Stránka 5 z 6

Napsal: stř 11.01.2006 20:33
od adam
Baxon píše:to je ona.......................
presne neco takovyho jsem si predstavoval jako ideal na dovolenou, kdyz jsem jel do chorvatska s nissanem almerou 1,5 :-) hezky, hezky...

Napsal: stř 11.01.2006 21:49
od M3maniac
Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně :D

Napsal: stř 11.01.2006 22:23
od Hitman
M3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně :D
prosim te uz to neres, budes se s tim muset smirit :lol:

Napsal: stř 11.01.2006 22:40
od M3maniac
Hitman píše:
M3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně :D
prosim te uz to neres, budes se s tim muset smirit :lol:
s tím že si užíváš rychlé jízdy v sedmě za 9l se nikdy nesmířím :D lidi tady maj průměr 10 v 328mě to beru jako rozumné :D leda že máš kouzelnou e38mu :D

Napsal: stř 11.01.2006 23:14
od Slid
Já nechápu proč na tomto foru každej musí jezdit jak prase a za co největší spotřebu a ten co jezdí dle předpisu a za rádoby řečeno super spotřebu je tu pro smích......opravdu nechápu, nemluvím jen o tomto případu, ale celkově stačí pročíst forum kde se řeší spořeba, jak se řeší TDS nebo bengal je toho tu mraky.......:roll: Tady je spíš frajer co jezdí okresky průměr 150-160 a to je svížné za 15-16l a pak má zde ohlas.....Ale ten co jezdí 2.8 za 9l je posera co lehtá nohu a neví co je svižná jízda.....Tak a teď si vyslechnu :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv 12.01.2006 00:54
od Baxon
M3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně :D
jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlost :) ), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi :thumbsup:
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.

Napsal: čtv 12.01.2006 01:33
od M3maniac
Slid píše:Já nechápu proč na tomto foru každej musí jezdit jak prase a za co největší spotřebu a ten co jezdí dle předpisu a za rádoby řečeno super spotřebu je tu pro smích......opravdu nechápu, nemluvím jen o tomto případu, ale celkově stačí pročíst forum kde se řeší spořeba, jak se řeší TDS nebo bengal je toho tu mraky.......:roll: Tady je spíš frajer co jezdí okresky průměr 150-160 a to je svížné za 15-16l a pak má zde ohlas.....Ale ten co jezdí 2.8 za 9l je posera co lehtá nohu a neví co je svižná jízda.....Tak a teď si vyslechnu :lol: :lol: :lol:
Co to tu meleš? kdo mu tu píše že je posera??? já jen myslím že za 9l sedma moc svižně nejede...patrně narážka že jezdím jako prase byla na mě,tak ti odpovím asi takto...ano,mám rád rychlou jízdu,ale průměrnou spotřebu při mém každodenním ježdění mám 6,8l nafty ve volvu které váží cca 1,8tuny tak si spočítej jestli jezdím jako prase.A opakuju nikdy sem tu nikomu kdo jezdí jjen výhradně na spotřebu neřek že je posera,ale přiznám že si rád sem tam rejpnu do skauta,kterej snad na svém BC ještě nikdy neměl číslo 7,XX :D

Napsal: čtv 12.01.2006 01:36
od M3maniac
Baxon píše:
M3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně :D
jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlost :) ), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi :thumbsup:
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.
tak měl koktávku pokaženou,ta bere na dálku a poho jízdu do 6ti litrů nafty.Tchán jezdí každej rok na dovču do tater a když přijede tak mi ukazuje BC a tam je 4,8 :D

