Stránka 4 z 6
Napsal: pát 22.04.2016 22:26
od vladimir528i
Ahoj panove,
tak posilam dalsi aktualizaci, tentokrat velice usmevnou
Vstriky vymeneny, cidlo tlaku paliva taktez. Motor pry bezi bezvadne, ale po testovaci jizde jim diagnostika vyhodila pry dalsich 18 chyb. Vymenili vsechny civky, beze zmeny, opet 18 chyb. Vymenili lambda sondu, ukazala se v diagnostice nejaka dalsi chyba. Budou mit auto jeste tyden a problem dale zkoumat.
Vubec to nechapu, co se tam deje. Ten motor by prece mel byt proti turbo dieslum velice jednoduchy?! Technik z BMW mi jeste rikal, ze tyhle N53-ky nejsou vubec povedene - asi mel pravdu.
Ozvu se za tyden, ach jo.
Vlada
Napsal: sob 23.04.2016 00:24
od starML
Tohle moc úsměvné není. Dali Ti nějaký protokol s těmi 18 chybami? Neříkám, že to nemůže vyplivnout nějakou další chybu, ale měli by specifikovat součástku a cenu. Jinak se v tom budou hrabat, měnit díly metodou pokus - omyl a Ty všechny jejich pokusy zaplatíš => ceny jsou zde
http://www.bmw-bychlauto.cz/sluzby-cenik.php . Ve kterém autorizáku to dělají?
Napsal: sob 23.04.2016 06:47
od vladimir528i
Ahoj starML,
telefonoval jsem si s nima, takze nic konkretniho nevim.
Pry to ted budou zkoumat na vlastni naklady.
V.
Napsal: sob 23.04.2016 07:02
od vladimir528i
Jednou jsem byl (asi pred pul rokem) pritomen diagnostiky meho auta. Pokazde to hlasilo neco jineho - nejdriv vstrik, potom civka, nasledne svicka (zkratka, pri kazdem nacteni chyb po restartu motoru neco jineho)
Zacinam podezirat, ze tam je "neco" co mate diagnostiku, protoze to fakt neni normalni.
Napsal: sob 23.04.2016 09:52
od Fx
Diagnostiku nemá co mást, leda by něco mátlo ŘJ motoru. Vstřik - svíčka - cívka dokážu pochopit, protože pokud není stabilní zrychlení pístu na válci, jednotka chybu stejnak spíš odhaduje. Upřímně pochybuju, že některá (byť i nová) jednotka má schopnost diagnostikovat svíčku, to ať se na mě nikdo nezlobí.
Napsal: sob 23.04.2016 09:59
od vladimir528i
Panove, je to zahada.Snad v tom servisu maji nekoho sikovneho - protoze tohle vyzaduje trochu se zamyslet. Dal jsem jim deadline do konce tydne, potom si auto odvezu. Dle slov technika ale motor bezi pekne, nekolisaji otazky, proste bez problemu - jen ty chyby v diagnostice. Skoda, ze mi nedali vice detailu, abychom to mohli rozebrat. Pry mi budou volat v pondeli odpoledne, tak vam dam vedet.
Napsal: ned 24.04.2016 10:56
od Hanz
Promiň, ale je tu vlákno na 5 stránek, kde máš jasně vysvětleno hned zkraje kam jet a co vyměnit. Ty to ignoruješ, kurwíš si motor a pak to dáš jak prase na porážku do autorizáku.
Takže jsi buď masochista nebo pitomec...
Teď si jdi koupit ten diesel nebo lépe jinou značku, protože tě svlečou až do naha, než to nakódujou a zprovozní...
Napsal: ned 24.04.2016 17:33
od xyron
Když vidím ty ceny, tak se musím smát.. autorizák bullshiták... já tam už maximálně ty díly objednávám.. ach jo... Vítej do světa spotřebního průmyslu...
Napsal: ned 24.04.2016 18:07
od vladimir528i
ahoj,
@Hansi - mozna to Tvoji optikou vnimas spravne. Muj cil ted tady je, abych zverejnil, cim vlastne nakonec zavada byla zpusobena pro pripad, ze to nekdo dalsi bude resit. Zda se totiz, ze vetsina lidi, co ma N53, sdili podobne problemy.
V.
Napsal: úte 26.04.2016 18:46
od vladimir528i
Posilam aktualitu ze servisu, jejich vyjadreni dnes:
Nekam jsme se posunuli. Hlaseni o chybe spina "tlak v sani" pri (po) vypnuti motoru. Nesouhlasi tlaky, takze jsme vcera kontrolovali senzor tlaku v sani vcetne kabelaze a hledali oxidaci. Zatim nic vadneho jsme nenasli.
Vubec tomu vyjadreni nerozumim.
P.s. n53 vyzaduje benzin 95 nebo 98. Jezdim na 95, jestli jsem tim motoru taky neublizil?
Napsal: úte 26.04.2016 19:45
od Hanz
Tahle firma to nedělá, pouze ropné :-/
Napsal: úte 26.04.2016 23:28
od starML
Díky Hanzi - já už vím, že benzínové injektory dělají jen tady
http://www.jetservis.cz/ Hradec Králové. Ale injektory už mám nové a montovat je tam budu někdy začátkem května. Co udělám s těmi starými a vysokotlakým čerpadlem (HPFP) ještě nevím. Posílat je tam na repasi zatím nebudu, protože žádného potencionálního zájemce o tyto díly nemám.
Napsal: stř 27.04.2016 00:34
od starML
vladimir528i píše:..Hlaseni o chybe spina "tlak v sani" pri (po) vypnuti motoru.
Čidlo tlaku (nebo podtlaku?, když to není turbo) na sání skutečně je viz
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=688306 , strana 3, pozice 4. Do tohoto prostoru je vyvedeno i odvětrání palivové nádrže (pos. 3) a EGR (pos. 12). EGR může být zaseklý od karbonu, ventil odvětrání může propouštět. Ten ventil odvětrání se dá prověřit 12-ti Volty, k EGRu je dost obtížný přístup a demontáž něco stojí. Jenže to je "vaření z vody", možná z nějaké SMS.
K reálnému posouzení potřebuji protokol s číslem chyby a hodnotami "má býti - je". Jenže tyto protokoly jsou interní záležitostí BMW a zákazník k nim, stejně jako k vozidlu, nemá v ČR přístup. V německém BMW mne poučí o zásadách bezpečnosti, že nemám překážet, otravovat dotazy, motat se okolo jiných aut a u důležitých věcí mohu být přítomen.
V druhu paliva problém nebude, pokud nebereš pravidelně nějaké sračky. Doporučené je 98, např. Verva 100, protože neobsahuje biosračky a líh. Nesmí se používat žádná lihová paliva jako je E85. Ale 95 a nouzově 91 se tankovat může, ŘJ motoru si to se senzory klepání vyřeší. Více zde
http://www.motor-talk.de/bilder/theoret ... 68773.html .
Nyní předpokládám povolení pokusů s výměnou dílů 1, 2, 3, 4, 10, 11 a 12 v nějakém pořadí. Kdyby to bylo moje auto, tak buď dají protokol s chybami a hodnotami, nebo nazdar ...

