Ty foiie budou sice na fotkách, ale nebude průkazný jaký tam byly. To je na uvážení STKačka. Stejně jako gumy atd. Tam hrozí jen kontrola přímo před STK, neboť za hodinu už nikdo neprokáže že si je majitel po technické nevyměnil. Horší je měření folií PoliciiMisanek píše:Takže i folie nejsou neřešitelný problém nakonec? To by jsi mě potěšilhoran píše: Folie![]()
Jinak nějakého "technika", co by mi po vyjetí ven z stk lezl do auta, bych hnal tak svinským krokem do3,14če, že by i zapomněl jak se jmenuje![]()
Dále - mohl by mi někdo objasnit ty readiness kódy kterých je plný internet? U E39 m57 jsem nikde ani v Inpě, ani v ISTě takovéhle položky vůbec nenašel. Tak by mě zajímalo kde to jde dohledat, ví někdo?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Twin / Biturbo do E39 530d
Co tam ladil až to naladil ? Až v lokalitě toho kdo i dnes něco "přehlédne" někoho vyberou, tak už taky dělat nebude a bude koukat pořádně. On z toho měl, už jen to žes emise udělal a zaplatil. Kdyby ti řekl, že je nějaká chyba a nepůjde to, co by si potom asi tak naúčtoval. To že do nějaký cákneš a nic, neznamená že to projde všem a všude.Teddy píše:Nevím jaký máš zkušenosti ty. Tvoje argumentace mi přijde podobná politickým agitacím. Vše generalizuješ, ale opíráš se o obecný plky.
Já jsem dělal technickou před měsícem a půl. Při příjezdu do garáže měření se rozsvítila kontrolka emisí. Technik prohlásil, že to nemusí vadit. Šikula to ladil tak dlouho, než to naladil. Předpokládám, že žádná levá to nebyla. Nebylo to ani ze známosti, ani za peníze. Přede mnou 3/4 hodiny ladil starou pochcávku, než jí naladil.
Předloni jsem absolvoval náhodnou kontrolu emisí v Rakousku na dálnici. Byl jsem vyklepanej, protože jsem měl zaslepený EGR, vykuchaný DPF a svítily emise. Nakonec vše OK a odjížděl jsem.
To jsou moje reálný a nezkreslený zkušenosti.
Předloni v Rakousku nemuseli mít už možnost měřit i pevné částice. Tak jako to dřív nebylo u nás a myslím, že pořád není. Obecné plky je fajn pojem, lepší než fakta, že ?
Pokud budu argumentovat stejně jako ty, tak napíšu že v Rakousku nemusíš mít platnou STK, protože mě kontrolovali vše až po lékárničku, vest atd., ale STK měsíc propadlé se nevšimli. Jo prošlo mi to, ale nedělám z toho pravidlo že to prostě jde
Nemá smysl se dohadovat, neměříme si ptáky, ani se nehádáme čí táta má větší auto. Píšu své zkušenosti jaké mám, nebo jaké mají důvěryhodný známý, kolegové, obchodní partneři atd. Když k tomu přidám nové podmínky STK a emisí, s tím jaké mají být v budoucnu, vypadne mi z toho určitý názor na základě reálných zkušeností. Jestli máš zkušenosti jiné, jak píšeš, tak je máš. Ale nelze tím zpochybňovat zkušenosti někoho jiného, ani já netvrdím že kecáš a chováš se jak politik, který slibuje. Jistě se i do budoucna najde STK kde něco projde, ale jen do chvíle než dostanou flastr, po dalším flastru už nemusí být STK a končej. Těch dobrých STK už bude míň a míň.
Tuning "legálně" provozovaný jde obecně prostě do prd-le
Jo takhle, rozumím... Myslel jsem, že se to i eviduje někam do databáze, např. nějaké číslo kartičky k těm foliím atd...madmarty píše:Ty foiie budou sice na fotkách, ale nebude průkazný jaký tam byly. To je na uvážení STKačka. Stejně jako gumy atd. Tam hrozí jen kontrola přímo před STK, neboť za hodinu už nikdo neprokáže že si je majitel po technické nevyměnil. Horší je měření folií PoliciiMisanek píše:Takže i folie nejsou neřešitelný problém nakonec? To by jsi mě potěšilhoran píše: Folie![]()
Jinak nějakého "technika", co by mi po vyjetí ven z stk lezl do auta, bych hnal tak svinským krokem do3,14če, že by i zapomněl jak se jmenuje![]()
Dále - mohl by mi někdo objasnit ty readiness kódy kterých je plný internet? U E39 m57 jsem nikde ani v Inpě, ani v ISTě takovéhle položky vůbec nenašel. Tak by mě zajímalo kde to jde dohledat, ví někdo?
