Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 745i - dotazy nováčka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
vše je o pocitu. Samozřejmě vím, že nejsem úplně nejvíc nejlepší řidič na planetě. Ale druhý jsem... :-D
se svícením jsem na tom stejně. Neuznávám, dodělávaný LED pásky na světla a obecně jakékoliv denní světla, které nejsou přímo ve světlech (klidně i dodělaná). Jednou má auto buď denní nebo ho nemá a musím svítit normálním xenonem nebo investuji a koupím světla s denním. Podle mně bylo svícení uděláno, aby bylo auto lépe vidět. Takže musí i denní být ve světlěch ne 1cm na vozovkou, protože to majiteli přijde hezčí. U těch šádovek je to klasický čecháčkovství - soudruzi designeři ve škodě obešli zákon. Mají denní svícení? Ano mají, ale že je k hovnu a není vidět protože je místo mlhovek nikomu nevadí. Tohle prostě nemělo projít homologací.
Ono provoz v Itálii má také své pravidla, lidi jsou prostě více v pohodě. Osobně mi to fakt vyhovuje a je škoda, že to není v celé EU. V Itálii jsem byl několikrát a nehodu jsem tam neviděl - čímž samozřejmě neříkám, že tam nejsou. Ale pokud se chováš podle tamních "pravidel" je podle mne provoz mnohem plynulejší a bezpečnější. V Egyptě se ti to do toho ještě motaj povozy, muly, rykši a podobný. Na kruháči je totální zmatek a také tam klidu fungují.
se svícením jsem na tom stejně. Neuznávám, dodělávaný LED pásky na světla a obecně jakékoliv denní světla, které nejsou přímo ve světlech (klidně i dodělaná). Jednou má auto buď denní nebo ho nemá a musím svítit normálním xenonem nebo investuji a koupím světla s denním. Podle mně bylo svícení uděláno, aby bylo auto lépe vidět. Takže musí i denní být ve světlěch ne 1cm na vozovkou, protože to majiteli přijde hezčí. U těch šádovek je to klasický čecháčkovství - soudruzi designeři ve škodě obešli zákon. Mají denní svícení? Ano mají, ale že je k hovnu a není vidět protože je místo mlhovek nikomu nevadí. Tohle prostě nemělo projít homologací.
Ono provoz v Itálii má také své pravidla, lidi jsou prostě více v pohodě. Osobně mi to fakt vyhovuje a je škoda, že to není v celé EU. V Itálii jsem byl několikrát a nehodu jsem tam neviděl - čímž samozřejmě neříkám, že tam nejsou. Ale pokud se chováš podle tamních "pravidel" je podle mne provoz mnohem plynulejší a bezpečnější. V Egyptě se ti to do toho ještě motaj povozy, muly, rykši a podobný. Na kruháči je totální zmatek a také tam klidu fungují.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
@zzeli: ne ne, blinkrovej anarchista fakt nejsem, ale zastávám názor, že u řízení se má používat mozek ne jen bezmozkově točil kolečkem. Plno reakcí se dá předvídat. A ty co ne, tak na to stačí pětilitr pod kapotou... :-D
souhlasím - stoka je obecně kravina. Bohužel, hodně řidičů tu potřebnou inteligenci nemá.
jasně, že blinkr je v podstatě informativního charakteru. O tom žádná. Všiml jsem si, že hodně lidí dává blinkr až ve chvíli, kdy je 1/2 auta v druhém pruhu, takže naprosto k ničemu.
souhlasím - stoka je obecně kravina. Bohužel, hodně řidičů tu potřebnou inteligenci nemá.
