Stránka 5 z 5
Napsal: pát 24.06.2011 14:53
od kamil525tds
pozdravujem kolegov z CZ,
tiez mam taky problem a myslim si, ze to sposobuje zodrate lozisko na klukovom hriadeli. Je tam jedno (myslim ze je druhe) na vymedzenie aj axialnej vole - pozri v ETK pri klukovom hriadeli.
Najazdil som uz na tom cca 50.000km - neriesim
Napsal: pát 24.06.2011 16:37
od Kail
Author to ložisko pokud se nepletu měnil,a klepe mu to pořád

.
Napsal: sob 25.06.2011 08:08
od Author
jo, vyměnil sem všechny lágry, ložisko na vstupním hřídeli, potom to malý v klice jak se do něj zasune vstupní hřídel z převodovky a pořád to samý
i když, teď jak je venku teplo tak mi přišlo, že už to neklepe, ale moc sem to nezkoumal abych nebyl nasranej
Napsal: úte 28.06.2011 08:58
od fubutomas
dela mi to uplne to samy.... nemam cas se tim zatim zabejvat,ale jak bude chvilka,tak zkusim sundat prevodovku a nastartovat to bez ni,abych ji uplne vyloucil... To same pak udelat s tou remenici,na to odzkouseni to nemuze vadit,kdyz nepujde altik a vodni pumpa

Napsal: úte 28.06.2011 10:30
od Author
to sem taky chtěl zkusit, ale starter drží v převodovce
Napsal: úte 28.06.2011 13:05
od fubutomas
Ajo,vidis to me nenapadlo,tak sundat prevodovku,dat starter a dat tam srouby a z druhy strany matky,jestli se tam vejdou.... protoze ten starter pokud si dobre pamatuju tam je danej prez blok motoru a az zavit je v prevodovce ne? a melo by to jit... a pak muzes na 100% vyloucit prevodovku,nebo motor

kazdopadne jsem doufal ze to bude bud to lozisko v prevodovce,nebo ten setrvak,ale kdyz to tady nekdo menil a dela mu to furt,to je divny.... leda ze by ten kdo menil ten setrvak daval starsi a ten by byl taky v hajzlu
Napsal: úte 28.06.2011 22:12
od Author
no myslim, že je přichcenej jen k převodovce, že krz blok ty šrouby nejdou,
ale možná už si to nepamatuju, jen vím, že sem to chtěl taky natočit bez převodovky a nic rozumnýho sem nevymyslel
vcelku otevřeš kapotu a budeš vědět
Napsal: pát 20.04.2012 08:41
od Pedro78
Ahojte
chcem pridať aj ja jednu skúsenosť mám sice opel omega 2,5tds ale motor je identický.
100 km od domu mi odišla vodna pumpa a príznaky boli identické ako tu už všetci spominali. Na volnobehu buchot a trasenie a ked som zvýšil otačky tak klud.
Ked mi to opravili tak som zistoval prečo sa všetko triaslo a podobne ...vrtula ktorá je pohánaná od čerpadla mala vôlu tym pádom bola vystredená . Pri vyžších otáčkach už to neako dostredovalo a zanikalo to.
V každom prípade po výmene vodnej pumpy totalny klud.
Napadlo ma či tie vybracie nejdu od vrtule .....???
Tolko moja skúsenosť

Napsal: ned 22.04.2012 13:14
od Kail
Já měnil vodní pumpu i Visco spojku...Pořád stejný.
Ale chtěl bych někdy vědět čím to bylo

Napsal: čtv 25.04.2013 10:30
od pesa84
zajímalo by mě zda se tento problém už vyřešil... ?? já od tý doby něco najel a vyměnil i spojku s ložiskem včetně setrváku a je to furt stejný, při rozjezdu se navýc celý auto klepe... už to moc neřeším, ale už de pouze o pryncip..
Napsal: čtv 25.04.2013 10:48
od Frax
mě to na 528 dělala visko spojka, bylo v píčí ložisko, protože se ulomil jeden list vrtule. Koupil jsem obojí nové a přestalo to