Stránka 4 z 5
Napsal: úte 28.10.2008 17:09
od gas
Ten rozdíl ve spotřebě fakt není až tak velkej.Já když jsem měl 318 jezdil jsem s tím kolem 8-9 litrů no a dneska mám 330 a jezdím 10-11litrů,ale ta síla se nedá srovnat ty 2 litry dělaj 60 kč tak jestli kouříš tak se na to vykašli a můžeš jezdit za stejný prachy

.A k tomu dovozu nevím je to individuální já radši kupuju auta tady a to proto,že když si uděláš dobrou smlouvu tak máš komu to jít omlátit o hlavu a nebo něco řešit,ale když to máš 800 km a auto ti klekne můžeš se akorát mlátit trubkou do hlavy.Tady na klubu jsou moc hezký kupátka okolo 100tis.
Napsal: úte 28.10.2008 17:45
od ///Mates
gas píše:Ten rozdíl ve spotřebě fakt není až tak velkej.Já když jsem měl 318 jezdil jsem s tím kolem 8-9 litrů no a dneska mám 330 a jezdím 10-11litrů,ale ta síla se nedá srovnat ty 2 litry dělaj 60 kč tak jestli kouříš tak se na to vykašli a můžeš jezdit za stejný prachy

.A k tomu dovozu nevím je to individuální já radši kupuju auta tady a to proto,že když si uděláš dobrou smlouvu tak máš komu to jít omlátit o hlavu a nebo něco řešit,ale když to máš 800 km a auto ti klekne můžeš se akorát mlátit trubkou do hlavy.Tady na klubu jsou moc hezký kupátka okolo 100tis.
330i to je už aspoň E46ka ne, ta už má myslím ve standardu double-vanos takže o to je ten motor ještě úspornější,to věřím že je to pak jinačí spotřeba

a na třílitr opravdu slušná. Btw jak si to myslel že ¨tady na klubu jsou moc hezký kupátka¨???jakože tady je aji nějakej klubovej bazar, to sem ještě nezjistil

Napsal: úte 28.10.2008 17:49
od ///Mates
ivezcordoba píše:no určitě nemá smysl si to kupovat bez výbavy. ber to určitě s klimou a snad i v kůži a všecko v elektrice, budeš z toho mít pak lepší pocit
Tak jasně

osobně bych bral Mpaket sedačky, celj exteriér(nárazníky, prahy, zrcátka, kola) a hlavně sportovní sníženej podvozek všechno by to bylo skvělý...

Budu se snažit to sehnat aji s ním ale uvidí se co bude...

Napsal: úte 28.10.2008 20:16
od Totic
Hlavně nic neuspěchat. Vybíral jsem Bawko po světe, po netě přes půl roku. Koupil jsem loni v listopadu v D a můžu říct, že nejvíc se to plní autama teď na podzim. Lidi se nějak zbavujou starších aut před zimou, možná zrovna zadokolek.. A mohlo by tomu tak být i letos.
Myslím si, že byses pro IS-ko rozhodl dobře. Jde ti přece o peníze a spotřebu a tak předpokládám, že ISo se dá sehnat za míň peněz ve stejném roce, stavu a třeba i výbavě jako 320i.
Soutředil bych se na techniku a interier. Exterier se dá vždy dodělat.
Jestli to má 140 nebo 150 koní je jedno. Do Brna radši menší obsah, kolikrát to tady nerozjedu sotva na trojku.
Ale hlavně tady nikdo neřekl jednu zásadní věc - driftování půjde líp se samosvorem. To žádná 320i nemá. Povětšinou jsem ISka viděl už se špérou, nevím o kolik víc na ceně, ale jestli chceš zafrajeřit, tak s ním to půjde určitě líp

Napsal: úte 28.10.2008 20:29
od gas
eXhumator píše:gas píše:Ten rozdíl ve spotřebě fakt není až tak velkej.Já když jsem měl 318 jezdil jsem s tím kolem 8-9 litrů no a dneska mám 330 a jezdím 10-11litrů,ale ta síla se nedá srovnat ty 2 litry dělaj 60 kč tak jestli kouříš tak se na to vykašli a můžeš jezdit za stejný prachy