jasně, že blinkr je v podstatě informativního charakteru. O tom žádná. Všiml jsem si, že hodně lidí dává blinkr až ve chvíli, kdy je 1/2 auta v druhém pruhu, takže naprosto k ničemu.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Tak jasne, je to o tom, co je "pravidlem" a obycejem v dane zemi. Mit v CR na silnici muly, tak to dopadne spatne
Denni sviceni souhlasim, ze nektery veci nemohly projit homologaci anebo prosly omylem. IMHO je denni sviceni vec, ktera se nemela vubec stat. Sviceni bylo urceny pro jednostopy vozidla, protoze jsou daleko hure rozpoznatelny a navic jezdi "trochu jinak" nez je clovek zvykly od dvoustopeho vozidla. Kazdopadne tak jak to je ted, je to pekne dojebany

Denni sviceni souhlasim, ze nektery veci nemohly projit homologaci anebo prosly omylem. IMHO je denni sviceni vec, ktera se nemela vubec stat. Sviceni bylo urceny pro jednostopy vozidla, protoze jsou daleko hure rozpoznatelny a navic jezdi "trochu jinak" nez je clovek zvykly od dvoustopeho vozidla. Kazdopadne tak jak to je ted, je to pekne dojebany

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
myslím, že kurevtor myslel svícení přes den. Ono denní svícení je docela zavádějící pojem. Také si ale myslím, že to má své výhody, proti jedoucí auto je prostě lépe vidět.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Asi takhle. Aby melo denni sviceni smysl, tak by ho museli mit vsichni a to tak, aby plnilo funkci a ne jenom vyhlasku, coz jak je vyse napsano se casto deje, ze to neni moc videt.
Me osobne je jedno, jestli se sviti nebo nesviti. Kdyz se rozhlizim, tak nehledam svetla, ale hledam, jestli tam skutecne vozidlo je nebo neni a nespoleham se na to, ze bude mit osvetleni reseno tak, ze skutecne bude videt.
Na nejaky statistiky s prominutim dlabu, cisla si muzes vycucat jaky jen budes chtit. To by se s klidem mohla udelat vyhlaska, ze budou auta blikat jak vanocni stromecek a bezpecnost se jeste zvysi??? Zahrani to zivoty, tak proc se to nenaridi??? IMHO je to proste kravina a je jen a jen o lidech, jestli si pozor davat budou nebo ne a nejaky sviceni to nezachrani.
Trochu mi to pripomina logiku cpani debilnich asistentu do aut typu hlidani unavy, hlidani v pruhu atd. Tvrde se maka i na tom, aby tam ridic nemusel vubec bejt. Nektery systemy jsou dobry a skutecne pomahaji bezpecnosti provozu (ABS,...), ale dalsi rada veci dela z lidi jen mongoly, ktery budou umet jen tocit volantem a ani to nebudou za chvili potrebovat. To bude pak mrtvejch. Sorry, ten autobus plnej deti mel holt spatnej software, tak se vysekal...ridic si zrovna odskocil.
No, trochu jsem se rozvasnil, sorry za OT
Sviceni je asi to nejmensi co nas muze trapit 
Me osobne je jedno, jestli se sviti nebo nesviti. Kdyz se rozhlizim, tak nehledam svetla, ale hledam, jestli tam skutecne vozidlo je nebo neni a nespoleham se na to, ze bude mit osvetleni reseno tak, ze skutecne bude videt.
Na nejaky statistiky s prominutim dlabu, cisla si muzes vycucat jaky jen budes chtit. To by se s klidem mohla udelat vyhlaska, ze budou auta blikat jak vanocni stromecek a bezpecnost se jeste zvysi??? Zahrani to zivoty, tak proc se to nenaridi??? IMHO je to proste kravina a je jen a jen o lidech, jestli si pozor davat budou nebo ne a nejaky sviceni to nezachrani.
Trochu mi to pripomina logiku cpani debilnich asistentu do aut typu hlidani unavy, hlidani v pruhu atd. Tvrde se maka i na tom, aby tam ridic nemusel vubec bejt. Nektery systemy jsou dobry a skutecne pomahaji bezpecnosti provozu (ABS,...), ale dalsi rada veci dela z lidi jen mongoly, ktery budou umet jen tocit volantem a ani to nebudou za chvili potrebovat. To bude pak mrtvejch. Sorry, ten autobus plnej deti mel holt spatnej software, tak se vysekal...ridic si zrovna odskocil.