Napsal: čtv 12.01.2006 10:10
od Slid
M3maniac píše:
Slid píše:Já nechápu proč na tomto foru každej musí jezdit jak prase a za co největší spotřebu a ten co jezdí dle předpisu a za rádoby řečeno super spotřebu je tu pro smích......opravdu nechápu, nemluvím jen o tomto případu, ale celkově stačí pročíst forum kde se řeší spořeba, jak se řeší TDS nebo bengal je toho tu mraky.......:roll: Tady je spíš frajer co jezdí okresky průměr 150-160 a to je svížné za 15-16l a pak má zde ohlas.....Ale ten co jezdí 2.8 za 9l je posera co lehtá nohu a neví co je svižná jízda.....Tak a teď si vyslechnu :lol: :lol: :lol:
Co to tu meleš? kdo mu tu píše že je posera??? já jen myslím že za 9l sedma moc svižně nejede...patrně narážka že jezdím jako prase byla na mě,tak ti odpovím asi takto...ano,mám rád rychlou jízdu,ale průměrnou spotřebu při mém každodenním ježdění mám 6,8l nafty ve volvu které váží cca 1,8tuny tak si spočítej jestli jezdím jako prase.A opakuju nikdy sem tu nikomu kdo jezdí jjen výhradně na spotřebu neřek že je posera,ale přiznám že si rád sem tam rejpnu do skauta,kterej snad na svém BC ještě nikdy neměl číslo 7,XX :D
Bral jsem to spíše s humorem proto ty smailiky nak konci :D A nemluvil jsem jen o tomto příspěvku, ale jako celku na tomto foru, když si to projedeš tak to je všude něco a pořád se někdo do někoho naváží že se stím nedá jezdit a už vůbec ne předjíždět a takové řeči si kolikrát připadám když to čtu jako by se bavilo o hadrákách :D :D

Napsal: čtv 12.01.2006 10:38
od RuDoSh
Slid píše:Bral jsem to spíše s humorem proto ty smailiky nak konci :D A nemluvil jsem jen o tomto příspěvku, ale jako celku na tomto foru, když si to projedeš tak to je všude něco a pořád se někdo do někoho naváží že se stím nedá jezdit a už vůbec ne předjíždět a takové řeči si kolikrát připadám když to čtu jako by se bavilo o hadrákách :D :D
omfg... kdyz mi nekdo napise ze jezdi se 728 svizne za 9l tak protoze mam stejny motor vim, ze to neni svizne, ale predpisove....... to znamena ze to neni svizne..... ja jezdim v obci vzdy predpisove mimo obec tak max do 120-130 a na BC mam 10,5-11..... abych tam mel 9l tak bych musel bydlet tak na rovine (vsude kde se tady hnu je kopec :) )..... takze nejde o to jak jezdi.... verim ze se s tim da jezdit za 9l ale neni to svizna jizda...... chapes to uz? :-)

Napsal: čtv 12.01.2006 10:40
od krakatit
jo jak sem rikal se 740 se da jezdit za 9,9 ale ten styl jizdy je tak na hranici stylu jizdy se skodou 120

Napsal: čtv 12.01.2006 10:43
od Hitman
Baxon píše:
M3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně :D
jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlost :) ), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi :thumbsup:
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.
to je rozumna rec ;)

Napsal: čtv 12.01.2006 11:22
od Slid
RuDoSh píše:
Slid píše:Bral jsem to spíše s humorem proto ty smailiky nak konci :D A nemluvil jsem jen o tomto příspěvku, ale jako celku na tomto foru, když si to projedeš tak to je všude něco a pořád se někdo do někoho naváží že se stím nedá jezdit a už vůbec ne předjíždět a takové řeči si kolikrát připadám když to čtu jako by se bavilo o hadrákách :D :D
omfg... kdyz mi nekdo napise ze jezdi se 728 svizne za 9l tak protoze mam stejny motor vim, ze to neni svizne, ale predpisove....... to znamena ze to neni svizne..... ja jezdim v obci vzdy predpisove mimo obec tak max do 120-130 a na BC mam 10,5-11..... abych tam mel 9l tak bych musel bydlet tak na rovine (vsude kde se tady hnu je kopec :) )..... takze nejde o to jak jezdi.... verim ze se s tim da jezdit za 9l ale neni to svizna jizda...... chapes to uz? :-)
Já vím co je svižně a chápu to :D