.A k tomu dovozu nevím je to individuální já radši kupuju auta tady a to proto,že když si uděláš dobrou smlouvu tak máš komu to jít omlátit o hlavu a nebo něco řešit,ale když to máš 800 km a auto ti klekne můžeš se akorát mlátit trubkou do hlavy.Tady na klubu jsou moc hezký kupátka okolo 100tis.
330i to je už aspoň E46ka ne, ta už má myslím ve standardu double-vanos takže o to je ten motor ještě úspornější,to věřím že je to pak jinačí spotřeba

a na třílitr opravdu slušná. Btw jak si to myslel že ¨tady na klubu jsou moc hezký kupátka¨???jakože tady je aji nějakej klubovej bazar, to sem ještě nezjistil

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=40
Napsal: úte 28.10.2008 20:52
od ///Mates
Totic píše:Hlavně nic neuspěchat. Vybíral jsem Bawko po světe, po netě přes půl roku. Koupil jsem loni v listopadu v D a můžu říct, že nejvíc se to plní autama teď na podzim. Lidi se nějak zbavujou starších aut před zimou, možná zrovna zadokolek.. A mohlo by tomu tak být i letos.
Myslím si, že byses pro IS-ko rozhodl dobře. Jde ti přece o peníze a spotřebu a tak předpokládám, že ISo se dá sehnat za míň peněz ve stejném roce, stavu a třeba i výbavě jako 320i.
Soutředil bych se na techniku a interier. Exterier se dá vždy dodělat.
Jestli to má 140 nebo 150 koní je jedno. Do Brna radši menší obsah, kolikrát to tady nerozjedu sotva na trojku.
Ale hlavně tady nikdo neřekl jednu zásadní věc - driftování půjde líp se samosvorem. To žádná 320i nemá. Povětšinou jsem ISka viděl už se špérou, nevím o kolik víc na ceně, ale jestli chceš zafrajeřit, tak s ním to půjde určitě líp

Jééé další brňák,super

, jenže s tím samosvorem si mě dostal

sem na něj úplně zapomněl, myslel sem že ho maj všechny Báwa, když maj přece náhon na zadek, to je v p*čiii...!!!

Napsal: úte 28.10.2008 21:00
od Totic
Je to v p*či kámo, kup Mercedes..
Špéru nemám ani v 323i. Bez ní se to driftování musí člověk kua učit.
Ale právě proto samosvor májí běžně IS, nebo pak až M3.
Napsal: úte 28.10.2008 21:10
od ///Mates
gas píše:eXhumator píše:gas píše:Ten rozdíl ve spotřebě fakt není až tak velkej.Já když jsem měl 318 jezdil jsem s tím kolem 8-9 litrů no a dneska mám 330 a jezdím 10-11litrů,ale ta síla se nedá srovnat ty 2 litry dělaj 60 kč tak jestli kouříš tak se na to vykašli a můžeš jezdit za stejný prachy

.A k tomu dovozu nevím je to individuální já radši kupuju auta tady a to proto,že když si uděláš dobrou smlouvu tak máš komu to jít omlátit o hlavu a nebo něco řešit,ale když to máš 800 km a auto ti klekne můžeš se akorát mlátit trubkou do hlavy.Tady na klubu jsou moc hezký kupátka okolo 100tis.
330i to je už aspoň E46ka ne, ta už má myslím ve standardu double-vanos takže o to je ten motor ještě úspornější,to věřím že je to pak jinačí spotřeba

a na třílitr opravdu slušná. Btw jak si to myslel že ¨tady na klubu jsou moc hezký kupátka¨???jakože tady je aji nějakej klubovej bazar, to sem ještě nezjistil

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=40
To seš hodneej, dík moc už to tam čekuju

Napsal: úte 28.10.2008 21:16
od ///Mates
Totic píše:Je to v p*či kámo, kup Mercedes..
Špéru nemám ani v 323i. Bez ní se to driftování musí člověk kua učit.
Ale právě proto samosvor májí běžně IS, nebo pak až M3.
Meďoury si držej cenu a hlavně kupéčka,přemejšlel o CLK 230 kompresor ale taky jich je hodně v automatu..., njn báwo je prostě báwo, holt to budu muset vychytat a nějak se ty driftíky naučit

Jen sem myslel že už napíšeš že se bez samosvoru driftovat ani nedá, to snad ne,jen je to trochu obtížnější že joo

