Stránka 4 z 4
Napsal: pon 21.04.2008 11:20
od elik2
Diablo330Ci píše:Tak u me tohle klepnuti nebo lupnuti je v chladici soustave kde kdyz otevru kapotu tak po prave strane jdou dve tluste hadice ktery jdou do nejakyho hlinikoveho odlitku ktery je nejaky ventil.Myslim ze u Vas to bude stejny tak to poradne prosahejte kdyz to bude delat.Je to c.4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
přesně jak píšeš. Mám to úplně stejně.
Napsal: pon 21.04.2008 17:30
od Diablo330Ci
elik2 píše:Diablo330Ci píše:Tak u me tohle klepnuti nebo lupnuti je v chladici soustave kde kdyz otevru kapotu tak po prave strane jdou dve tluste hadice ktery jdou do nejakyho hlinikoveho odlitku ktery je nejaky ventil.Myslim ze u Vas to bude stejny tak to poradne prosahejte kdyz to bude delat.Je to c.4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
přesně jak píšeš. Mám to úplně stejně.
Jo a u jakyho auta?

Napsal: stř 23.04.2008 12:24
od patras
tak problem vyresen .. po sundani ventiloveho vika a zafixovani vacek bylo zjisteno posunuty casovani ventilu

... proste vacky byly pootoceny

... prej se v tom uz asi nekdo hrabal pred tim nez jsem to koupil ...

vanos to potom dohanel

byl vytocenej uplne na max ... prenastaveno do spravynch pozic .. neuveritelny jak to jede

Napsal: stř 23.04.2008 13:24
od Mirda328
kolik ma byt vubec u 328 volnobeh kdyz jsme u toho ?
Napsal: stř 23.04.2008 18:12
od patras
550-600 ot

Napsal: čtv 24.04.2008 22:32
od castro
patras píše:tak problem vyresen .. po sundani ventiloveho vika a zafixovani vacek bylo zjisteno posunuty casovani ventilu

... proste vacky byly pootoceny

... prej se v tom uz asi nekdo hrabal pred tim nez jsem to koupil ...

vanos to potom dohanel

byl vytocenej uplne na max ... prenastaveno do spravynch pozic .. neuveritelny jak to jede

mazeeec! taky asi zkusim... jak moc je to náročný?
neblafalo ti to do výfucku? jako takový divný rachtání po puštění plynu na volnoběh?
Napsal: pát 25.04.2008 12:56
od Diablo330Ci
Tak to je bomba!Tak ted Castro

Napsal: pát 25.04.2008 14:56
od Dan td
U mě taky téměř vyřešeno - byla to váha vzduchu. I když diagnostika ji hlásila jako OK. Váhal jsem, jestli na pokusy koupit jetou nebo novou Starline, která stojí kolem dvou tis. - nakonec jsem šel do Starline, dávají na ni 3 roky záruku, takže jsem si říkal, že zas tolik neriskuju. Zlepšení min. o 90%, po cca 100 km skákání celý den po Praze volnoběh jak z učebnice
Jediný, že to za celý den asi dvakrát zahoupalo, ale to bylo v situaci, kdy už to se starou váhou chcíplo úplně. Příští týden nastavím časování dle patrasovy rady a doufám, že už to bude 100%
Postupně jsem vyměnil klapku, svíčky, volnoběžný ventil, čidlo vačky ( díky castrovi za zapůjčení

), zkontroloval sání - viditelný rozdíl nastal až právě po výměně váhy - radost teď stát v koloně, volnoběh se ani nehne
Jediné, co mi vrtá hlavou je, proč váhy Hella a Bosch stojí 4-5x tolik, co Starline

Napsal: pát 25.04.2008 15:54
od castro
tak vida, to je skvělá zpráva...
jdu do toho taky.
snad to vyřeší i můj problém...

Napsal: pát 25.04.2008 18:25
od patras
castro píše:patras píše:tak problem vyresen .. po sundani ventiloveho vika a zafixovani vacek bylo zjisteno posunuty casovani ventilu

... proste vacky byly pootoceny

... prej se v tom uz asi nekdo hrabal pred tim nez jsem to koupil ...

vanos to potom dohanel

byl vytocenej uplne na max ... prenastaveno do spravynch pozic .. neuveritelny jak to jede

mazeeec! taky asi zkusim... jak moc je to náročný?
neblafalo ti to do výfucku? jako takový divný rachtání po puštění plynu na volnoběh?
musi na to byt pripravky ktery maji jen hodne dobry servisy .. ani nektery origo bmw je newmaj a pujcujou si je

... jinak to narocny neni

..
Napsal: sob 26.04.2008 17:02
od Kostik
Mam podobny problem, ale vypada to trochu jinak nez u vas.
U e36 323i se mi stava ze na delsich trasach mi najednou zacne vibrovat motor(a od toho radici paka), nema to vubec vykon, pokud po to chci vytocit do otacek tak to ma diry v kroutaku a auto skace...
A pozor, ted to nejlepsi - kdyz zastavim a vypnu zapalovani na 20-30 sec a nastartuju tak to jede v pohode.
Pokud vypnu a chci nastartovat za dalsich 5 sec tak to nechce chytnout(jako kdyby blba pumpa nebo slaba baterka) a vibruje to stejne.
Driv se mi to stavalo jednou za cca 1000km, ted to je cim dal castejsi.
Vi nekdo co by to mohlo byt?
Cidlo vacky?Vanos?Casovani ventilu jako u patrase?
Podeziram taky trochu RJ, jako kdyby se vzdycky zacyklila..
Napsal: pon 28.04.2008 09:00
od castro
nevim co v tvem případě řešíš - diagnostika...

byl jsi?
Napsal: pon 28.04.2008 16:34
od Kostik
castro píše:nevim co v tvem případě řešíš - diagnostika...

byl jsi?
Byl sem v dobe kdy to jeste tolik nezlobilo(jednou za tak 500km), a nic.
Mam v planu jet znova, ale moc sanci tomu nedavam...
Klonim se ted nevic k pumpe...zjisti diagnostika vadnou benzinovou pumpu nevi nekdo?

Napsal: stř 30.04.2008 21:57
od Mirda328
to patras:
co to stalo to serizeni?

a jak dlouho to trva?