Edit - oprava překlepů
Napsal: stř 27.04.2016 13:55
od vladimir528i
rychla informace. Dnes by mel k nim do servisu dorazit expert ze Salcburku (pry tam je nejaka expertni podpora pro takove pripady). Nevi si rady. Dam vedet.
Napsal: stř 27.04.2016 14:18
od Vlasta
Raděj jsem to smazal, jde po mě MOD xyron
Napsal: stř 27.04.2016 14:22
od Misanek
Jinak teda celé mi to přijde jako celkem diletantství... Tohle by možná i chtělo více medializovat, ať se v někom hne svědomí. Kdoví jak by se k tomu postavilo přímo řediteství v Mnichově, kdyby se o takovémto servisním řízení dozvěděli.
I když na druhou stranu by jim jedna malá ryba s 528i asi možná byla i celkem u prdele, kdoví...
Napsal: stř 27.04.2016 14:23
od Vlasta
vladimir528i píše:P.s. n53 vyzaduje benzin 95 nebo 98. Jezdim na 95, jestli jsem tim motoru taky neublizil?
N95 může mít podle normy i jen 92 octanů. To už může být málo. Mně na N95 M3 nejezdí, i když má na víčku napsaný 92-98. Pokud jsem jezdil na N95 a trochu jí naložil, tak padla do nouzáku
Napsal: stř 27.04.2016 14:25
od vladimir528i
snad to nebude tenhle Vlasto

Napsal: stř 27.04.2016 14:26
od Vlasta
vladimir528i píše:snad to nebude tenhle Vlasto

Sorry, já to smáznul a napsal i důvod
Napsal: čtv 28.04.2016 18:24
od vladimir528i
Vyjadreni servisu dnes:
" Chtěl bych Vás informovat, že po prohlídce Vašeho vozidla technikem z technické podpory BMW, byly přijaty určitá opatření a kontrolní postupy, ale rozsvícení kontrolky motoru po vypnutí motoru a znovu zapnutí se stále objevuje. Nicméně vyměňujeme si přes systém další informace a testujeme a stále doufám, že na to přijdeme. Zítra si zavoláme a domluvíme se na dalším postupu. Dobré je, že chod motoru a fukce je v naprostém pořádku."