Napsal: čtv 12.01.2006 17:05
od RedBaron
krakatit píše:jo jak sem rikal se 740 se da jezdit za 9,9 ale ten styl jizdy je tak na hranici stylu jizdy se skodou 120
Sedma je samozřejmě o nějaký to kilo těžší, ale chci říct, že jednou jedinkrát jsem s 540i udělal spotřebu 8,7 l / 100 km se čtyřmi lidmi a zapnutou klimou, a to na 22 km cestě, která klesá asi o 300 m v nadmořské výšce a klíčové je ani jednou nikde nezastavit a nenechat to blafat na volnoběh, akcelerovat jako v bavlnce, místo brzd kompletně používat motor a s velkou předvídavostí povolit plyn než dojedu do místa, kde bych normálně brzdil. Ale hlavní zásada je držet rychlost mezi 90-140 kmh, protože nad 150 a pod 90 to prostě žere a tyhle auta mají zpřevodování do rychla. Už nikdy se mi to nepodařilo zopakovat, protože jsem se o to už nikdy nepokoušel, je to na palici a je to víc o koukání na palubák než na cestu před sebe.

V poslední době ale s hrůzou zjiš?uju, že nakonec dělám stejný časy s 524td jako s 540i, protože mě brzdí provoz, ne akcelerace motoru. A když nakrásně předjedu, tak mě za dalších 200m uzemní další kamion v cestě. Jinak porovnání od cedule k ceduli Liberec-ČB s 524td za 2h 23m a spotřebou 7.1 l / 100 km, s 540iA za 2h 11m se spotřebou 10.7 l / 100 km. O tom, že akcelerace osmiválu je překrásná, hladká a neutuchající a že jde hlavně o pocit, asi není třeba diskutovat, stejně tak o tom, že je něco jiného valit si to 190 km/h s Vivaldim v changeru nebo poslouchat ten dýzlovej rachtl, jak se div nerozskočí při stálých 170 km/h a sledovat teploměr jestli už neruplo těsnění. Kdo má na V8, je to krásnej bonus a doporučuju ho všema deseti, já se k této třídě už bohužel neřadím :(

Napsal: čtv 12.01.2006 20:29
od Baxon
M3maniac píše:
Baxon píše:
M3maniac píše:Baxone věřím ti žes jel do chorvatska za 8,2.... ale to je 120-140 a pohoda,ale ne okresky svižně :D
jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlost :) ), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi :thumbsup:
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.
tak měl koktávku pokaženou,ta bere na dálku a poho jízdu do 6ti litrů nafty.Tchán jezdí každej rok na dovču do tater a když přijede tak mi ukazuje BC a tam je 4,8 :D
věř, že nebyla ani měsíc stará. u 90koňový oktávky dálnice kolem 140km/h s rakví na střeše a plně naložená, není už jízda na pohodu a opravdu mu palubák ukazoval kolem 7l.

Napsal: čtv 12.01.2006 20:44
od Baxon
RedBaron píše:
krakatit píše:jo jak sem rikal se 740 se da jezdit za 9,9 ale ten styl jizdy je tak na hranici stylu jizdy se skodou 120
Sedma je samozřejmě o nějaký to kilo těžší, ale chci říct, že jednou jedinkrát jsem s 540i udělal spotřebu 8,7 l / 100 km se čtyřmi lidmi a zapnutou klimou, a to na 22 km cestě, která klesá asi o 300 m v nadmořské výšce a klíčové je ani jednou nikde nezastavit a nenechat to blafat na volnoběh, akcelerovat jako v bavlnce, místo brzd kompletně používat motor a s velkou předvídavostí povolit plyn než dojedu do místa, kde bych normálně brzdil. Ale hlavní zásada je držet rychlost mezi 90-140 kmh, protože nad 150 a pod 90 to prostě žere a tyhle auta mají zpřevodování do rychla. Už nikdy se mi to nepodařilo zopakovat, protože jsem se o to už nikdy nepokoušel, je to na palici a je to víc o koukání na palubák než na cestu před sebe.

