Stránka 4 z 11
Napsal: sob 20.06.2015 17:37
od Design
To je pravda už jsem to zaznamenal že open je na
Napsal: sob 20.06.2015 17:48
od pavproch
JJ, svor .... :lovestruck:
Napsal: sob 20.06.2015 18:16
od Francis
Svody ideálně z M3 E36 3.2
Mají díry na lambdy, jinak jsou shodné s 3.0.
Na M52/M54 motor k nim budeš potřebovat podložky mezi hlavu a svody a vybrousit vybrání v žebru převodovky.
Napsal: pon 22.06.2015 17:51
od Alex89
Francis píše:Svody ideálně z M3 E36 3.2
Mají díry na lambdy, jinak jsou shodné s 3.0.
Na M52/M54 motor k nim budeš potřebovat podložky mezi hlavu a svody a vybrousit vybrání v žebru převodovky.
Aha, tak ty tam dávat nebudu.
Napsal: pon 22.06.2015 17:54
od Alex89
Dneska konečně začínáme montovat

.
Podvozek se jeví zatím dobře. Žádné prkno.
Když jsme auto položili, nebyl problém s ním zacvičit. Začneme s nejměkčím setupem.
Napsal: pon 22.06.2015 22:13
od MattyX
Možná jsi si ten podvozek mohl vzít pro M3, aby jsi tam měl držák na dlouhou vzpěru stabíku

Na tu krátkou to bude taky dobrý, ale až budeš chtít větší grip, tak přejdeš na vzpěru na tlumič

Napsal: pon 22.06.2015 22:56
od Francis
Držák tyčky stabilizátoru se dá pořešit šroubovací objímkou.
Napsal: pon 22.06.2015 23:09
od MattyX
To je fakt, tady na tom coiloveru to pujde když tak dodělat

Napsal: úte 23.06.2015 17:49
od Alex89
Brzdy MOVIT na předek nakonec padly. Řeším teď, jak to vyřešit

...
Varianta č.1 - kit Brembo - cca 80 tis. Kč
Varianta č.2 - sehnat jeté brzdiče, nechat udělat držák, nový kotouč a destičky, jezdit můžu taky klidně za rok - cca 30 tis. Kč
Varianta č.3 - kit jiný než Brembo - cca 30 - 60 tis. Kč.
Brembo funguje, je vyzkoušený. Nemáte nějaké zkušenosti s jinýma výrobcema, jestli se to dá použít nebo je to zbytečné a nefunguje?
Napsal: úte 23.06.2015 18:02
od riman
Zkušenosti s nima nemám, já šel do e46 brzd, ale v nabídce jsem zahlédl 4 písty z Eva
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=146380 Podle mě má smysl buď ''levný'' upgrade ala brzdy E46 330i nebo M3 e36 s pořádnýma deskama, kde člověk nemusí moc laborovat, jak je namontovat nebo pak ozdkoušenou sadu přímo na auto (Brembo, D2, ..). Sázka do loterie můžou být brzdy od p, Kabátníka či jak se jmenuje, kde se dá sehnat hodně muziky za zajímavé peníze.
Napsal: úte 23.06.2015 18:19
od pavproch
K těm př. brzdám - 4pístky ///M performance s dimpled/slotted kotouči (340x30 a/nebo 370/30mm - "Sport Brakes" pro f22 resp. f30) by nestačily?
Mám na Z4 ty menší z f22 a spokojenost.....
Napsal: úte 23.06.2015 21:38
od Alex89
pavproch píše:K těm př. brzdám - 4pístky ///M performance s dimpled/slotted kotouči (340x30 a/nebo 370/30mm - "Sport Brakes" pro f22 resp. f30) by nestačily?
Mám na Z4 ty menší z f22 a spokojenost.....
Chci zůstat u 17" kola, tyhle bych tam nedal. Dostanu tam max 320 možná 330, ale to si nejsem jistý.
Napsal: úte 23.06.2015 21:57
od Francis
Pokud nebudeš jezdit vytrvalostní závody, plně postačí E36 M3 kotouče a brzdiče, do nich desky Hawk Performance Plus od MattyXe. Vyzkoušeno na vlastním autě, tam kde stock ATE pro M3 vadnou, tsm se HP+ teorve dostávají na provozní teplotu. Neutahá je ani sjezd Transfagarasanu nebo Transalpiny v Rumunsku, několik desítek km z kopce - brzdy aut ořede mnou jsem čmuchal v autě.
Napsal: úte 23.06.2015 22:36
od Alex89
M3 brzdiče jsou 2 pístek?
Napsal: úte 23.06.2015 23:31
od Francis
Jednopístek, ale velký průměr. Na hobby jízdu plně dostačující.
Víc pístků = víc potenciálních závad

Napsal: úte 23.06.2015 23:36
od MattyX
M3 jsou 60mm jednopístek, jezdím je i na E30 a tam je to až brutálně předimenzovaný
Můj tip je kotouč Z4M 345mm a na to šestipístek porsche (brembo), nebo si koupit AP Racing apod. když se naskytnou. poměr ceny výkon na předek do 30tis cca. Zadek 294*19 a na to m3 brzdič případně 4 pístek boxster/ap racing/ wilwood.
Dávat tam ten empaketovej 4 pístek je nesmysl pro Tebe a to: 1. váha brzdiče - macatý hlinikový hovádko

2. bych šel klidně do bezprachovkových brzdičů - mě se to zatím vyhýbá, ale kamarádovi se už utavily - nedá to vyšší teploty. Tak či tak bude nutnost do toho pořešit destičky už jen z důvodu, že ani OEM směsi se do vícepístkových brzdičů moc nedělají a za cenu origo máš "pure motorsport" , který fungují neskutečně

Není nad to zažívat na brzdách pravidelně 1,5G

Napsal: úte 23.06.2015 23:46
od MattyX
Jo a ještě bych se vyhnul performance 6 pístku z E90 atd. - jsou těžký jako litinovej jednopístek a rozměrově docela velký...

Napsal: stř 24.06.2015 03:13
od koki
Napsal: stř 24.06.2015 07:54
od BudVlad
Jednopístek = sliding caliper = víc problémů se zadřením posunu třmenu.
Pokud pravidelně měníš kapalinu, s pístama není problém.
Napsal: stř 24.06.2015 08:00
od BudVlad
Mám na autě 6 pístové performance (Brembo) a jsou lehčí než orig litinový. Rozměrově se vejdou in na 17’’ kola.