No, trochu jsem se rozvasnil, sorry za OT


Naprosto souhlasím, denní svícení je ta největší hovadina, kterou kdo mohl vymyslet. U motorek to má smysl, jak již bylo výše uvdeeno, protože jejich styl jízdy, rychlost atp. jsou prostě specifický, ale u aut je to k ničemu. Pokud nejsme schopnej rozeznat proti mne na silnici auto, které ve dne není osvětlené, tak nemám na silnici co dělat ... pokud mi do ksichtu svítí ostré slunce a přes horizont pořádně nevidím, tak se tam prostě necpu a neriskuju, že proti mne někdo vyjede ...
je to spíše o tom, že češi na silnici příliš pravidla neřeší, tak jak někdo psal výše. Stačí se mrknout do německa, kde sice úžasné denní svícení není, ale jinak jízda v D a CZ se prostě nedá srovnat. Němci jsou mnohem disciplinovanější, ještě se mi tam nestalo, aby na mě někdo v německu zběsile najížděl proto, že jedu v obci 50, tak, jako u nás se děje běžně ... a takhle je to se vším
je to spíše o tom, že češi na silnici příliš pravidla neřeší, tak jak někdo psal výše. Stačí se mrknout do německa, kde sice úžasné denní svícení není, ale jinak jízda v D a CZ se prostě nedá srovnat. Němci jsou mnohem disciplinovanější, ještě se mi tam nestalo, aby na mě někdo v německu zběsile najížděl proto, že jedu v obci 50, tak, jako u nás se děje běžně ... a takhle je to se vším
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
Z vlastních zkušeností mi přijde, že auto které svítí i přes den je vidět lépe, resp. to raději vysvětlím. Pokud bude parné léto, budeš před horizontem tak auta na horizontu jsou prostě lépe vidět, protože se vzduch tetelí a dost ut je si stříbrných, což je ta nejblbější barva protože proti obloze není moc vidět. Takové auto lze úplně v klidu přehlédnout, ale pokud svítí, tak je vidět. Fakt se mi to párkrát stalo, že auto bylo vidět jen kvůlu tomu, že svítilo. Samozřejmě pokud je silnice rovná nebo nemá výškové rozdíly, tak svícení nemá moc smysl. To přiznávám.
To, že jsme nádor šmejdů a vychcánků, kteří musí furt jen ojebávat zákony je věc jiná. Češi jako nároz stojí za hovno, neumíme si ničeho vážit, všechno se je vojebává a nejde jen o řidiče, ale i kvalitu práce, občasné soužití atd.
Úroveň řidiců v čechystánu je žalostná. Autoškoly jsou naprosto k ničemu, zrovna dnes jsem viděl dvě autoškoly, kde instruktor učil žáka dávat blinkr, ale špatně - při vjezdu na kruháč a při vřazování.
To, že jsme nádor šmejdů a vychcánků, kteří musí furt jen ojebávat zákony je věc jiná. Češi jako nároz stojí za hovno, neumíme si ničeho vážit, všechno se je vojebává a nejde jen o řidiče, ale i kvalitu práce, občasné soužití atd.
Úroveň řidiců v čechystánu je žalostná. Autoškoly jsou naprosto k ničemu, zrovna dnes jsem viděl dvě autoškoly, kde instruktor učil žáka dávat blinkr, ale špatně - při vjezdu na kruháč a při vřazování.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Tak tak, sviceni ano. Jen me serou ti co si tam naserou z nejakyho duvodu, aby usetrili, nejaky pseudo lampicky a mysli si, jaka je to parada. Proste kdyz svitit, tak svitit.
A presne jak pise Hurvajs, jsme omrdavaci a to se vsim. Viz zimni gumy, udelali povinnost jen kdyz lze predpokladat snih. Hovno!