Napsal: úte 28.10.2008 21:54
od CZAirwolf
eXhumator píše:Totic píše:Je to v p*či kámo, kup Mercedes..
Špéru nemám ani v 323i. Bez ní se to driftování musí člověk kua učit.
Ale právě proto samosvor májí běžně IS, nebo pak až M3.
Meďoury si držej cenu a hlavně kupéčka,přemejšlel o CLK 230 kompresor ale taky jich je hodně v automatu..., njn báwo je prostě báwo, holt to budu muset vychytat a nějak se ty driftíky naučit

Jen sem myslel že už napíšeš že se bez samosvoru driftovat ani nedá, to snad ne,jen je to trochu obtížnější že joo

Budes rad, pokud budes mit na provoz, natoz na drifty...a drifty smrdi gumama a dalsimi pripadnymi naklady, takze bych to nejak extra neresil.
Napsal: úte 28.10.2008 22:11
od ///Mates
CZAirwolf píše:eXhumator píše:Totic píše:Je to v p*či kámo, kup Mercedes..
Špéru nemám ani v 323i. Bez ní se to driftování musí člověk kua učit.
Ale právě proto samosvor májí běžně IS, nebo pak až M3.
Meďoury si držej cenu a hlavně kupéčka,přemejšlel o CLK 230 kompresor ale taky jich je hodně v automatu..., njn báwo je prostě báwo, holt to budu muset vychytat a nějak se ty driftíky naučit

Jen sem myslel že už napíšeš že se bez samosvoru driftovat ani nedá, to snad ne,jen je to trochu obtížnější že joo

Budes rad, pokud budes mit na provoz, natoz na drifty...a drifty smrdi gumama a dalsimi pripadnymi naklady, takze bych to nejak extra neresil.
Tak o gumy by nouze nebyla strejc má pneuservis, takže gumy by mě vždycky nazul nějaký jen na dodělání na plecháče který bych jenom spálil a zase mu je dovezl na výměnu, taky to je dobrý že se k němu pak můžu stavovat na opravy pokud by něco nedejbože bylo...

Ale jo v pohodě jen mě ten samosvor sklamal,fakt sem myslel že to maj všechna Báwa a je divný že u 318iS se to dělá a na dvoulitry už ne...

Napsal: úte 28.10.2008 22:14
od Fx
Ono to bylo u všech těchto modelů jen za příplatek.
Napsal: úte 28.10.2008 22:25
od ///Mates
Fx píše:Ono to bylo u všech těchto modelů jen za příplatek.
Aha, tak co nadělám, svět se nezboří...
Napsal: úte 28.10.2008 22:46
od slava6
Ahoj jestli se můžu přidat, měl jsem is, výborný auto se skvělým motorem a skvělým podvozkem, ale chyběli mi tam ty další dva válce, tak jsem si koupil 320i bez vanosu, krásný zvuk, super motor, spotřeba je úplně v pohodě, průměr je 8,2 litru, manželka si pořád chtěla pořídit nějaký auto, nakonec si pořídila 325i bez vanosu, myslel jsem si že mezi 2litrem a dvaapůlkou není takový rozdíl, ale je, a dost velikej, hlavně v síle, ale zasemusím říct že ten motor není v ničem záludný a mákrásnou spotřebu, 8,5litru průměr. Závěr, jestli chceš auto na začátek tak is, jestli už máš něco naježděno se zadakolkou tak 325i nebo víc, stojí za to. Samosvor má i 325, na drifty stačí ale gumy tam jen hoří.
Napsal: úte 28.10.2008 23:22
od ///Mates
slava6 píše:Ahoj jestli se můžu přidat, měl jsem is, výborný auto se skvělým motorem a skvělým podvozkem, ale chyběli mi tam ty další dva válce, tak jsem si koupil 320i bez vanosu, krásný zvuk, super motor, spotřeba je úplně v pohodě, průměr je 8,2 litru, manželka si pořád chtěla pořídit nějaký auto, nakonec si pořídila 325i bez vanosu, myslel jsem si že mezi 2litrem a dvaapůlkou není takový rozdíl, ale je, a dost velikej, hlavně v síle, ale zasemusím říct že ten motor není v ničem záludný a mákrásnou spotřebu, 8,5litru průměr. Závěr, jestli chceš auto na začátek tak is, jestli už máš něco naježděno se zadakolkou tak 325i nebo víc, stojí za to. Samosvor má i 325, na drifty stačí ale gumy tam jen hoří.
Ahoj,no právě že já budu úplněj začátečník na ¨zadokolkách¨ právě prot taky vybírám spíš jen s těch ¨slabších¨ typů motorů jako je iSo a dvoulitr, myslím že na začátek by to mělo sloužit dobře a až si zvyknu, tak přesedlám na něco silnějšího (325i, 328i bo M3

