
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34tds - voda kape přepadovou hadicí z expanzky ven z auta..
no musim pokud bude kolečko už jednou měněné tak nemusiím pokud jsem si řetěz nerozpojil a udělal na nom znbačku a stejnou značku jsem protahl až na kolo vačky?ThatsMe píše:Kolečko na vačce není na konusu, je to dovalené na krev, vačku si podržíš klíčem (27?), do šroubu dej kladivem, ať se vzpamatuje, a pak už jen svaly.Než to dáš zpátky, odmasti radši ty dosedací plochy. Tohle kolečko sundat musíš, kvůli nastavení časování.
třeba tam bude na jedné straně vůle ,ale to poznám až to nasadim a přiložim přípravek.pravítko.potom budu muset kolo povolit a pootočit vačkou??

tak vodící lišta je venku ten čep je tam a drží,závit strženej neni.beny-maser píše:ten čep je tam na závit, o kolečka se moc nestarej ať to pak dáš dohromady, čím míň to budeš rozebírat tím líp se ti to pak bude skládat
ale lišta je prasklá na spodní straně,tedy od hlavy k bloku-na dolní hraně.
Klouže řetěz po tý dolní hraně neustále?
Ona ta voidící lišta je trochu vydřená od řetězu a ten spodek je právě prasklej,mohlo mi toto způsobovat chrastění?protože řetěz mi přijde ok i to kolečko a podle lišt napínacích je to v pořdku a důvod pro komplet výměnu nevidim.
napínací lišta je drobně lízlá od řetězu,ale na víměnu to neni,neni ani hranka od řetězu na tom plastu.
Jde mi o to proč mi to začlo před časem chrastit při vedrech a zda-li to může dělat tato vodící lišta.A proč ta lišta teda dole praskla?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
nevidím jedinej rozumnej důvod, proč ho pořát nutíte do výměny rozvodů, když s tím nemá žádné zkušenosti a jemon si naběhne. Pro někoho kdo ten motor měl už pětkrát rozebranej je to práce o ničem, ale pro někoho kdo na tom poprvé mění doma ve stodole těsnění podhlavou a nemá na to pořádnej vercajk je to maturita jak hovado. Nevidím jedinej důvod proč by si začátečník měl rozes... celý auto, když chce vyměnit těsnění pod hlavou.ViktorDDD píše:tú prasknutú lištu samozrejme vymeň, a keď je to už rozobraté tak by bola blbosť nedať nové reťaze, totiž aj keď na nich nevidno ale trochu sú už vyťahané a keď to zložíš tak budeš každú chvíľu nastavovať vačku a predvstrek, s novými reťazmi bude na nejaký čas kľud
Pokud ty lišty nejsou vydřený není potřeba ten rozvod měnit. Chrastění mohlo být klidně z venku od pohonu plochýho řemene(jedno z ložisek)
Poškozenou lištu kup samozřejmě novou. Když nebudeš hejbat s rozvodama tak máš alespoň jistotu že to nastartuješ pokud nastavíš správně vačku a to není zase tak těžký. Doporučuju udělat přípravek z plocháče na vačku. Vytahaností řetězu se nezabejvat a přípravek nepodkládat. Já to taky neřešil a jezdí to jak bejk a motor má najeto 400tis.
