Stránka 5 z 10
Napsal: pon 26.01.2009 19:47
od bmwfil
Pokud za studena při startu, tak možná žhavič...
Napsal: pon 26.01.2009 20:45
od tds
nejdřív udělej ten předvstřik a potom koukej na vstřiky.může to být žhavičem.
Napsal: pon 26.01.2009 21:01
od PetacekBE
ale mne to tak dělá za tepla - provozní teplota - ale jen lehce spíše takové rachtání - nedokáži to popsát slovy - to by bylo potřeba fakt někam hodit - na youtube anebo tam někde - a žhavičky to nevím při mrazech to chytá good
Napsal: úte 27.01.2009 13:47
od eric
PetacekBE píše:Takže dneska jsem byl z Bafákem v servisu se jen tak ptát na problémy co mi to dělá a prej to tlakování hadic je normální

- ale když sem mu řek že se mi ztrácí voda - za 14 dní co jsem doléval už jsem asi 1.5 cm pod ryskou v expanzce při studeném motoru,že by to teoreticky mohlo bejt tou pumpou - vodním čerpadlem. Jinak - prej ten rozvodovej řetěz na TDeSu je doživotní - prý je to ošetřeno tak aby ty rozvody byli doživotní - nevím co je na tom pravdy

Tady máš ohledně rozv.řetězů potřebné info,na doživotí není pokud to není myšleno stejně jako doživotní náplň v automatu,tj. než lehne popelem
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=60088
Napsal: čtv 29.01.2009 16:54
od PetacekBE
Takže dneska se mi protočili panenky co se týče auta. Byl jsem se jen tak okrajově ptát na díly kolik budou stát aby bylo vše co se týče motoru oki a zjistil jsem následující ceny kterí jsou bez DPH :
Oil filtr - 281 kč
Vzduchový filtr - 409 kč
palivový f. - 624 kč
kabinové f. - 1090 kč
olej - 7 ltr. - 1100 kč
viskosp. - 2600 kč
vstřiky - prej je tam jedna řídící tryska která má na sobě napojení čidlo které kontroluje stav jehly - ten stojí 3310 kč a ostatních pět po 1600 kč za kus. Takže celkem sečteno podtrženo : okolo 18500 kč - aby byl motor komplet v pohodě

Napsal: čtv 29.01.2009 19:05
od tds
Pozor ten řídící vstřik se nemusí kupovat celej pokud není k.o. stačí jen traska a ta je stejně drahá jako na těch ostatních 5. fitry jdou pořídit tak o 20% levněji tam se dá taky ušetřit.navíc vstřiky nejdříve nech zkontrolovat tj. nemusí být k.o. s těma tryskama ti borec dává do palice kus se pohybuje kolem 750,-Kč
Napsal: čtv 29.01.2009 19:42
od PetacekBE
mno cena trysky je prý okolo 720 kč... JJ přesně tak jak píšeš Ty
Mno ten řídící vstřik je na kterém válci a proč tam vůbec je ???? On řídí ty ostatní - a dává ŘJ nějaký data ???
Napsal: čtv 29.01.2009 21:37
od tds
jo v podstatě.dává data pro korekci předvstřiku.
Napsal: čtv 29.01.2009 22:33
od PetacekBE
Takže on by aji mohl být vadný ne ?
Když ten motor má problémy s tím předvstřikem.
Ještě bych se chtěl zeptat. Slouží víčko na expanzní nádržce pro odvzdušnění chladící soustavy ???
Ptám se proto že někdy když jedu jsou hadice měkké a někdy tvrdé. Je to individuální. Kámošův otec má TDeSo a má prasklé těsnění pod palicí a chová se mu to tak že jede v pohodě ale jak tomu trošku více šlápne tak mu to přestane topit,teplota vody vyletí na max teplotu a voda mu vyvře. Já takové problémy nemám - vůbec ne - esi to těsnění tam není už vyměněné