)asi bych dopadl jako motorkář kterej si hned po udělání papírů sedne na tu nejsilnější mašinu co někde splaší a hned se zabije (sice to už dnes díky zákonu nejde ale ještě nedávno tomu tak bylo) byla by škoda BMW a i mýho života i když myslím že i to ¨nejslabší¨ iSo může bejt taky pěkně nebezpěčný pro zelenáče

Napsal: stř 29.10.2008 09:40
od ironpipi
Já bych to asi neřešil a koupil bych podle konkrétního stavu auta, výbavy...,tak aby se pak popřípadě dobře prodávalo. Stejně za pár měsíců koupíš něco silnějšího..323, 325, 328, M3.0, M3.2!
Napsal: stř 29.10.2008 15:15
od gas
ironpipi píše:Já bych to asi neřešil a koupil bych podle konkrétního stavu auta, výbavy...,tak aby se pak popřípadě dobře prodávalo. Stejně za pár měsíců koupíš něco silnějšího..323, 325, 328, M3.0, M3.2!
Taky jedna životní zkušenost,kterou jsme si všichni museli projít

Napsal: stř 29.10.2008 19:01
od Totic
Je pravda, že s takovým entuziasmem do driftování a dračení zatáčkama na plechách bych si ani nic drahýho nepořizoval. Tím je to auto odsouzený k oddělání "mladíkem". Jak často se bude jezdit za strejdou pro gumy, tak často se bude pozdějc jezdit na opravy.
Ale abych tady taky pomoh od tohoto utrápeného rozhodování.. :
1) Zajeď do bazaru Auto Dohnal, v esíčku na Olomoucký. Dělaj tam 2 kluci, co mají oba 1.8Is-ka (modrý a černý), jež si dovezli z D. Třeba se poradíte, či domluvíte na koupi.
2) Přijeď dnes do Tesca - Královo Pole kde je od 19:00 - BMW sraz Brno regional a tam uvidíš 316i až po M5

Napsal: stř 29.10.2008 19:40
od ///Mates
gas píše:ironpipi píše:Já bych to asi neřešil a koupil bych podle konkrétního stavu auta, výbavy...,tak aby se pak popřípadě dobře prodávalo. Stejně za pár měsíců koupíš něco silnějšího..323, 325, 328, M3.0, M3.2!
Taky jedna životní zkušenost,kterou jsme si všichni museli projít

No vy ste borci...

s M3 bych vyprášil první pole předpokládám

ale joo časem se uvidí co se bude dat dělat...

Napsal: stř 29.10.2008 19:53
od ///Mates
Totic píše:Je pravda, že s takovým entuziasmem do driftování a dračení zatáčkama na plechách bych si ani nic drahýho nepořizoval. Tím je to auto odsouzený k oddělání "mladíkem". Jak často se bude jezdit za strejdou pro gumy, tak často se bude pozdějc jezdit na opravy.

Ale abych tady taky pomoh od tohoto utrápeného rozhodování.. :
1) Zajeď do bazaru Auto Dohnal, v esíčku na Olomoucký. Dělaj tam 2 kluci, co mají oba 1.8Is-ka (modrý a černý), jež si dovezli z D. Třeba se poradíte, či domluvíte na koupi.
2) Přijeď dnes do Tesca - Královo Pole kde je od 19:00 - BMW sraz Brno regional a tam uvidíš 316i až po M5

Hmm bez toho samosvoru se na drifty můžu stejně nejspíš vykašlat, tak max. protáčet gumy při rozjezdu jen pro efekt s podržením brzdy aby se i trošku zakouřilo
- a k těm radám:
ad1)určitě se tam stavím to není problém jen nějak upřesnit tu adresu na Olomoucký někde jak je AAA Auto bo ještě dál, moc to tam jinak neznám
ad2)

přijel bych jenže sem mimo Brno v Lysicích na baráku, kua a zrovna dnes..., ale co naplat, měl sem si to hlídat, od ted čekuju Kalendář akcí

a na dalším bych se objevil. Jn sem se chtěl zepttat to tam můžu dojet aji bez BMW, nevím jak se na mě budou dívat ostatní že se jim tam sere nějaká frajírek ve fabii
