Stránka 5 z 5
Napsal: pon 13.01.2014 23:34
od Daudgen
To Killingman: Jo umím je rozdělat, myslím, že už ses s Caknakisem domluvil na nějakém termínu.
Pro ostatní: Ty fota, co jsem vložil jsou vyfoceny na krátký čas myslím na 1/500 nebo možná i na 1/1000 Jsou to V3 UHP. Žádný marker. Původní AE vyhodím a nahradím je V3 UHP. Pokud se nepletu po instalaci je v kroužcích v součtu přes 500 diod, ve dne se to dá používat naprosto pohodlně. Je to krásně vidět. Svítí to lépe nežli nové BMW. Foto ve dne na E53 nemám, pouze na E38
zde porovnání origo AE a V3 UHP na E53:
parametry fota:
CANON EOS 450d
f/5
1/500 sec.
ISO 100

Napsal: ned 04.05.2014 17:31
od Killingman
Aktuálně ujeto 9250km od koupě vozu. Vzhledem k tomu, že mi před garáží přistála E66 750Li tak z něj bude asi už jen weekend car
Update třetího příspěvku, po počátečních nemalých investicích jsou už všechny mušky vychytány

Napsal: čtv 12.02.2015 20:44
od Killingman
Drobný update:
Aktuální stav km 120.714km, na LPG ujeto tedy 18.326km, 40.9km/den při průměrné ceně LPG 17.21 Kč/l (ceny od 22.11.2013).
Průměrná spotřeba LPG 16.51l/100km, natankováno celkem LPG za 50.787 Kč. Náklady na 1km 2.84Kč, 116Kč/den
Pro porovnání: Při spotřebě benzínu 13.8 (což jsem měl) a průměrných cenách benzínu 35.39 Kč byly náklady 4.80Kč/km - tudíž úspora 1.96 Kč/km - tj celkem: 35.918 Kč úspora. Investice do LPG byla cca 35.000 Kč - po ujetí 18.000 km tedy začínám "vydělávat".
Je mi jasné, že dnešní ceny jsou jinde, ale stejně jako klesá cena benzínu, klesá i cena LPG. Aktuálně 28.90 vs 14.90 - tedy stále zhruba stejný rozdíl.
V rámci mimořádných servisů byla vyměněna vpravo vpředu prachovka. Jinak žádné další mimořádné výdaje...
Napsal: čtv 12.02.2015 20:54
od vlastnemec
Jsem na tom s e65 lépe jelikož jsem více ujel, ale já ty peníze co "vydělám" vrazím zpět do auta v podobě servisu, teď mám kompletně novej podvozek včetně řízení a naprostá bomba.
Napsal: čtv 12.02.2015 21:25
od Killingman
Mno s E66 jsem na tom taky jinak, ale to nepatří sem

Ročně 42.000km při spotřebě 13.1/100 lpg, 2.36 Kč/km...
Jelikož v podstatě nejvíc jezdím s 750iL tak nájezd na X5 hodně padá dolů a odpočívá v garáži na nabíječce, 1-2x týdně ji vytáhnu a projedu

Napsal: stř 01.04.2015 12:13
od Killingman
Tak dotázek - chystám se vyměnit svíčky. Má někdo nějaké reference? Našel jsem jakési BOSCH, ale jsou iridiovo-platinové a ty druhé dual-platinové. Cena je skoro stejná, jedny jsou Bosch 0 242 240 653 a ty druhé Bosch 0 242 235 776. Co tam dát? Je to jedno??
Napsal: stř 01.04.2015 17:07
od vlastnemec
Ahoj dej tam NGK, výměna dle BMW 100tis km, ale Ty jezdíš na plyn tak výměna po 50tis km.
Napsal: pon 13.07.2015 10:30
od Killingman
Napsal: stř 29.07.2015 11:25
od Killingman
Tak jsem si vyjel výbavu a tak špatný to není snad
http://tvpuls.wz.cz/BMW/bmwarchiv_de_ld77057.pdf
Jinak POKUD by někdo měl vážný zájem, tak je k mání - důvodem případného prodeje je vlastnictví druhého vozu - 750iL E66