Proste od zacatku listopadu do konce brezna na zimnich a kdyz ne, tak sed doma nebo chod pesky. Dokazu to jeste pochopit, kdyz je fakt nekdy v zome 15 stupnu a nekdo vytahne lestenku na leto, ale kdyz slysim argument "ja jezdim malo a jen kdyz nesnezi"....
tak jezdi na zimnich celej rok a nemusis nic resit kurva!
A presne jak pise Hurvajs, jsme omrdavaci a to se vsim. Viz zimni gumy, udelali povinnost jen kdyz lze predpokladat snih. Hovno!
Proste od zacatku listopadu do konce brezna na zimnich a kdyz ne, tak sed doma nebo chod pesky. Dokazu to jeste pochopit, kdyz je fakt nekdy v zome 15 stupnu a nekdo vytahne lestenku na leto, ale kdyz slysim argument "ja jezdim malo a jen kdyz nesnezi"....

Kane: vůbec nechápu tvou argumentaci, ano, pokud nerozeznáš proti soubě na silnici neosvětlené auto tak na ní skutečně nemáš co dělat... jenže to není relevantní argument - denní svícení není od toho, aby zviditelnilo auta, která jsou vidět. Denní svícení je od toho, aby zviditelnila auta DŘÍVE, to je to důležité..
příklad:
- ostrá zatáčka se zrcadlem - v zrcadle uvidíš auto mnohem lépe a dříve;
- přiblížení auta zezadu - uvidíš ho v zrcátku mnohem lépe a dříve;
- navíc plno Čechů by nejraději nesvítilo vůbec a šetřilo žárovnky ("hm, už se stmívá, to nevadí dojedu to bez světel") takže tohle je donutí rozsvítit;
- dále samozřejmě křižovatky a taková ta místa jako aleje, kde se auto snadno pro oči schová v měnících se stínech atd..
čili moc nechápu co ti na tom vadí, denní svícení nemůže uškodit, může pouze pomoci, takže bych chápal, kdyby ti to bylo jedno, ale že to může někomu vadit? Já například hodně čumim za sebe, abych neustále věděl zda je někdo za mnou a zda s ním mám počítat v mrtvym úhlu a zde je pro mě denní svícení důležité. A když zmiňuješ to Německo, ano, lidi tam jezdí jako lidi a navíc s rozumem, ale už se mi u nich stalo, že se přiřítí nesvítící auto který jede třeba o 70 km/h víc než já a pak se diví, že mu uhýbam později....
Zajímavé, čekal bych, že na tomhle se všichni řidiči shodnou, mno nic
Z jiného soudku, dnešní data z rána:
Journey time: 2:03
Dist. travelled: 201 km
Consumption: 9.5 l
Speed: 102 km/h
Takže 745i dokáže jet pod deset litrů!!
Nízká spotřeba je způsobena 2 faktory:
1) Maximálka na NL / BE dálnicích je jen 120 km/h takže se jede v nízkých otáčkách
2) byl jsem ospalej takže od semaforů jsem akceleroval jako normální člověk
(Když jsem dojel do Bruselu a začal městský provoz tak šla spotřeba samozřejmě o pár desetin celkově nahoru)
příklad:
- ostrá zatáčka se zrcadlem - v zrcadle uvidíš auto mnohem lépe a dříve;
- přiblížení auta zezadu - uvidíš ho v zrcátku mnohem lépe a dříve;
- navíc plno Čechů by nejraději nesvítilo vůbec a šetřilo žárovnky ("hm, už se stmívá, to nevadí dojedu to bez světel") takže tohle je donutí rozsvítit;
- dále samozřejmě křižovatky a taková ta místa jako aleje, kde se auto snadno pro oči schová v měnících se stínech atd..