Nicméně taky jsem už zaslechl nějaké zvěsti o neustálém kroužení fízlů u určitých STK. Co je na tom pravdy netuším..
Jinak s měřením propustnosti jsem se u policajtů ještě popravdě nesetkal a doufám že ani nesetkám, poněvadž při mé povaze by mi asi hned odstavili auto z důvodu závažné technické závady. Tahle jejich pravomoc, které budou milerádi zneužívat v okamžiku kdy se člověk začne bránit, je fakt dost na hovno
-
Darkstar96
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
-
Darkstar96
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
Hele mistře... to ti po pár letech tady dojde, že řešením je koupit auto s výkonem, který požaduješ
. Vydávat se cestou tebou zvažovaných úprav je pro šikovného hračičku se spoustou času a nebo mít dostatečnej polštář k nasypání do stařičké E39 u někoho.
Tvou výhodou je, že nejsi na Dacia klubu a i auta od 200kW vejš koupíš u této značky továrně
Tvou výhodou je, že nejsi na Dacia klubu a i auta od 200kW vejš koupíš u této značky továrně
Tak koukam, že už ustupuješ z těch svých všeobecných tvrzení jako že už to nikde nejde apod. Ani se nedivim. Neříkám, že nepřitvrdili, ale zase z toho nedělej strašáka.madmarty píše: Co tam ladil až to naladil ? Až v lokalitě toho kdo i dnes něco "přehlédne" někoho vyberou, tak už taky dělat nebude a bude koukat pořádně. On z toho měl, už jen to žes emise udělal a zaplatil. Kdyby ti řekl, že je nějaká chyba a nepůjde to, co by si potom asi tak naúčtoval. To že do nějaký cákneš a nic, neznamená že to projde všem a všude.
Předloni v Rakousku nemuseli mít už možnost měřit i pevné částice. Tak jako to dřív nebylo u nás a myslím, že pořád není. Obecné plky je fajn pojem, lepší než fakta, že ?Tak nemám jedno auto a nemám ho měsíc. Řešil jsem už na autech hodně věci ve spojitosti k STK a emisím. Rozdíl který nastal letos je hodně velký. Zkušenosti v DE i v Rakousku. Tak jako si tě zastavěj musíš umožnit přístup ke konektoru, aby se napojili do auta, můžou se připojit lištu s palivem zda nejezdíš na červenou naftu...
Pokud budu argumentovat stejně jako ty, tak napíšu že v Rakousku nemusíš mít platnou STK, protože mě kontrolovali vše až po lékárničku, vest atd., ale STK měsíc propadlé se nevšimli. Jo prošlo mi to, ale nedělám z toho pravidlo že to prostě jdeVím, že ve většině případu to prostě nejde
Nemá smysl se dohadovat, neměříme si ptáky, ani se nehádáme čí táta má větší auto. Píšu své zkušenosti jaké mám, nebo jaké mají důvěryhodný známý, kolegové, obchodní partneři atd. Když k tomu přidám nové podmínky STK a emisí, s tím jaké mají být v budoucnu, vypadne mi z toho určitý názor na základě reálných zkušeností. Jestli máš zkušenosti jiné, jak píšeš, tak je máš. Ale nelze tím zpochybňovat zkušenosti někoho jiného, ani já netvrdím že kecáš a chováš se jak politik, který slibuje. Jistě se i do budoucna najde STK kde něco projde, ale jen do chvíle než dostanou flastr, po dalším flastru už nemusí být STK a končej. Těch dobrých STK už bude míň a míň.
Tuning "legálně" provozovaný jde obecně prostě do prd-le
Jo a to o čem jsem psal.... nevim to úplně přesně, protože jsem mu jen trochu koukal přes rameno. Technik začal tím, že smazal všechny závady kolem emisního systému. Něco šlo a něco nešlo. Naštěstí říkal, že reálný měření je v pořádku. Párkrát prošlápl plyn, pak držel otáčky tak, aby to ukazovalo správně. Prostě si s tim pohrál tak, aby naměřil co potřebuje. Říkal, že jemu to vyšlo a že kdyby se někdo ptal, tak se kontrolka rozsvítila až když jsem odjel. Nesmíš hned v každym vidět podvodníka.
