Stránka 4 z 4
Napsal: pon 20.07.2015 11:02
od matiz
U benzinu takove zavady fakt nehrozi, ale hrozi zase uplne jine se stejne fatalnima nasledkama. A tech benzinu v zastoupeni nebude mozna ani jedno procento. Logicky bude mnohem mene nespokojenych zoufalych majitelu. Navic ti co penize maji, ti to vubec neresi, maji auto v zaruce a kdyz skonci, stejne vyjde novy model.
Napsal: pon 20.07.2015 11:28
od JaraX
to by mě zajímalo jaké jiné sou u benzína fatální následky?
Napsal: pon 20.07.2015 12:04
od horan
Ale tak nemusi se to zase zvrtnout ve valku Jarax vs. "Hlupaci co si koupi naftu" ,ne?

Napsal: pon 20.07.2015 12:22
od JaraX
už toho nechám
at můžete v klidu řešit svoje propálené písty, utržené řemenice na klice, zadřené kliky, prasklé bloky apod.
Napsal: pon 20.07.2015 12:39
od matiz
Tak trebas ty benzinove osmivaly jsou spolehlivost sama, ale to se nejspis nepocita, ze

Benziny co prestanou mazat se taky nepocitaji, ja vim o dvou benzinech co jsou do 300m ode mne a oba maji novy motor. Jedno si-cko kde praskly rozvody a druhe co prestalo mazat. To druhe melo 90k nahrkano, to si-cko uz nejak nepamatuju, ale taky hrozne malo. Oba motory na sracku. Auta ve vzdalenosti ze kdyz hodim sutrem, rozbiju jim okna...
Chce to byt jen trochu soudny a objektivni, ale tady uz snad vsichni vi ze ty informace je treba filtrovat a zohlednit.
Napsal: pon 20.07.2015 12:49
od JaraX
ale tady se bavíme o E60, E65 apod a o ne o nějakých biturbech, ano s N63 je hrozný motor, taky si ho nikdo rozumně uvažující nemuže koupit i když je to benzín, a stejně je to s N47 kterej málokdy najede 100tkm a taky to tady nevytahuju,
osmivaly N62 sou co se týče totální závady (a ted se nebavím o těsnění vody nebo oleje) taky bezporuchové, stejně jako třeba M52 to sou taky super motor, a i motor N54 je poměrně bezporuchový v porovnání s naftou i když už to není ono
Napsal: pon 20.07.2015 20:53
od Sonic
No sice je to trochu mimo na BMW klubu ale když tu píšete o benzínech tak vám můžu vyprávět o zánovní škodě Octavii 1,2TSI s řemenem a o tom jak po 36 000Km auto začalo při akceleraci škubat. Následný servis a výsledek? Upálená svíčka na jednom válci následné místí přehřátí pístu kdy se vyloupnul pístní kroužek který udělal poněkud zásadní škody na válci i hlavě a i klice. No skončilo to celým polomotorem naštěstí v záruce. Dle servisu nic neobvyklého (měli i vyjadření ze škodovky co dělat když...) údajně částečně problém s palivem a tím se dostávám k jádru pudla. Haníte tu naftu ale kolik je tu majitelů s přímovstřikym motorem? až se tyto motory rozšíří tak si budeme povídat o vysokotlakých čerpadlech, piezovstřikovačích, startech na 4-5válců, snímačích NOX + záchytových katalyzátorech. Ano motory s vícebodovým vstřikováním jsou spolehlivé běží krásně a v zásadě nemají chybu, ale je třeba si přiznat že to je labutí píseň na téma BMW a budoucnost/současnost bych tak růžově neviděl a ten progres co prodělali diesely před 5-10 lety a teď přichází do benzínu prostě E60 relativně nepostihli až na vyjímky.
Napsal: úte 21.07.2015 09:03
od Filozof
Sonic: škodovky a jejich sračkomety sem vubec nevytahuj. Poslední dobré dělnické auto škoda octavia 1 1,9tdi byla sice nafta co najela 500tis km v pohodě ale jsou to vše dnes už jinak srajdy... motoricky i dalšími parametry.
všechny oturbené 1,2tsi či 1,4tsi jsou fajn prvních 50-100tis km ale některé ani toto nenajedou bez generálky motoru.
JE to auto pro dělnickou třídu tak to sem netahej ....
Jinak posledních 10let všechna elektronika bude prostě kolabovat v hodně jednotkách už dnes to vidíme co se děje ... jen z toho důvodu že se používá cín bez olova a všichni co se věnují elektronice ví dobře co to způsobuje.
To se nebavím o naprogramovaných chybách v čipech...kde pomůže přehrátí softu atd. Plus vadné čipy co odchází záhadno proč případně upravená součástka co vydrží mnohem méně a po její destrukci vezme sebou celou jednotku případně odpálí čip. ... atd.
Problémy s navigacema e60/e61 atd.... plus plno jednotek co se dají vyhodit do šrotu pokud to šikovné ruce neopraví....dalšíích xx jednotek co odchází v 5er a 7er e60 - e65 - fxx ...atd.
takže to vidím osobně jako problém za 5-10let ale i dnes proč věci tak rychle odchází....hlavně u aut kde je těch jednotek hodně.
je to prostě jeden velkej problém mimo tu naftu a benzín co zde máte tahanice.
Proto všichni co budou dělat v autoelektrikářské branži budou na tom celkem slušně vydělávat plus samozřejmě automobilky.

Napsal: úte 21.07.2015 18:42
od TANN3R
JaraX píše:to by mě zajímalo jaké jiné sou u benzína fatální následky?
Samozřejmě že nemá tolik problémů, ale třeba M62TU docela umírá na rozvody a u N62 už sem se taky setkal s problémem na rozvodech (zřejmě to způsobil vadný napínák, nevím..). Preventivně vyměnit napínák problém není, ale rozvody u M62TU asi moc lidí preventivně dělat nebude.
Tím chci říct, ano starší benzín je spolehlivější než nafta, ale není nesmrtelný a obecně z diskuse tady za posledních pár měsíců může laik snadno získat dojem, že se posrat nemůže a pak se divý když má doma potkanou V8.