Napsal: pát 30.01.2009 01:16
od dzonnek
No jaxe tak divam na to tve auto co jsi koupil to bylo za hodne dobrou cenu ne?? Jako prvni cesta do servisu. Pokud chces nekoho kdo dela jen BMW je u prostejova. Mas to kousek a asi lepsi dat lidem co vi neco vic o tech autech a muzou ti poradit vice. Aby melo vubec cenu do toho sypat.
Napsal: pát 30.01.2009 09:17
od tds
PetacekBE píše:Takže on by aji mohl být vadný ne ?
Když ten motor má problémy s tím předvstřikem.
Ještě bych se chtěl zeptat. Slouží víčko na expanzní nádržce pro odvzdušnění chladící soustavy ???
Ptám se proto že někdy když jedu jsou hadice měkké a někdy tvrdé. Je to individuální. Kámošův otec má TDeSo a má prasklé těsnění pod palicí a chová se mu to tak že jede v pohodě ale jak tomu trošku více šlápne tak mu to přestane topit,teplota vody vyletí na max teplotu a voda mu vyvře. Já takové problémy nemám - vůbec ne - esi to těsnění tam není už vyměněné

pokud by byl vadný tak to nahlásí diag.jediná vada kterou jsem u tohoto vstřiku zaznamenal je to že teče nafta kolem toho drátku co do něj vede.u tebe jde o nastavení statického předvstřiku ten musí být na fest s tím počítá diag. pokud je jinak tak dává naftu úplně jinak něž.má což může mít za následek jako propálený píst a podobně.
Napsal: čtv 05.02.2009 21:56
od PetacekBE
Chlapci tak dneska jsem se dověděl že TDS jak e34 tak e39 mají řídící jednotku vstřikování a že se mohou napíchnout na PC což jsem nevěděl a za cenný info děkuji jednomu borcovi tady z klubu kterej je z KM jako já. Jinak. Chci se optat. Co se děje z motorem který má vadnou váhu vzduchu... Děkuji... A kde bych ji našel.
Napsal: pát 06.02.2009 00:32
od bmwfil
Takový motor kupříkladu netáhne, nebo chvíli táhne a pak jakobys zašlápl brzdu + může i kouřit.
Prostě zdaleka nemá standartní výkon.
No váha je takový černý trubkováleček co z něj vede kabel - je to jeden díl plastového sání... je pod boxem s filtrem...
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-13_0432/
díl č.1
Napsal: ned 08.02.2009 10:22
od PetacekBE
koukal jsem se dnes ráno na oleje na aukru a zarazili mne tyhle dva :
http://www.aukro.cz/item544264835_polos ... rlube.html
http://www.aukro.cz/item547401430_5w40_ ... litru.html
který z nich mám koupit ? Už ta cena....
Napsal: ned 08.02.2009 12:52
od bmwfil
No podle schválení ten druhý nevypadá zle, ale nikdy jsem o té značce neslyšel...
Napsal: ned 08.02.2009 13:36
od PetacekBE
No právě - je to schválené BMW ale též mne mate ten název toho výrobce

Napsal: stř 11.02.2009 16:44
od mdragon_cz
Ahojte lidi mam tez TDS, mam takovou pro me a meho dr na mazlika, zahadu.Kdyz najedu na cokoliv nebo do diry pravym prednim kolem auto neprijemne zavrza, tlumice novy, silenbloky novy, stabilizatory, kulaky tez...atd, snad vse na naprave a stale stejne neprijemne vrzani.Zkousel sem do kola kopnout, na testu tlumicu sem byl , na zvedaku sem zkousel ruzne pacit a bohuzel nemuzu prijit na to co by to mohlo byt.
Mate nekdo zkusenost nebo nejaky napad na co se podivat, nam uz dosly napady.
Dik
Milan
Napsal: stř 11.02.2009 22:12
od Holly
Pružiny??? Zkus to všecko promáznou, vem starej vyjetej olej s naftou, pumpičku na kola a pod tlakem to tam všude našplíchej, mohlo by to pomoct, může to být i v uložení pružin....
Napsal: úte 03.03.2009 20:39
od mdragon_cz
Zkousel sem , vse prostriknout ale naprd, fakt me to znici...

nevim co s tim, a a bych sel k do BMW servisu a oni mě to začli všechno měnit , to se mě moc nechce...
Dik za každej napad
Napsal: úte 03.03.2009 21:19
od Holly
Tak zajeď na geometrii, tam by ti mohli říct čím to je... občas se v tom i vyznaj...