V poslední době ale s hrůzou zjiš?uju, že nakonec dělám stejný časy s 524td jako s 540i, protože mě brzdí provoz, ne akcelerace motoru. A když nakrásně předjedu, tak mě za dalších 200m uzemní další kamion v cestě. Jinak porovnání od cedule k ceduli Liberec-ČB s 524td za 2h 23m a spotřebou 7.1 l / 100 km, s 540iA za 2h 11m se spotřebou 10.7 l / 100 km. O tom, že akcelerace osmiválu je překrásná, hladká a neutuchající a že jde hlavně o pocit, asi není třeba diskutovat, stejně tak o tom, že je něco jiného valit si to 190 km/h s Vivaldim v changeru nebo poslouchat ten dýzlovej rachtl, jak se div nerozskočí při stálých 170 km/h a sledovat teploměr jestli už neruplo těsnění. Kdo má na V8, je to krásnej bonus a doporučuju ho všema deseti, já se k této třídě už bohužel neřadím :(
To je řeč jako víno.
RedBaron to vystihl přesně.
80% lidí tady si sotva koupí takovou základní věc, jako jsou třeba nový pneu, tak bych je chtěl vidět, jak si užívají krásně svižné jízdy s V8, ale budou brblat pořád do kola to stejný :)

Napsal: čtv 12.01.2006 21:07
od Pavel H
Hitman píše:

kdo tomu porad neveri tak ho rad svezu ;)

Ja chci svezt :D :D :D

Napsal: čtv 12.01.2006 22:53
od M3maniac
RuDoSh píše:
Slid píše:Bral jsem to spíše s humorem proto ty smailiky nak konci :D A nemluvil jsem jen o tomto příspěvku, ale jako celku na tomto foru, když si to projedeš tak to je všude něco a pořád se někdo do někoho naváží že se stím nedá jezdit a už vůbec ne předjíždět a takové řeči si kolikrát připadám když to čtu jako by se bavilo o hadrákách :D :D
omfg... kdyz mi nekdo napise ze jezdi se 728 svizne za 9l tak protoze mam stejny motor vim, ze to neni svizne, ale predpisove....... to znamena ze to neni svizne..... ja jezdim v obci vzdy predpisove mimo obec tak max do 120-130 a na BC mam 10,5-11..... abych tam mel 9l tak bych musel bydlet tak na rovine (vsude kde se tady hnu je kopec :) )..... takze nejde o to jak jezdi.... verim ze se s tim da jezdit za 9l ale neni to svizna jizda...... chapes to uz? :-)
óóó,díky kámo,konečně to někdo uvedl na pravou míru :D

Napsal: čtv 12.01.2006 22:59
od M3maniac
Baxon píše:
M3maniac píše:
Baxon píše: jasně to byla cesta na dovolenou (cestou jsem stejně vypláznul 100 eček za rychlost :) ), když jsem ji trochu proháněl, tak jsem tam byl kolem 11l. Ale příjemně mně překvapilo, že takový auto baštilo jen asi o litr, o litr a půl víc než ta oktávka 1.9tdi co jela s námi :thumbsup:
jen chci říct, že ta 728 je fakt příjemný auto. Můj názor je, že u sedmičky zas tolik nezáleží jestli zrychluje z 0-100 o vteřinu dvě rychleji. Pokud se budu chtít vážně vyblbnout, tak s něčím malým a vzteklým např. M3, ale ne třeba 740. Jen neberu řeči, že 728 je na hovno a jen jen 740 je super, od tabulkových teoretiků, toď vše.
tak měl koktávku pokaženou,ta bere na dálku a poho jízdu do 6ti litrů nafty.Tchán jezdí každej rok na dovču do tater a když přijede tak mi ukazuje BC a tam je 4,8 :D
věř, že nebyla ani měsíc stará. u 90koňový oktávky dálnice kolem 140km/h s rakví na střeše a plně naložená, není už jízda na pohodu a opravdu mu palubák ukazoval kolem 7l.
Baxon,neser mna :D měl bys vědět že fungl nový auto papá než se zajede tak o litr ,litr a půl víc..než si vše sedne :D jinak včera jsem celej den lítal v koktavce tdi 4x4 a za 5,8 :D na druhou stranu na octavku dat rakev je fakt nešikovný,ono to doopravdy chlastá o dost víc s ní.Myslím že do toho kufru vlezou klido pído 3 mrtvoly :D

Napsal: čtv 12.01.2006 23:08
od Hitman
Pavel H píše:
Hitman píše:

kdo tomu porad neveri tak ho rad svezu ;)

Ja chci svezt :D :D :D
tebe svezu rad :)