Stránka 4 z 6
Napsal: ned 13.06.2010 20:18
od Bzuker
noname píše:myslíš gumáky na předním troj. rameni ?
jojo na e36
Napsal: ned 13.06.2010 21:28
od mequi
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05 jestli myslíš díl 5, tak musíš rozřezat pilkou ty gumové příčky silentbloku a pak rozřezat /jde to i flexou ale opatrně/ ten kroužek, který ti na tom rameni zbyde. Podobným způsobem vyndat ten vnější kroužek z dílu 4. Pak jen nalisovat nový silentblok a hotovo.
Napsal: ned 13.06.2010 21:33
od noname
Byl si rychlejší, přesně tak - rozřezat, já tu gumu rozřízl lámacím nožem, otázka pár sekund a kroužek co zbyde pilkou - jde to poměrně lehce je hliníkový.... samotný siláč nalisuješ ve svěráku a potom pořádně namažeš a nasuneš na rameno - nekorutit !!! prostě nasunout i 3 pokusy - pořádně mazat! kroucením vytlačíš vazelinu a nejde to....

Napsal: ned 13.06.2010 21:42
od Bzuker
jsem si říkal že když to vůbec nejde dolů tak i kdyby se mi to povedlo jak tam pak narvu nový...si zlámu ruce

dělal jste to někdo na nevymontovaném rameni?
Napsal: ned 13.06.2010 22:02
od noname
jasně, jde to, jen se to chce poředně zapřít a natáhnout to na to rameno.... nekroutit - nasunout....
Napsal: pon 14.06.2010 17:39
od Cuky
Já to dělal před čtyřmi dny a dolů to dostane i stahovák. A nazpět je to trošku těžší ale jde to i na nesundaném rameni
Napsal: úte 15.06.2010 09:06
od OndraZ
Mno udajne by se tam mel ten silac nalisovat s pouzitim terpentinu - guma by se tim mela naleptat a "prilepit" k rameni.
Ja osobne jsem to ted takhle zkousel, ramena Meyle a silace z M3 a v garazi fakt ani omylem. Mozna tak nekde na lisu. Tak sem se nasral maznul to WD-ckem a silac tam okamzite zahucel jak...
Neni to teda uplne koser, pac rameno by se v silaci udajne nemelo protacet. Ale fakt se mi s tim nechtelo tahnout nekam na lis... Snad to WDcko nejak "vyschne".
Napsal: stř 16.06.2010 22:39
od radim2561
Takže pokud by to měla být kvalitka, tak koupit ramena s čepama MEYLE a SB tam šoupnout nechutně drahý POWERFLEX: je to tak?

Napsal: stř 16.06.2010 22:55
od noname
S powerflexem zkušenosti nemám, nicméně mi byl vymluven, dal jsem raději teda M kové plné a dobré jak chleba

Napsal: čtv 17.06.2010 01:02
od radekc
radim2561 píše:Takže pokud by to měla být kvalitka, tak koupit ramena s čepama MEYLE a SB tam šoupnout nechutně drahý POWERFLEX: je to tak?

Přesně tak a Powerflexy jsou mořná 2x dražší než lepší druhovýroba, ale vydrží tolik, že už je nikdy nebudeš měnít, navíc jednoduchá montáž... A ramena nemusíš celý, stačí jen přelisovat sb u e36
Napsal: čtv 17.06.2010 09:19
od radim2561
radekc píše:radim2561 píše:Takže pokud by to měla být kvalitka, tak koupit ramena s čepama MEYLE a SB tam šoupnout nechutně drahý POWERFLEX: je to tak?

Přesně tak a Powerflexy jsou mořná 2x dražší než lepší druhovýroba, ale vydrží tolik, že už je nikdy nebudeš měnít, navíc jednoduchá montáž... A ramena nemusíš celý, stačí jen přelisovat sb u e36
A dostanu nový čepy (MEYLE) do starých ramen?
Ještě dotázek.. kde kupujete díly MEYLE?
Napsal: čtv 17.06.2010 12:06
od radekc
radim2561 píše:A dostanu nový čepy (MEYLE) do starých ramen?
Ještě dotázek.. kde kupujete díly MEYLE?
Do originálních a pravděpodobně i neoriginálních ramen dostaneš nový čepy, musí se to normálně přelisovat na lisu a ja jsem meyle kupoval v
http://www.mjauto.cz
Napsal: čtv 17.06.2010 12:13
od capri
Napsal: stř 23.06.2010 10:41
od Totic
Podotýkám, že MEYLE má i sadu zesílených HD dílů (Heavy Duty) za srovnatelnou cenu a ty jsem aplikoval na komplet nápravu. Dejte jim přednost.
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
Napsal: stř 23.06.2010 11:13
od martas11
Já jsem dával komplet LMI a mám na tom najeto na našich hrozných cestách 74 000km a pořád v pohodě.Takže fakt kvalitka

Napsal: pon 28.06.2010 15:12
od Mirda328
martas11 píše:Já jsem dával komplet LMI a mám na tom najeto na našich hrozných cestách 74 000km a pořád v pohodě.Takže fakt kvalitka

kupoval jsem z elitu LMI komplet , vadrzelo to pul roku a to se diram vyhybam, ted mam meyle HD komplet a je to dost uchylny pac tam neni ten silac na tom vnejsim kulaku, vsechno cejtim ve volantu, jinak to mam chvili a nemuzu posoudit kvalitu ale cena byla prizniva......
Napsal: ned 04.07.2010 16:15
od PeteBMW
Pánove, když chci vyměnit čepy řízení (díl č.7), musím odšroubovat i tu spojovací tyč (díl č.5),nebo to jde i bez toho

Napsal: ned 04.07.2010 18:37
od paveld
Nejlépe ji odšroubuj a vyměň to i s ní komplet.
Napsal: pon 05.07.2010 15:15
od Cuky
Jde to vyšrpubovat i bez ní sám to uvidíš až k tomu půjdeš na konci je to sploštělé na klíč jen si nech tu matici(díl č.9) co proti tomu dotahuješ tam kde je jen ji o trošku povol a pak ji vrať jinak budeš muset na geometrii rozhodíš si tím sbíhavost
Napsal: pon 05.07.2010 16:50
od paveld
Nemyslím to tak, že by to nešlo sundat samotný, ale pokud máš špatný ty čepy na konci, tak s nějvětší pravděpodobností budeš mít špatný i ty klouby pod prachovkou. A když koukám do ceníku elitu, tak čep řízení LMI vychází na 1184 bez daně na jednu stranu a kompletní spojovačka 1978.-. To snad tak hroznej rozdíl neni...