000kč se zárukou 30 dní.je nejspíš z 39,je to možný použít?díky
Záleží jaký máš sání, pokud hliníkový tak ti z E39 nepůjde. Můžeš použít i z opla 2,5td. A že ti do toho kecám, radši bych koupil celej motor a přehodil to, motor dneska koupíš komplet i za 5000kč třeba i s autem. Já teď koupil celý auto za 4000kč pojízdný, motor si jen vrní, auto je nabouraný z obou boků a zezadu. Motor je přehozenej rychlejc než se párat z hlavou, a vyhazovat peníze za hlavu a těsnění.
jojo taky mi to radili,ale já radši tak,a uvidim co je ok a co ne,budu vědít do budoucna,kde a co.

je to z E-34 95 tak to asi bude ok
Napsal: ned 25.09.2011 19:38
od radokrno
takže hlava přijde ve středu,půjde na magnetku na kontrolu rovinosti,
-jinak koupeno těsnění sání
-těsnění výfukové
-těsnění pod hlavu VR 3 díra 1,87,,sice mi bylo doporučeno 2 díra ,ale i po mírném zarovnání tam dám 3 díru
-nová pumpa
-nová visko
-jeden silentblok motoru
-těsnění víka
-nový chladič
a potom půjde čerpadlo na druhý přetěsnění 2500kč
víc už proto nelze udělat
Napsal: pon 26.09.2011 11:44
od ViktorDDD
takto aspoň budeš mať istotu že je všetko OK, keď kúpiš komplet motor tak nevieš či to nie je mačka vo vreci
môžeš dať teoreticky aj z e39 hlavu ale potom musíš dať aj sacie parohy tie čierne plastové lebo hliníkové tam nedopasuješ
Napsal: pát 30.09.2011 19:43
od radokrno
Zdravim
tak hlava nasazena..šlo to docela dobře až na to že mi rupnul jeden šroub na víku ventilů nad výfukovým potrubím...
vačka s přípravkem seděla,hydra jsem před tím vymačkal,ze 24 co jsem měl tak 15 jich šlo vymačkat a těch zbylích to nešlo ani tuk...dal jsem tam ty které vymačkat šlo...
lišta vodící tam je...
zítra zbytek okolo hlavy atd
jen eště nevim kam patří čidla na hlavě,jsou tam dva dvoukonektorový a jeden jednokonektorovej(myslím konektor s jedním a dvouma piny)
a kčemu jsou ,jejedno kde ty dva dvoupinový čidla jsou jestli je jeden v předu a jeden v zadu nebo obráceně...je tam jeden černej,žlutej,zelenej,kam kterej patří prosím?
nešlo mi povolit hliníkové víčko na kladce pro šroub k čerpadlu...dobrý nakonec jsem povolil...
ale mohu ted normálně to čerpadlo vytahnout ,nebo tam musim místoi hřídele čerpadla strčit něco,nevim co..??? díky moc za pomoc
Napsal: pát 30.09.2011 19:46
od radokrno
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... hed_parts/
tady jsou nakreslený 4 já mám jen tři a nevim kam patří ty dva dvou pinový,,kam kterej ten jednopinovej zhruba poznám podle délky kabliku ale ty dva nevim...jsem bukoun měl jsem si to zapamatovat..
Napsal: pát 30.09.2011 20:11
od radokrno
kdyb někdo věděl ...byl bych fakt moc rád...
jak s těma čidlama tak s tim čerpadlem

dik
Napsal: pát 30.09.2011 20:26
od ThatsMe
Na těch čidlech by měly být OEM kódy, tak to seřaď podle nich. Čidlo č. 6 mají jen auta s roletkama, jak psáno.
Když vyndáváš čerpadlo, měl bys kolečko zajistit stahovákem, který ho podrží na místě. Ono ale nemá kam utéct, tak to není nutné, ale musíš zaaretovat hydraulický napínák řetězů. Ještě doporučuju si čerpadlo před vytažením otočit perem nahoru, usnadní to zpětnou montáž.