Později na diagnostice zjištěna závada jedné lambdy.
O měření v rakousku a německu víš asi stejný kulový, jako o českých technických. Nevim jak v německu.... ale v rakousku policajti při běžných kontrolách měří jen plynnou složku a případně hluk. Na stk jsem tam nebyl, ale kolega v práci taky řáíkal, že má DPF venku a že prošel. Jestli kecal nevim.... je tu jeden člen, co dělá na stk v rakousku. Ten by nám to řekl přesně, co měřej.
ono to na jednu stranu učel splnilo lidi se teď bojí stk a velkých nákladu za servis stareho auta všude se straší že 5 let starý auto má v prdeli dpf který je drahý na malých turbobenzínech odchází uplně všechno tak lidi přemýšlí nad novým autem což se zamlouvá výrobcům jako je třeba škodovka protože podle všech diskuzí na internetu se škodovky vůbec nekazí a žerou max 2 litry paliva a franta v hospodě říkal že musí raz měsíc dokonce vypustit nádrž protože mu auto ještě naftu vyrábí 
Nějak to shrnu jen všeobecně.
Jediný, co je na emisích (naftových emisích) důležitý je "kouřivost" (součinitel absorbce) a čas akcelerace. Hodnotu kouřivosti má každý auto v tehničáku a na štítku (motorový prostor,sloupek...) v čtverečku. Do týhle hodnoty se musím vejít.
Takže jak je to v praxi?
Čidlo otáček na motor, hadice do výfuku. Plnej knedlík a počkáme co vyleze z testru.
A) projde a jde se dál na zvedák
B) neprojde a buď se tomu pomůže a nebo se můžu jít projet s tím, že tomu autu dám někde 10minut za uši a emise jsou jako u novýho auta (tak v 80%).
Žádný vyčítání chyb a podobných pičovin se nekoná. Žádný napojení on-line na nějakou centrálu......
Pak už je to celkem klasika, ale dbá se víc tak nějak na tu bezpečnost, než v čr.
Rozdíl je, že v A se měří bod varu brzdové kapaliny, kdy pod 180°C je lehká závada a pod 150°C je těždá závada, což v ČR nikoho nezajímá.
Kontrolují se dost brzdove hadice a trubky (rez a prasklinky), tloušťka brzd. kotoučů (taky v čr nikoho nezajímá).
Kontrolují se i stěrače a ostřikovače, jak jsou nastaveny,jak stírají...., což jsem v čr taky neviděl.
Pak už je to celkem klasika. Vůle,koroze,uniky kapalin.....
Třeba nefunkční osvětlení RZ je pouze lehká závada. V čr je to horší závada než sjetý pneumatiky
I svítící airbag neznamená nutně vyhazov. Záleží, co je napsáno na bezp. pásech.
Pokud vidím, že je o auto staráno a něco najdu a vidím, že majitel je normální člověk, tak mu to ukážu a přeci ho nevyleju za nějakou málo oranžovou žárovku....
Víc mě teď tak nějak nenapadá.
Jediný, co je na emisích (naftových emisích) důležitý je "kouřivost" (součinitel absorbce) a čas akcelerace. Hodnotu kouřivosti má každý auto v tehničáku a na štítku (motorový prostor,sloupek...) v čtverečku. Do týhle hodnoty se musím vejít.
Takže jak je to v praxi?
Čidlo otáček na motor, hadice do výfuku. Plnej knedlík a počkáme co vyleze z testru.
A) projde a jde se dál na zvedák
B) neprojde a buď se tomu pomůže a nebo se můžu jít projet s tím, že tomu autu dám někde 10minut za uši a emise jsou jako u novýho auta (tak v 80%).
Žádný vyčítání chyb a podobných pičovin se nekoná. Žádný napojení on-line na nějakou centrálu......
Pak už je to celkem klasika, ale dbá se víc tak nějak na tu bezpečnost, než v čr.
Rozdíl je, že v A se měří bod varu brzdové kapaliny, kdy pod 180°C je lehká závada a pod 150°C je těždá závada, což v ČR nikoho nezajímá.
