


gas píše:Ten rozdíl ve spotřebě fakt není až tak velkej.Já když jsem měl 318 jezdil jsem s tím kolem 8-9 litrů no a dneska mám 330 a jezdím 10-11litrů,ale ta síla se nedá srovnat ty 2 litry dělaj 60 kč tak jestli kouříš tak se na to vykašli a můžeš jezdit za stejný prachy![]()
![]()
.A k tomu dovozu nevím je to individuální já radši kupuju auta tady a to proto,že když si uděláš dobrou smlouvu tak máš komu to jít omlátit o hlavu a nebo něco řešit,ale když to máš 800 km a auto ti klekne můžeš se akorát mlátit trubkou do hlavy.Tady na klubu jsou moc hezký kupátka okolo 100tis.
ivezcordoba píše:no určitě nemá smysl si to kupovat bez výbavy. ber to určitě s klimou a snad i v kůži a všecko v elektrice, budeš z toho mít pak lepší pocit
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=40eXhumator píše:gas píše:Ten rozdíl ve spotřebě fakt není až tak velkej.Já když jsem měl 318 jezdil jsem s tím kolem 8-9 litrů no a dneska mám 330 a jezdím 10-11litrů,ale ta síla se nedá srovnat ty 2 litry dělaj 60 kč tak jestli kouříš tak se na to vykašli a můžeš jezdit za stejný prachy![]()
![]()
.A k tomu dovozu nevím je to individuální já radši kupuju auta tady a to proto,že když si uděláš dobrou smlouvu tak máš komu to jít omlátit o hlavu a nebo něco řešit,ale když to máš 800 km a auto ti klekne můžeš se akorát mlátit trubkou do hlavy.Tady na klubu jsou moc hezký kupátka okolo 100tis.
330i to je už aspoň E46ka ne, ta už má myslím ve standardu double-vanos takže o to je ten motor ještě úspornější,to věřím že je to pak jinačí spotřebaa na třílitr opravdu slušná. Btw jak si to myslel že ¨tady na klubu jsou moc hezký kupátka¨???jakože tady je aji nějakej klubovej bazar, to sem ještě nezjistil
![]()
Totic píše:Hlavně nic neuspěchat. Vybíral jsem Bawko po světe, po netě přes půl roku. Koupil jsem loni v listopadu v D a můžu říct, že nejvíc se to plní autama teď na podzim. Lidi se nějak zbavujou starších aut před zimou, možná zrovna zadokolek.. A mohlo by tomu tak být i letos.
Myslím si, že byses pro IS-ko rozhodl dobře. Jde ti přece o peníze a spotřebu a tak předpokládám, že ISo se dá sehnat za míň peněz ve stejném roce, stavu a třeba i výbavě jako 320i.
Soutředil bych se na techniku a interier. Exterier se dá vždy dodělat.
Jestli to má 140 nebo 150 koní je jedno. Do Brna radši menší obsah, kolikrát to tady nerozjedu sotva na trojku.
Ale hlavně tady nikdo neřekl jednu zásadní věc - driftování půjde líp se samosvorem. To žádná 320i nemá. Povětšinou jsem ISka viděl už se špérou, nevím o kolik víc na ceně, ale jestli chceš zafrajeřit, tak s ním to půjde určitě líp
gas píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=40eXhumator píše:gas píše:Ten rozdíl ve spotřebě fakt není až tak velkej.Já když jsem měl 318 jezdil jsem s tím kolem 8-9 litrů no a dneska mám 330 a jezdím 10-11litrů,ale ta síla se nedá srovnat ty 2 litry dělaj 60 kč tak jestli kouříš tak se na to vykašli a můžeš jezdit za stejný prachy![]()
![]()
.A k tomu dovozu nevím je to individuální já radši kupuju auta tady a to proto,že když si uděláš dobrou smlouvu tak máš komu to jít omlátit o hlavu a nebo něco řešit,ale když to máš 800 km a auto ti klekne můžeš se akorát mlátit trubkou do hlavy.Tady na klubu jsou moc hezký kupátka okolo 100tis.