čili moc nechápu co ti na tom vadí, denní svícení nemůže uškodit, může pouze pomoci, takže bych chápal, kdyby ti to bylo jedno, ale že to může někomu vadit? Já například hodně čumim za sebe, abych neustále věděl zda je někdo za mnou a zda s ním mám počítat v mrtvym úhlu a zde je pro mě denní svícení důležité. A když zmiňuješ to Německo, ano, lidi tam jezdí jako lidi a navíc s rozumem, ale už se mi u nich stalo, že se přiřítí nesvítící auto který jede třeba o 70 km/h víc než já a pak se diví, že mu uhýbam později....
Zajímavé, čekal bych, že na tomhle se všichni řidiči shodnou, mno nic

Z jiného soudku, dnešní data z rána:
Journey time: 2:03
Dist. travelled: 201 km
Consumption: 9.5 l
Speed: 102 km/h
Takže 745i dokáže jet pod deset litrů!!

1) Maximálka na NL / BE dálnicích je jen 120 km/h takže se jede v nízkých otáčkách
2) byl jsem ospalej takže od semaforů jsem akceleroval jako normální člověk
(Když jsem dojel do Bruselu a začal městský provoz tak šla spotřeba samozřejmě o pár desetin celkově nahoru)
No, me na tom dennim sviceni sere spis to a pokladam ho tedy za zbytecne, protoze stejne clovek musi pocitat s tim, ze tam pojede auto, ktery nesviti.
Ano je spousta situaci, kdy denni sviceni skutecne napomuze k rychlejsimu a bezpecnejsimu zpozorovani. Ale na druhou stranu to pak snizuje takovou tu vseobecnou ostrazitost a tim spis se neosvetlena auta stavaji mene "viditelnymi", protoze kdyz to nesviti, tak to prece nemuze byt auto. Pak je tu vec s tim zvyrazneni motorek a naslo by se plno dalsich duvodu, proc denni sviceni ne. Stejna jako se najde hodne duvodu, proc sviceni ano.
To jen na obhajobu tech, kteri si stejne jako ja mysli, ze denni sviceni je kravina. Spis by se melo zapracovat v autoskolach a v legislative, aby lidi jezdili min jako prasata, aby se vic bali trestu. Protoze strach je nejlepsi ucitel
Pred 3 rokama jsem prisel o 4 body a jak jsem pak jezdil predpisove
BTW za znacky, ktere jsou nevhodne umistene by se melo trestat a kdyz na nich jeste vybiraj policajti, tak ti by se meli rovnou stinat, pac to je vrchol buzerace a prachsprosta kradez. Doufam, ze mi ted nekdo nevmete do xichtu, ze se ohanim legislativou a o par radku jinde si stezuju, ze nejaka vubec je 
Sviceni to proste nezachrani. Stejny jako myslet si, ze na zimnich pneu jsem v zime kral. Taky kravina. V zime jezdim tak, abych se nevysekal a je uplne jedno jaky mam gumy (pokud to nejsou uplny galusky anebo naopak s hrebikama). A kdyz nemam dobry zimni a je hnusne, tak nelezu do hustyho provozu, kde bych prekazel a ohrozoval sebe i ostatni. Uz se moc tesim, az budou povinny letni
A taky uz se dlouho nemenily lekarnicky

Ano je spousta situaci, kdy denni sviceni skutecne napomuze k rychlejsimu a bezpecnejsimu zpozorovani. Ale na druhou stranu to pak snizuje takovou tu vseobecnou ostrazitost a tim spis se neosvetlena auta stavaji mene "viditelnymi", protoze kdyz to nesviti, tak to prece nemuze byt auto. Pak je tu vec s tim zvyrazneni motorek a naslo by se plno dalsich duvodu, proc denni sviceni ne. Stejna jako se najde hodne duvodu, proc sviceni ano.