já to asi provedu tak jak píše beny-možná bych to dal,ale nemíním to posrat eště víc než to je ,,samozřejmě chci vyměnit to co je nutný,ale víc asi ne,nevim času dost,auto je v depozitu a už ted je tu dost věcí na zkouknutí.beny-maser píše:nevidím jedinej rozumnej důvod, proč ho pořát nutíte do výměny rozvodů, když s tím nemá žádné zkušenosti a jemon si naběhne. Pro někoho kdo ten motor měl už pětkrát rozebranej je to práce o ničem, ale pro někoho kdo na tom poprvé mění doma ve stodole těsnění podhlavou a nemá na to pořádnej vercajk je to maturita jak hovado. Nevidím jedinej důvod proč by si začátečník měl rozes... celý auto, když chce vyměnit těsnění pod hlavou.ViktorDDD píše:tú prasknutú lištu samozrejme vymeň, a keď je to už rozobraté tak by bola blbosť nedať nové reťaze, totiž aj keď na nich nevidno ale trochu sú už vyťahané a keď to zložíš tak budeš každú chvíľu nastavovať vačku a predvstrek, s novými reťazmi bude na nejaký čas kľud
Pokud ty lišty nejsou vydřený není potřeba ten rozvod měnit. Chrastění mohlo být klidně z venku od pohonu plochýho řemene(jedno z ložisek)
Poškozenou lištu kup samozřejmě novou. Když nebudeš hejbat s rozvodama tak máš alespoň jistotu že to nastartuješ pokud nastavíš správně vačku a to není zase tak těžký. Doporučuju udělat přípravek z plocháče na vačku. Vytahaností řetězu se nezabejvat a přípravek nepodkládat. Já to taky neřešil a jezdí to jak bejk a motor má najeto 400tis.
to chrastění možná dělal i vodní pumpa,tedy konkrétně ložisko ,páč i když vodu honila tak o proti novýmu po zatřesení s ní chrastila hodně,opravdu hodně,ale to chrastění jsem samozřejmě po výměně vypustil páč jsem řešil to těsnění takže uvidíme až,nebo spíš když to složim-podotýkám ,že sám to neskládám,jsme dva páč v jednom bych to nedal,nezvedl bych hlavu a nestřhl(obrazně)pod ní řetěz k sobě,a už vůbec bych pak na tý sundaný hlavě nepovolil vstřiky a v jednom se hrozně bvlbě dělá a přeci kolega má víc motorových znalostí,sám vlastní 328 LPG kombi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Záleží jaký máš sání, pokud hliníkový tak ti z E39 nepůjde. Můžeš použít i z opla 2,5td. A že ti do toho kecám, radši bych koupil celej motor a přehodil to, motor dneska koupíš komplet i za 5000kč třeba i s autem. Já teď koupil celý auto za 4000kč pojízdný, motor si jen vrní, auto je nabouraný z obou boků a zezadu. Motor je přehozenej rychlejc než se párat z hlavou, a vyhazovat peníze za hlavu a těsnění.radokrno píše:možnost koupě od člena karovab za 3000kč se zárukou 30 dní.je nejspíš z 39,je to možný použít?díky
jojo taky mi to radili,ale já radši tak,a uvidim co je ok a co ne,budu vědít do budoucna,kde a co.oldaf píše:Záleží jaký máš sání, pokud hliníkový tak ti z E39 nepůjde. Můžeš použít i z opla 2,5td. A že ti do toho kecám, radši bych koupil celej motor a přehodil to, motor dneska koupíš komplet i za 5000kč třeba i s autem. Já teď koupil celý auto za 4000kč pojízdný, motor si jen vrní, auto je nabouraný z obou boků a zezadu. Motor je přehozenej rychlejc než se párat z hlavou, a vyhazovat peníze za hlavu a těsnění.radokrno píše:možnost koupě od člena karovab za 3000kč se zárukou 30 dní.je nejspíš z 39,je to možný použít?díky

takže hlava přijde ve středu,půjde na magnetku na kontrolu rovinosti,
-jinak koupeno těsnění sání
-těsnění výfukové
-těsnění pod hlavu VR 3 díra 1,87,,sice mi bylo doporučeno 2 díra ,ale i po mírném zarovnání tam dám 3 díru
-nová pumpa
-nová visko
-jeden silentblok motoru
-těsnění víka
-nový chladič
a potom půjde čerpadlo na druhý přetěsnění 2500kč
víc už proto nelze udělat
-jinak koupeno těsnění sání
-těsnění výfukové
-těsnění pod hlavu VR 3 díra 1,87,,sice mi bylo doporučeno 2 díra ,ale i po mírném zarovnání tam dám 3 díru
-nová pumpa
-nová visko
-jeden silentblok motoru
-těsnění víka
-nový chladič
a potom půjde čerpadlo na druhý přetěsnění 2500kč
víc už proto nelze udělat
Zdravim
tak hlava nasazena..šlo to docela dobře až na to že mi rupnul jeden šroub na víku ventilů nad výfukovým potrubím...