Napsal: stř 29.07.2015 12:56
od Renda1966
Že bych jí vyměnil za mojí naftovou? Vždy jsem toužil mít hezký zvuk motoru. No tak mě podráždi cenou ať mám o čem uvažovat. Jak staré jsou měchy? co by mě teď čekalo za investici? má to závěs? Díky
Napsal: stř 29.07.2015 13:18
od Killingman
Vše co bylo děláno je na první straně (měchy přední vyměněny za original BMW nový v ceně 32.000 Kč 27.9.2013 při 99.000 km), cena je 349.000 a závěs to samozřejmě má

Dovolím si tvrdit, že žádná taková druhá vzhledem k výbavě v individualu po ČR nejezdí...
O investicích nevím, pokud bys chtěl top tak renovace-vyčištění kůže (u řidiče, vzadu je to jak nový) a po sklopení zrcátek se v 80% vrátí do původní polohy, ale to jsem neřešil
EDIT: Houby, investice - jsou potřeba zimní gumy - jsou k tomu samozřejmě original letní 20ky a pak original zimní 18ky a ty jsou fakt na vyhození
Napsal: stř 29.07.2015 13:32
od Renda1966
Killingman píše:Vše co bylo děláno je na první straně (měchy přední vyměněny za original BMW nový v ceně 32.000 Kč 27.9.2013 při 99.000 km), cena je 349.000 a závěs to samozřejmě má

Dovolím si tvrdit, že žádná taková druhá vzhledem k výbavě v individualu po ČR nejezdí...
O investicích nevím, pokud bys chtěl top tak renovace-vyčištění kůže (u řidiče, vzadu je to jak nový) a po sklopení zrcátek se v 80% vrátí do původní polohy, ale to jsem neřešil
EDIT: Houby, investice - jsou potřeba zimní gumy - jsou k tomu samozřejmě original letní 20ky a pak original zimní 18ky a ty jsou fakt na vyhození
To zní moc dobře, zimáky mám. co automat, nekope?
Napsal: stř 29.07.2015 13:36
od Killingman
Ne, to fakt nekope .-)
Automat je dělaný stejně jako měchy - 4.10.2013, 99.189km v ceně 18.000 Kč oprava rozvaděče + výměna všech náplní včetně rozvodovky a kardanu.
Upozorňuji, že zimáky tam jdou nejmíň 18ky, protože iS má vpředu velký kotouče a 17ky tam nenacpeš
Napsal: stř 29.07.2015 14:01
od Renda1966
Killingman píše:Ne, to fakt nekope .-)
Automat je dělaný stejně jako měchy - 4.10.2013, 99.189km v ceně 18.000 Kč oprava rozvaděče + výměna všech náplní včetně rozvodovky a kardanu.
Upozorňuji, že zimáky tam jdou nejmíň 18ky, protože iS má vpředu velký kotouče a 17ky tam nenacpeš
Pošli mi telefon a já zapřemýšlím a ozvu se.
Napsal: pon 03.08.2015 09:42
od Killingman
Tak to jsem si nasral do bot
Pro potencionální zájemce:
NE, za 200 ani když si to vezmete včera to neprodám
NE, za 250 ani když si to vezmete dneska to fakt neprodám
NE, za 300 ani když si to vezmete zítra to fakt neprodám
NE, není to kradený
NE, nenechám Vás v tom jen tak projet bez zájmu z Vaší strany
NE, nemůžete to řídit sami bez mé přítomnosti v autě pokud mi nedáte peníze
NE, nemůžete vzít 3-4 kamarády se kterýma to pojedeme projet bez toho aniž byste mi dali peníze
ANO, auto je v pořádku a nic nebouchá, neklepe, nekope
ANO, skutečně bylo děláno to co je zde v threadu uvedeno
ANO, opravdu to jezdí za 17l plynu
ANO, opravdu na prodej nespěchám a nemusím prodat za každou cenu
Opravdu mě některé reakce dostaly do kolen
Napsal: pon 03.08.2015 19:43
od vlastnemec
Počkej až Ti přijedou cikáni jako zájemci a manželka Ti bude mávat z okna a oba si budete myslet že už se neuvidíte. Takhle mi jeden známej popisoval jedny zájemce, když prodával e38, je pravda že e53 neni pro cigoše tak zajímavá. Hodně pevných nervů, všechno má svého kupce.