To jen na obhajobu tech, kteri si stejne jako ja mysli, ze denni sviceni je kravina. Spis by se melo zapracovat v autoskolach a v legislative, aby lidi jezdili min jako prasata, aby se vic bali trestu. Protoze strach je nejlepsi ucitel



Sviceni to proste nezachrani. Stejny jako myslet si, ze na zimnich pneu jsem v zime kral. Taky kravina. V zime jezdim tak, abych se nevysekal a je uplne jedno jaky mam gumy (pokud to nejsou uplny galusky anebo naopak s hrebikama). A kdyz nemam dobry zimni a je hnusne, tak nelezu do hustyho provozu, kde bych prekazel a ohrozoval sebe i ostatni. Uz se moc tesim, az budou povinny letni




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
samozřejmě, že nikdo nerozporuje to, že se nelze spolehnout na ostatní řidiče, že svítí. To je jasné. Také je jasné, že denní svícení má své příznivce i proto hráče. To že je naše legislativa na hovno, lidi se snaží jen vojebávat, za to si můžeme sami. Pokud by někdo ze zákonodárců používal mozek a prdel, nikdy by nemohl vzniknout takový paskvil, který jen říká že se musí svítít přes den, ale nespecifikuje že světly. A pokud by tak prošel, neměly by úřady které homolugují denní světla co se instalují místo mlhovek či LED pásky vůbec homologovat. Ale to je jedno s druhým. Je to takový začarovaný kruh. Stejně tak zimní pneu. Prostě má být zákonem řečeno od do a nazdar. Jestli nějaký šetřílek spoléhá na to, že nenapadne, nemá co dělat na silnici. Argumenty já jedu jen nakoupit prostě neuznávám. To už by tu pak mohla být anarchie. Jen si představte, jak by to vypadalo s vozovým parkem, pokud by u nás nebyla stejně jako v US technická kontrola. U nás je to prostě jen o přístupu lídí, bohužel oněch 40 let se na nás podepsalo a nikdo nechce se sebou nic dělat. Ale to obchávání a vymrdávání mi přijde u čechů jako národní sport... :-(
PČR je kapitola sama za sebe. Autoškoly, to samé. Nechápu jak může dělat intruktora 20letý člověk. Sotva mu uschlo mlíko na bradě a už dělá učitele, přitom najel o 100 km víc nec žák. Nehledě na to, že znám dost případů, kdy se žák naučí křižovatky nazpamět. Pak přijede na křižovatku, auta mají jiné barvy a je v prdeli. Ale, žák zákon splnil. Řdiči jsou agresivní, každej druhej troubí, protože to hovado před ním jede pomalu nebo na zelenou vyrazil o 0.005 sekund déle. Nepouští se v zipech atd. Prostě jsme hovada a tohle všechno si děláme sami... A do té doby, co si tohle lidi neuvědomí a nebudou tolerovat ostatní, bude to tu stát za hovno.
Jééé, to jsem se zas rozvášnil... :-D
PČR je kapitola sama za sebe. Autoškoly, to samé. Nechápu jak může dělat intruktora 20letý člověk. Sotva mu uschlo mlíko na bradě a už dělá učitele, přitom najel o 100 km víc nec žák. Nehledě na to, že znám dost případů, kdy se žák naučí křižovatky nazpamět. Pak přijede na křižovatku, auta mají jiné barvy a je v prdeli. Ale, žák zákon splnil. Řdiči jsou agresivní, každej druhej troubí, protože to hovado před ním jede pomalu nebo na zelenou vyrazil o 0.005 sekund déle. Nepouští se v zipech atd. Prostě jsme hovada a tohle všechno si děláme sami... A do té doby, co si tohle lidi neuvědomí a nebudou tolerovat ostatní, bude to tu stát za hovno.
Jééé, to jsem se zas rozvášnil... :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Ono to denní svícení mě sere už jen proto, že je mraky lidí, co má světla různě dobastlená a svítí to všude, hlavně protijedoucím do ksichtu, oslňuje to jak prase, ale hlavně že svítí ...
chápu argument o tom, že v některých případech je možná auto osvětlené lépe vidět, ale zase ... pokud někam nevidím, tak se tam necpu. Pokud prostě nevidím za roh, tka nepředjíždím, zbrzdím a já nevím co ještě ...