Kontrolují se dost brzdove hadice a trubky (rez a prasklinky), tloušťka brzd. kotoučů (taky v čr nikoho nezajímá).
Kontrolují se i stěrače a ostřikovače, jak jsou nastaveny,jak stírají...., což jsem v čr taky neviděl.
Pak už je to celkem klasika. Vůle,koroze,uniky kapalin.....
Třeba nefunkční osvětlení RZ je pouze lehká závada. V čr je to horší závada než sjetý pneumatiky
I svítící airbag neznamená nutně vyhazov. Záleží, co je napsáno na bezp. pásech.
Pokud vidím, že je o auto staráno a něco najdu a vidím, že majitel je normální člověk, tak mu to ukážu a přeci ho nevyleju za nějakou málo oranžovou žárovku....
Víc mě teď tak nějak nenapadá.
-
Darkstar96
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
Naši odborníci z MD a Dekry se inspirovali v Německu a ten systém měření emisí u nafty od 1. 1., potažmo 1. 7., je převzatej z jejich metodiky
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Když už se to tu od přestavby nafty dostalo k STK, potažmo buzeraci úředníků a techniků, tak trochu přidám do ohně, kdy poslední týden řeším zápis kol do TP, včera mě "technik" na úřadě vyhodil, že na typovým listě nemám razítko dovozce, ale jen prodejce, logicky vzato jsem mu řekl, že bude stejný, jelikož je uveden i na stránkách MDČR jako oficiální prodejce (to mi potvrdil i pán z obchodu, co mi to posílal a že tohle se mu stalo poprvé), takže čekám na druhý typový list, kde budou dvě razítka a dva podpisy
a to nemluvím o kódu KBA na kolech, kdy moje kola mají "prý" starší Gutachten (kola BBS), na STK mi to zkontrolovali, potvrdili, jen na úřadě neví co to je.
Už se ani nedivím, že dneska každý jezdí na kolech a podložkách, jak se mu umane (i přes to riziko), protože i kola co tam být můžou, mají homologaci atd. je problém zapsat. Příští týden jedu na jiný úřad, tak snad tam nebude podobný rýpal a odborník.
Už se ani nedivím, že dneska každý jezdí na kolech a podložkách, jak se mu umane (i přes to riziko), protože i kola co tam být můžou, mají homologaci atd. je problém zapsat. Příští týden jedu na jiný úřad, tak snad tam nebude podobný rýpal a odborník.
Těžký to dialog když jednomu člověk napíše: "Píšu své zkušenosti jaké mám, nebo jaké mají důvěryhodný známý, kolegové, obchodní partneři atd." a on si to přeloží jako: "nemám žádné zkušenosti a píšu co jedna paní povídalaTeddy píše:Tak koukam, že už ustupuješ z těch svých všeobecných tvrzení jako že už to nikde nejde apod. Ani se nedivim. Neříkám, že nepřitvrdili, ale zase z toho nedělej strašáka.madmarty píše: Co tam ladil až to naladil ? Až v lokalitě toho kdo i dnes něco "přehlédne" někoho vyberou, tak už taky dělat nebude a bude koukat pořádně. On z toho měl, už jen to žes emise udělal a zaplatil. Kdyby ti řekl, že je nějaká chyba a nepůjde to, co by si potom asi tak naúčtoval. To že do nějaký cákneš a nic, neznamená že to projde všem a všude.
Předloni v Rakousku nemuseli mít už možnost měřit i pevné částice. Tak jako to dřív nebylo u nás a myslím, že pořád není. Obecné plky je fajn pojem, lepší než fakta, že ?Tak nemám jedno auto a nemám ho měsíc. Řešil jsem už na autech hodně věci ve spojitosti k STK a emisím. Rozdíl který nastal letos je hodně velký. Zkušenosti v DE i v Rakousku. Tak jako si tě zastavěj musíš umožnit přístup ke konektoru, aby se napojili do auta, můžou se připojit lištu s palivem zda nejezdíš na červenou naftu...
