Stránka 4 z 4

Napsal: ned 06.03.2016 21:21
od Asfix
JaraX píše:
ACDC píše:JaraXi Prosím tě, a zkoušet jenom tlakem vzduchu bez vody je asi blbost, že.
jakým zase tlakem vzduchu, voda tam snad je, když tam foukáš vzduch tak jen prostě tlačíš tu vodu, je to vlastně princip darlingu, voda nejde stlačit ale mužeš vodu tlačit vzduchem. říkám, takto jsme přišli na desítky uniků vody, dokonce se prodává i taková sada ale stojí to zbytečně nesmysl. jenom to hlavně nepřetlakujte at neměníte potom třeba radiator
Diky 8)

Napsal: ned 06.03.2016 22:09
od ACDC
Znovu píšu, že tohle je jasný! Ale opravím něco na chladícím systému a než tam naleju kapalinu, zkusím rovnou tlakový vzduch. Chápete? Bez vody. Mělo by to fungovat stejně, vejde se tam víc vzduchu...

Napsal: ned 06.03.2016 22:10
od JaraX
samozřejmě mužeš tlakovat bez vody, ale když tam nebude unik vzduchu tak to nutně neznamena že tam nebude ani unik vody, prostě voda a vzduch se chovaji jinak,

Napsal: pon 07.03.2016 11:54
od ACDC
Když tam fouknu 2 atm a nechám půl dne natlakovaný, pak změřím tlak, musí se to projevit. Roli bude samozřejmě hrát ochlazení vzduchu v motoru.

Napsal: pon 07.03.2016 12:29
od horan
No tak budes sice vedet, ze ti nekde neco netesni, ale nebudes vedet kde. S vodou to vidis hned. Proc komplikujes neco jednoduchyho? :roll:

Napsal: pon 07.03.2016 13:47
od Teddy
Když si nejsi jistej, tak proč tam prostě nenaleješ čistou vodu a pak nenatlakuješ, jak píše jarax? uvidíš únik a nebudeš muset při vypouštění chytat do kanystru fridex.

Nevim no. mam únik chladící kapaliny, tak to otlakuju, zjistím netěsnosti, opravím a napustím. Proč bych to zase tlakoval?

Jinak samotnym vzduchem to jde taky, ale musel bys to všechno z venku postříkat jarovou vodou. To ale asi všude moc dobře nepůjde.

Napsal: pon 07.03.2016 20:38
od ACDC
No, hledání netěsnosti. Po opravě předpokládám (idealista) že je to OK. Tak jen pro kontrolu, zatím bez vody.

Napsal: úte 15.03.2016 18:58
od tommy_romeo
To Giovanni kde ti prosimte unikal ten chladic? Ja to mam vlhke kolem toho svaru ktery jsem zakrouzkoval.

Napsal: úte 15.03.2016 19:33
od Giovany1971
tommy_romeo píše:To Giovanni kde ti prosimte unikal ten chladic? Ja to mam vlhke kolem toho svaru ktery jsem zakrouzkoval.
Mě to unikalo dovnítř...tedy do výfukových svodů..teklo mi to i z turba..respektive kolem hřídelky ovladání klapky..až do motoru :!:

Pokud tobě to teče kolem toho sváru ven..tak je to lepší..můžeš ho nechat opravit otlakovat a vrátit zpět...

Napsal: úte 15.03.2016 19:56
od tommy_romeo
Nevyznam se v tom nejsem mechanik takze nevim jak dovnitr ale sledoval jsem unik pri odstavenem aute jak jsem psal a nic z toho co jsi popisoval jsem nemel no. Ikdyz ted po rozvodech se mi unik vody zvetsil a rapidne ( po ujeti 1000km dolivam tak 3dcl vody , kdyz jsem jel s povolenym vickem po doporuceni meho mechanika tak unik nebyl).

Napsal: stř 16.03.2016 09:20
od bobo18
Když ti to teče dovnitr , tak to poznas podle bílé smradlave mlhy, ktera ti jde z výfuku, az se to malinko ohreje. Me vyteklo do výfuku 2x cca po 1litru, než jsem to vyměnil. Pokud ti to nedymi bílým kourem , tak je v pořádku.

Napsal: stř 16.03.2016 09:50
od Joshuax
Pekne prosim, jak to muze tect ven v tomhle miste ? Ta trubka s vodou je uvnitr, vne trubky jdou vyfukove plyny pres zebrovani, tohle je horni strana, pokud by tamtudy unikala voda, musel by byt cely ten chladic plny vody ne ?
Muselo by to byt videt jenom dole u hadice, pokud je to nahore, pak je asi vetsi sance, ze tam tam ta voda dostava jinak.

Neni spis pravdepodobnejsi, ze to tece kolem tesneni maleho termostatu ?

Napsal: stř 16.03.2016 16:46
od tommy_romeo
Ne dym ani para z vyfuku nejde ale svar je vlhky a jeste nad tim chladicem je neco valcoveho nasroubovaneho do motoru to mi prijde ze je taky nekake vlhke. Jako uz tu e60 zacinam proklinat :evil: predtim jsem mel jen 3ky a vse supr.