vačka s přípravkem seděla,hydra jsem před tím vymačkal,ze 24 co jsem měl tak 15 jich šlo vymačkat a těch zbylích to nešlo ani tuk...dal jsem tam ty které vymačkat šlo...
lišta vodící tam je...
zítra zbytek okolo hlavy atd
jen eště nevim kam patří čidla na hlavě,jsou tam dva dvoukonektorový a jeden jednokonektorovej(myslím konektor s jedním a dvouma piny)
a kčemu jsou ,jejedno kde ty dva dvoupinový čidla jsou jestli je jeden v předu a jeden v zadu nebo obráceně...je tam jeden černej,žlutej,zelenej,kam kterej patří prosím?
nešlo mi povolit hliníkové víčko na kladce pro šroub k čerpadlu...dobrý nakonec jsem povolil...
ale mohu ted normálně to čerpadlo vytahnout ,nebo tam musim místoi hřídele čerpadla strčit něco,nevim co..??? díky moc za pomoc
tak hlava nasazena..šlo to docela dobře až na to že mi rupnul jeden šroub na víku ventilů nad výfukovým potrubím...
vačka s přípravkem seděla,hydra jsem před tím vymačkal,ze 24 co jsem měl tak 15 jich šlo vymačkat a těch zbylích to nešlo ani tuk...dal jsem tam ty které vymačkat šlo...
lišta vodící tam je...
zítra zbytek okolo hlavy atd
jen eště nevim kam patří čidla na hlavě,jsou tam dva dvoukonektorový a jeden jednokonektorovej(myslím konektor s jedním a dvouma piny)
a kčemu jsou ,jejedno kde ty dva dvoupinový čidla jsou jestli je jeden v předu a jeden v zadu nebo obráceně...je tam jeden černej,žlutej,zelenej,kam kterej patří prosím?
nešlo mi povolit hliníkové víčko na kladce pro šroub k čerpadlu...dobrý nakonec jsem povolil...
ale mohu ted normálně to čerpadlo vytahnout ,nebo tam musim místoi hřídele čerpadla strčit něco,nevim co..??? díky moc za pomoc
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... hed_parts/
tady jsou nakreslený 4 já mám jen tři a nevim kam patří ty dva dvou pinový,,kam kterej ten jednopinovej zhruba poznám podle délky kabliku ale ty dva nevim...jsem bukoun měl jsem si to zapamatovat..
tady jsou nakreslený 4 já mám jen tři a nevim kam patří ty dva dvou pinový,,kam kterej ten jednopinovej zhruba poznám podle délky kabliku ale ty dva nevim...jsem bukoun měl jsem si to zapamatovat..
Na těch čidlech by měly být OEM kódy, tak to seřaď podle nich. Čidlo č. 6 mají jen auta s roletkama, jak psáno.
Když vyndáváš čerpadlo, měl bys kolečko zajistit stahovákem, který ho podrží na místě. Ono ale nemá kam utéct, tak to není nutné, ale musíš zaaretovat hydraulický napínák řetězů. Ještě doporučuju si čerpadlo před vytažením otočit perem nahoru, usnadní to zpětnou montáž.
Když vyndáváš čerpadlo, měl bys kolečko zajistit stahovákem, který ho podrží na místě. Ono ale nemá kam utéct, tak to není nutné, ale musíš zaaretovat hydraulický napínák řetězů. Ještě doporučuju si čerpadlo před vytažením otočit perem nahoru, usnadní to zpětnou montáž.