Pokud budu argumentovat stejně jako ty, tak napíšu že v Rakousku nemusíš mít platnou STK, protože mě kontrolovali vše až po lékárničku, vest atd., ale STK měsíc propadlé se nevšimli. Jo prošlo mi to, ale nedělám z toho pravidlo že to prostě jdeVím, že ve většině případu to prostě nejde
Nemá smysl se dohadovat, neměříme si ptáky, ani se nehádáme čí táta má větší auto. Píšu své zkušenosti jaké mám, nebo jaké mají důvěryhodný známý, kolegové, obchodní partneři atd. Když k tomu přidám nové podmínky STK a emisí, s tím jaké mají být v budoucnu, vypadne mi z toho určitý názor na základě reálných zkušeností. Jestli máš zkušenosti jiné, jak píšeš, tak je máš. Ale nelze tím zpochybňovat zkušenosti někoho jiného, ani já netvrdím že kecáš a chováš se jak politik, který slibuje. Jistě se i do budoucna najde STK kde něco projde, ale jen do chvíle než dostanou flastr, po dalším flastru už nemusí být STK a končej. Těch dobrých STK už bude míň a míň.
Tuning "legálně" provozovaný jde obecně prostě do prd-leNesmíš tak brzo stahovat kalhoty a nesmíš věřit kecům jedna paní povídala. Jestli nemáš vlastní zkušenosti, tak o cizí se neopírej.
Jo a to o čem jsem psal.... nevim to úplně přesně, protože jsem mu jen trochu koukal přes rameno. Technik začal tím, že smazal všechny závady kolem emisního systému. Něco šlo a něco nešlo. Naštěstí říkal, že reálný měření je v pořádku. Párkrát prošlápl plyn, pak držel otáčky tak, aby to ukazovalo správně. Prostě si s tim pohrál tak, aby naměřil co potřebuje. Říkal, že jemu to vyšlo a že kdyby se někdo ptal, tak se kontrolka rozsvítila až když jsem odjel. Nesmíš hned v každym vidět podvodníka.
Později na diagnostice zjištěna závada jedné lambdy.
O měření v rakousku a německu víš asi stejný kulový, jako o českých technických. Nevim jak v německu.... ale v rakousku policajti při běžných kontrolách měří jen plynnou složku a případně hluk. Na stk jsem tam nebyl, ale kolega v práci taky řáíkal, že má DPF venku a že prošel. Jestli kecal nevim.... je tu jeden člen, co dělá na stk v rakousku. Ten by nám to řekl přesně, co měřej.
Ani jsem nepsal "NIKDE NEJDE". Pokud jsou prostě ještě měřárny emisí, kde nedělají zcela přesně a důsledně jak mají, tak to někde půjde, ale dle všeho to nikde jít nemá. Ono když někde vyhmátnou něco co se dávalo neprávem, za úplatek, tak mohou předvolat znovu. Jednalo se již o zbrojní průkazy, řidičské průkazy, taxi zkoušky, tak proč ne emise a STK. Nemá smysl se dohadovat zda to někde jde nebo nejde, většina emisí a STK má už nová pravidla a mají další mají být ještě tvrdší.
Někdo tady psal, že o Rakousku vím prd. Několik "známých" nebudu je specifikovat, má autodopravy jak nákladní, tak kusovky osobákem, mobilní STK už poznali. Několik "známých" žije a pracuje v DE, taky o tom ví své. Jsem i v jiných klubech, nemám jen auto značky s naším klubem, tam se taky dělá plno úprav a jsou podstatně viditelnější než u nás. Nejeden byl odstaven a volal si z CZ odtahovku
!!! KLIKNI ZDE !!!
http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly ... tomoto_hig
.
Alespoň si pamatuj, co tu napíšeš.madmarty píše:Legalizace bude problém. Emise dnes už neuděláš, ten kdo si to lajzne končí, při emisích je napojena ŘJ, jakákoliv změna v SW je důvod pro vyhození od emisí Sad Je to online. Pokud někdy budeě mít autonehodu a někdo se všimne že máš nepovolené úpravy, vše zaplatíš sám a ještě budeš mít na triku nějaké paragrafy. Začátkem tohoto roku už tuningu odzvonilo. Jediný řešení je si toto vše vyběhat po úřadech a zkušebnách, což o nás je šílenost. Někdo to dřív řešil tak, že přehlásil auto do DE, tam udělal úpravy, udělal individuální schválení STK a potom jej převedl do CZ, bylo to snadnější. Ale i to se prý změnilo. Za pár let budeme jezdit tím co řekne Brusel, vše bude stejné aby nikdo nebyl diskriminován. Nebudou malá auto pro ženy a velká pro muže, bude to diskriminace. Tak za 20 let si pár lidí na tento příspěvek vzpomene Sad