330i to je už aspoň E46ka ne, ta už má myslím ve standardu double-vanos takže o to je ten motor ještě úspornější,to věřím že je to pak jinačí spotřebaa na třílitr opravdu slušná. Btw jak si to myslel že ¨tady na klubu jsou moc hezký kupátka¨???jakože tady je aji nějakej klubovej bazar, to sem ještě nezjistil
![]()
Totic píše:Je to v p*či kámo, kup Mercedes..
Špéru nemám ani v 323i. Bez ní se to driftování musí člověk kua učit.
Ale právě proto samosvor májí běžně IS, nebo pak až M3.
eXhumator píše:Totic píše:Je to v p*či kámo, kup Mercedes..
Špéru nemám ani v 323i. Bez ní se to driftování musí člověk kua učit.
Ale právě proto samosvor májí běžně IS, nebo pak až M3.
Meďoury si držej cenu a hlavně kupéčka,přemejšlel o CLK 230 kompresor ale taky jich je hodně v automatu..., njn báwo je prostě báwo, holt to budu muset vychytat a nějak se ty driftíky naučitJen sem myslel že už napíšeš že se bez samosvoru driftovat ani nedá, to snad ne,jen je to trochu obtížnější že joo
![]()
CZAirwolf píše:eXhumator píše:Totic píše:Je to v p*či kámo, kup Mercedes..
Špéru nemám ani v 323i. Bez ní se to driftování musí člověk kua učit.
Ale právě proto samosvor májí běžně IS, nebo pak až M3.
Meďoury si držej cenu a hlavně kupéčka,přemejšlel o CLK 230 kompresor ale taky jich je hodně v automatu..., njn báwo je prostě báwo, holt to budu muset vychytat a nějak se ty driftíky naučitJen sem myslel že už napíšeš že se bez samosvoru driftovat ani nedá, to snad ne,jen je to trochu obtížnější že joo
![]()
Budes rad, pokud budes mit na provoz, natoz na drifty...a drifty smrdi gumama a dalsimi pripadnymi naklady, takze bych to nejak extra neresil.
slava6 píše:Ahoj jestli se můžu přidat, měl jsem is, výborný auto se skvělým motorem a skvělým podvozkem, ale chyběli mi tam ty další dva válce, tak jsem si koupil 320i bez vanosu, krásný zvuk, super motor, spotřeba je úplně v pohodě, průměr je 8,2 litru, manželka si pořád chtěla pořídit nějaký auto, nakonec si pořídila 325i bez vanosu, myslel jsem si že mezi 2litrem a dvaapůlkou není takový rozdíl, ale je, a dost velikej, hlavně v síle, ale zasemusím říct že ten motor není v ničem záludný a mákrásnou spotřebu, 8,5litru průměr. Závěr, jestli chceš auto na začátek tak is, jestli už máš něco naježděno se zadakolkou tak 325i nebo víc, stojí za to. Samosvor má i 325, na drifty stačí ale gumy tam jen hoří.
gas píše:Taky jedna životní zkušenost,kterou jsme si všichni museli projítironpipi píše:Já bych to asi neřešil a koupil bych podle konkrétního stavu auta, výbavy...,tak aby se pak popřípadě dobře prodávalo. Stejně za pár měsíců koupíš něco silnějšího..323, 325, 328, M3.0, M3.2!![]()
Totic píše:Je pravda, že s takovým entuziasmem do driftování a dračení zatáčkama na plechách bych si ani nic drahýho nepořizoval. Tím je to auto odsouzený k oddělání "mladíkem". Jak často se bude jezdit za strejdou pro gumy, tak často se bude pozdějc jezdit na opravy.
Ale abych tady taky pomoh od tohoto utrápeného rozhodování.. :
1) Zajeď do bazaru Auto Dohnal, v esíčku na Olomoucký. Dělaj tam 2 kluci, co mají oba 1.8Is-ka (modrý a černý), jež si dovezli z D. Třeba se poradíte, či domluvíte na koupi.
2) Přijeď dnes do Tesca - Královo Pole kde je od 19:00 - BMW sraz Brno regional a tam uvidíš 316i až po M5