Další důvod proti dennímu svícení je to, že minimálně půlka aut má tzv. děnní svícení, což je už totálně k hovnu, každej druhej má ledky z kauflandu, který svítí mizerně, nebo má každá různou barvu, ale co, vyhlášku splnil, svítí a je to ... tohle je k hovnu.
Ale jak psal Hurvajs výše, jsme národ tupců, kteří jen potřebujou pořád něco ochcávat, všude a na všem ušetřit a podle toho to vypadá ...
chápu argument o tom, že v některých případech je možná auto osvětlené lépe vidět, ale zase ... pokud někam nevidím, tak se tam necpu. Pokud prostě nevidím za roh, tka nepředjíždím, zbrzdím a já nevím co ještě ...
Další důvod proti dennímu svícení je to, že minimálně půlka aut má tzv. děnní svícení, což je už totálně k hovnu, každej druhej má ledky z kauflandu, který svítí mizerně, nebo má každá různou barvu, ale co, vyhlášku splnil, svítí a je to ... tohle je k hovnu.
Ale jak psal Hurvajs výše, jsme národ tupců, kteří jen potřebujou pořád něco ochcávat, všude a na všem ušetřit a podle toho to vypadá ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
přesně tak, to mě sere také. Prostě pokud nemáš světla s denním svícením, budeš svítit normálními světly nebo si koupíš světla s denním svícením. Pokud si tam dáš do nárazníku / mlhovek či jinam něco co má být jako denní světlo, automaticky sebrat techničák a zapsat záznam: "pokoušel se ojebat zákon".
Ačkoliv nerad, jsem názoru, že na čechy platí fakt jen tvrdá ruka. Jakmile dostanou "volnost", vojebou to.
Ačkoliv nerad, jsem názoru, že na čechy platí fakt jen tvrdá ruka. Jakmile dostanou "volnost", vojebou to.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
no vidíš, úplně jsem se ti na to zapomněl podívat. Zkusím to napsat zpatra - snad si to pamatuji dobře (prověřím v autě až pojedu z práce)
normálně je DSC zapnutý. Máš možnost zapnout i DTC a to přes menu v iDrive. Já osobně jsem to využil 2x a v zimě, když jsem se rozjížděl do kopce na sněhu. DSC jde tuším vypnout když sržíš delší dobu tl. na vypínání / zapínání DTC v iDrive. Ale říkám, ještě prověřím.
normálně je DSC zapnutý. Máš možnost zapnout i DTC a to přes menu v iDrive. Já osobně jsem to využil 2x a v zimě, když jsem se rozjížděl do kopce na sněhu. DSC jde tuším vypnout když sržíš delší dobu tl. na vypínání / zapínání DTC v iDrive. Ale říkám, ještě prověřím.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
já jel se dvou 750 i pod 9, jen opravdu piánko, tuším těch 120-130km max. Ale jen na dálníci a s tempomatem. Jakmile musím brzdit a akcelerovat, je to horší, město je samozřejmě hrob na spotřebu... :-Dkurevtor píše:...zda jste někdo jel se 745i pod 9.5 l :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
jo jo, DTC i DSC jdou zapnout/vypnout v iDrive, doufám, že to chápu správně, že jsou defaultně zapnutý a při vypnutí se objeví příslušná ikona na přístrojovce...? Jedno má ikonu prokluzu jako ASR/ESP, druhý je nápis...
jde mi o to jak se auto bude chovat, když to či ono vypnu, poznám to vůbec? V audi mám automata takže ASR v zimě vždy rovnou vypínám (předohrab).
jde mi o to jak se auto bude chovat, když to či ono vypnu, poznám to vůbec? V audi mám automata takže ASR v zimě vždy rovnou vypínám (předohrab).