Stránka 5 z 6

Napsal: sob 24.10.2009 13:05
od tukan
tak zkusim a uvidim snad bych se měl dostat na brzdu před i po tak to sem pak dam co to udělalo

Napsal: úte 27.10.2009 10:54
od Speedy
Tak trochu napisu porovnani s jinym autem. Dal jsem sprint oproti E30 s M5 3,6motorem s cipem a jeli jsme uplne stejne vedle sebe. Vaha auta kolem 1180kg. Takze ten airbox s uravenou jednotkou ma smysl :-)

Napsal: sob 31.07.2010 23:38
od blesk666
stale to nikto nemeral na brzde?

Napsal: ned 01.08.2010 22:58
od Hyena
:blush:

Napsal: stř 04.08.2010 13:12
od cabal
Hyena píše::blush:

byls, nebo půjdeš? taky mě to zajímá :!:
co jsem viděl jak ti to jede ... mam skromny odhad

Napsal: stř 04.08.2010 16:10
od blesk666
neviem co to znamena ked sa pri tejto otazke Hyena cervena:-)

Napsal: stř 04.08.2010 17:46
od ThomasW201
taky jsem zvedavy. Na BIGu rad porovnam dobre zajetou seriovou 3.2ku s upravenou.

Napsal: stř 04.08.2010 19:43
od Hyena
No nebyl :oops: Na BIG nejedu, tak ti snad ukaze nekdo jinej, ze tyhle upravy MAJI smysl :wink:

Napsal: čtv 17.03.2011 00:04
od Hanz
i na babičku e30 M3 je k mání :-)

Napsal: čtv 17.03.2011 02:23
od blesk666
pekne prevedenie na tu E30 M3

Napsal: čtv 17.03.2011 13:36
od Samo
No najlepsie je sa na to vysrat a nechat to v povodnom stave bez tej vahy vzduchu a s tym karbon.sanim to tak akurat vezme krutak aj ps.Vlasna skusenost.

Napsal: pát 18.03.2011 18:29
od blesk666
samo: casto ano, ale uz su aj uspesne instalacie - byvala Nevrisova S50 s tym najazdila casy cca 13,3s na 400 m s komplet interierom co su kus lepsie hodnoty ako seriove dobre S52. Len musi byt samozrejem vsetko ok a odladit soft. Ale vsak sam vies

Napsal: pát 18.03.2011 19:41
od Samo
No ved viem teraz som celkom spokojny len skoda ze som nebol uplne na zaciatku na brzde.

Napsal: sob 05.05.2012 22:19
od Anton
Nemohl by někdo poradit, jak je nejlepší vyřešit přívod vzduchu do toho sání?
Já mám ten vzduchovej filtr jakoby za světlem a zdá se mi, že tam jde málo vzduchu, hlavně v malý rychlosti (od 50ti to už jede jak má). Napadlo mě tam dát AL trubku od podlahy, ale zase to bude v létě brát ten nejteplejší vzduch od silnice. A nádech do kapoty dělat rozhodně nechci. Nejde to nák nabastlit, aby to šlo přes ledvinky?

Napsal: ned 06.05.2012 09:05
od balda88
Buď udělej nasávájí kde proudí vzduch na brzdy nebo pokud nebudeš jezdit s autem v zimě když nejsou mohl tak bych vyndal mlhovky, místo nich koupil záslepky, do té jedné bych udělal díru na tu napojil rouru a přímo k sání.

Napsal: ned 06.05.2012 09:25
od Anton
balda88 píše:Buď udělej nasávájí kde proudí vzduch na brzdy nebo pokud nebudeš jezdit s autem v zimě když nejsou mohl tak bych vyndal mlhovky, místo nich koupil záslepky, do té jedné bych udělal díru na tu napojil rouru a přímo k sání.


Ta mlhovka je slušnej nápad. Náfuk k brzě mi napadnul jako první, ale bojim se abych tám právě nějak nenarušil to proudění vzduchu k brzdě :)

Napsal: ned 06.05.2012 10:00
od balda88
Anton píše:
balda88 píše:Buď udělej nasávájí kde proudí vzduch na brzdy nebo pokud nebudeš jezdit s autem v zimě když nejsou mohl tak bych vyndal mlhovky, místo nich koupil záslepky, do té jedné bych udělal díru na tu napojil rouru a přímo k sání.


Ta mlhovka je slušnej nápad. Náfuk k brzě mi napadnul jako první, ale bojim se abych tám právě nějak nenarušil to proudění vzduchu k brzdě :)


Tak to asi udělej místo těch mlhovek, protože bys musel ten náfuk na brzdu zaslepit aby to foukalo kam bys potřeboval. Někdě na fotce jsem viděl jak to někdo měl tu díru v té záslepce a vypadalo to zajímavě. Možná by nebylo udělat i přepážku mezi motorem a tim nasavim, kluci to maji taky docela dost udělaný tak na závodech.

Napsal: ned 06.05.2012 10:03
od Anton
balda88 píše:
Anton píše:
balda88 píše:Buď udělej nasávájí kde proudí vzduch na brzdy nebo pokud nebudeš jezdit s autem v zimě když nejsou mohl tak bych vyndal mlhovky, místo nich koupil záslepky, do té jedné bych udělal díru na tu napojil rouru a přímo k sání.


Ta mlhovka je slušnej nápad. Náfuk k brzě mi napadnul jako první, ale bojim se abych tám právě nějak nenarušil to proudění vzduchu k brzdě :)


Tak to asi udělej místo těch mlhovek, protože bys musel ten náfuk na brzdu zaslepit aby to foukalo kam bys potřeboval. Někdě na fotce jsem viděl jak to někdo měl tu díru v té záslepce a vypadalo to zajímavě. Možná by nebylo udělat i přepážku mezi motorem a tim nasavim, kluci to maji taky docela dost udělaný tak na závodech.


Odstinovat to budu určitě. Tenhle to má udělaný taky zajímavě :D
http://www.youtube.com/watch?v=XETjdN77qwE

Napsal: ned 06.05.2012 22:01
od LiborM
Ono je rozdíl, jestli máš, nebo nemáš váhu vzduchu,ale myslím, že na tom tvém není, což je podstatný rozdíl. Kdybys ju měl, musíš přívod řešit odspodu,ale´pokud ji nemáš, můžeš to vyřešit jako já.
Udělal jsem si z hliníkového plechu stínění teplého vzduchu v motorovém prostoru a přívod vzduchu jsem zachoval originál díl, který je zasunut do originál airboxu ,kde je vzduchový filtr ,pouze jsem ho lehce zařízl,aby nebyl opřený o šišku(green filtr),protože by to bylo jinak moc natěsno.
Přívod vzduchu je dostatečný, protože to bere od ledvinek.
Je to díl č. 11
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... cartridge/

Napsal: ned 06.05.2012 23:29
od Anton
Hele, ale ten hliníkovej plech se hned ohřeje a je tam na nic nebo ne ? Mekánik mi řikal, že by bylo lepší sehnat kostku polystyrenu, vytvarovat jí a něčim obalit.
Jinak ten přívod vzduchu vypadá nejrozumněji a nejefektivněji asi to taky tak udělám.